Mercedes-Benz G 500 i vitit 2025, i ofruar në Evropë nga prilli 2024, është një model i off-road wagon me 5 dyer dhe me tërheqje me 4 rrotat (4×4 permanent) me transfer case 1/2.23. Ai përfshin një motor Benzinë (MHEV) 2999 cm3 Linjë 6 (Daimler-Benz M256 E30) me turbocharger, me DOHC, EQ Boost dhe sistem hibrid Start-Stop, që prodhon 443 KF / 443 hp / 330 kW në 5800 – 6100 xhiro të motorit dhe 560 Nm forcë rrotulluese në 2200 – 5000 xhiro të motorit. I kombinuar me një transmision automatik me 9 marshe (Daimler-Benz 9G-TRONIC), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 5.3 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 223 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 12.8 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4825 mm, një gjerësi prej 1931 mm, një lartësi prej 1969 mm dhe peshon 2410 kg, me një depozitë karburanti prej 100 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | W465 G 500 |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 2025 |
| Transmisioni: | Automatik me 9 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €164,900 |
| Kapaciteti Motorrik: | 3.0 L |
| Terheqja: | 560 Nm |
| Cilindrata: | Linjë 6 |
| Modaliteti: | Benzinë me turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 2999 cm3 |
| Fuqia: | 443 KF / 443 hp / 330 kW |
| Karburanti: | Benzinë |
| Konsumi i Karburantit: | 12.8 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 9.2-11 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 15.9-19.1 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | Euro 6e |
| Tipi i Kabinës: | SUV |
| 0-80 km/h: | 3.6 s |
| 0-100 km/h: | 5.3 s |
| 0-160 km/h: | 13.5 s |
| 0-200 km/h: | 28.2 s |
| Shpejtësia maksimale: | 223 km/h |
| Pesha bosh: | 2410 kg |
| Pesha maksimale: | 3200 kg |
| Gjatësia: | 4825 mm |
| Gjerësia: | 1931 mm |
| Lartësia: | 1969 mm |
| Serbatori: | 100 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
65%
Siguria
90%
Performanca
90%
Drejtimi
85%
Jetëgjatësia
90%
Mirëmbajtja
90%
Dizajni
90%
Përmbledhje
Mercedes-Benz G 500 (2025) është një off-road i vlerësuar për performancën e fuqishme të motorit të ri mild-hybrid me gjashtë cilindra, i cili ofron efikasitet më të mirë dhe shpejtësi. Aftësitë e tij jashtë rrugës mbeten legjendare, dhe interieri është ndjeshëm më luksoz dhe teknologjik. Megjithatë, udhëtimi në rrugë mbetet i lëkundur dhe i pakëndshëm për përdorim të përditshëm. Për disa puristë, mungesa e zërit të V8-së origjinal mund të jetë një disavantazh.