Mercedes-Benz G 450 d i vitit 2025, i ofruar në Evropë nga prilli 2024, është një model i off-road wagon me 5 dyer dhe me tërheqje me 4 rrotat (4×4 permanent) me transfer case 1/2.23. Ai përfshin një motor Naftë (MHEV) 2989 cm3 Linjë 6 me turbocharger dhe intercooler, me DOHC, EQ Boost dhe sistem hibrid Start-Stop, që prodhon 362 KF / 362 hp / 270 kW në 4000 xhiro të motorrit dhe 750 Nm forcë rrotulluese në 1350 – 2800 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 9 marshe (Daimler-Benz 9G-TRONIC), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 6.3 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 210 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 9 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4825 mm, një gjerësi prej 1931 mm, një lartësi prej 1969 mm dhe peshon 2480 kg, me një depozitë karburanti prej 100 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | W465 G 450 d Station Wagon |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 2025 |
| Transmisioni: | Automatik me 9 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €150,000 |
| Kapaciteti Motorrik: | 3.0 L |
| Terheqja: | 750 Nm |
| Cilindrata: | Linjë 6 |
| Modaliteti: | Naftë me turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 2989 cm3 |
| Fuqia: | 362 KF / 362 hp / 270 kW |
| Karburanti: | Naftë |
| Konsumi i Karburantit: | 9 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 6.5-7.8 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 11-13.2 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | Euro 6e |
| Tipi i Kabinës: | SUV |
| 0-80 km/h: | 4.1 s |
| 0-100 km/h: | 6.3 s |
| 0-160 km/h: | 17.6 s |
| 0-200 km/h: | 48.8 s |
| Shpejtësia maksimale: | 210 km/h |
| Pesha bosh: | 2480 kg |
| Pesha maksimale: | 3200 kg |
| Gjatësia: | 4825 mm |
| Gjerësia: | 1931 mm |
| Lartësia: | 1969 mm |
| Serbatori: | 100 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
70%
Siguria
90%
Performanca
90%
Drejtimi
85%
Jetëgjatësia
90%
Mirëmbajtja
90%
Dizajni
90%
Përmbledhje
Mercedes-Benz G 450 d (2025) është një off-road i vlerësuar për performancën e fuqishme të motorit mild-hybrid diesel, efikasitetin dhe aftësitë e shkëlqyera në terrene të vështira. Ky model ofronte një ndjesi luksi të theksuar dhe performancë të mirë në autostradë, falë transmisionit modern me 9 marshe. Megjithatë, si një automjet i projektuar për funksionalitetin ushtarak, përvoja e drejtimit në rrugë mund të ishte spartane, me komoditet të kufizuar, dhe motori ishte i njohur për ndjeshmëri ndaj konsumit të tepërt të vajit dhe probleme me DPF.