Po ngarkohet…
Për një përvojë më të mirë, ju lutemi ndryshoni shfletuesin tuaj në CHROME, FIREFOX, OPERA ose Internet Explorer.

2025 Mercedes-Benz GLA 200 d 4MATIC H247 (Automatik / 8 Marshe) 4×4 [2023-2027]

4 / 5

Përmbledhja e makinës

2025 Mercedes-Benz GLA 200 d 4MATIC H247 (Automatik / 8 Marshe) 4×4 [2023-2027]

Mercedes-Benz GLA 200 d 4MATIC i vitit 2025, i ofruar në Evropë nga marsi 2023 e në vazhdim (Phase-II), është një model i SUV-it/crossover me 5 dyer dhe me tërheqje me 4 rrotat (4×4 on-demand 4Matic). Ai përfshin një motor Naftë 1950 cm3 Linjë 4 (Daimler-Benz OM654 DE20) me turbocharger, me Common-Rail dhe DOHC, që prodhon 150 KF / 148 hp / 110 kW në 3400 – 4400 xhiro të motorrit dhe 320 Nm forcë rrotulluese në 1400 – 3200 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 8 marshe (Daimler-Benz 8G-DCT), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 9.6 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 200 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 6.6 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4412 mm, një gjerësi prej 1834 mm, një lartësi prej 1616 mm dhe peshon 1640 kg, me një depozitë karburanti prej 51 litrash.

Modeli:H247 GLA 200 d 4MATIC
Viti i Prodhimit:2025
Transmisioni:Automatik me 8 marshe
Cmimi Fillestar:€38,500
Kapaciteti Motorrik:2.0 L
Terheqja:320 Nm
Cilindrata:Linjë 4
Modaliteti:Naftë me turbo
Madhesia e Pistonit:1950 cm3
Fuqia:150 KF / 148 hp / 110 kW
Karburanti:Naftë
Konsumi i Karburantit:6.6 L/100km kombinuar
Konsumi në autostradë:5-6 L/100km
Konsumi në qytet:7.6-9.1 L/100km
Standarti i emetimeve:Euro 6e
Tipi i Kabinës:SUV
0-80 km/h:6.4 s
0-100 km/h:9.6 s
0-160 km/h:29.4 s
0-200 km/h:7439.4 s
Shpejtësia maksimale:200 km/h
Pesha bosh:1640 kg
Pesha maksimale:2215 kg
Gjatësia:4412 mm
Gjerësia:1834 mm
Lartësia:1616 mm
Serbatori:51 litra

Vlerësimi i ekspertëve

Konsumi
85%
Siguria
75%
Performanca
75%
Drejtimi
80%
Jetëgjatësia
80%
Mirëmbajtja
80%
Dizajni
85%
Përmbledhje

Mercedes-Benz GLA 200 d 4MATIC (2025) është një crossover kompakt i vlerësuar për motorin efikas diesel (me tork të lartë), i cili siguron një efikasitet të shkëlqyer të karburantit dhe performancë të mirë në rrugë të gjata. Ky version facelift (Phase-II) solli përmirësime në dizajn dhe teknologji MBUX. Megjithatë, udhëtimi mund të jetë pak i ashpër në shpejtësi të ulëta dhe hapësira e pasme dhe bagazhi janë disi të ngushta në krahasim me disa rivalë.

Top