Mercedes-Benz G 500 i vitit 2022, i ofruar në Evropë nga marsi 2018 deri në prill 2024, është një model i off-road wagon me 5 dyer dhe me tërheqje me 4 rrotat (4×4 permanent) me transfer case 1/2.23. Ai përfshin një motor Benzinë 3982 cm3 V8 (Daimler-Benz M176 DE40 AL) me dy turbochargers dhe dy intercooler, me DOHC dhe funksion Start-Stop, që prodhon 416 KF / 416 hp / 310 kW në 5250 – 5500 xhiro të motorrit dhe 610 Nm forcë rrotulluese në 2000 – 4750 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 9 marshe (Daimler-Benz 9G-TRONIC), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 5.4 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 215 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 14 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4825 mm, një gjerësi prej 1931 mm, një lartësi prej 1969 mm dhe peshon 2354 kg, me një depozitë karburanti prej 100 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | W463b G 500 |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 2022 |
| Transmisioni: | Automatik me 9 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €120,000 |
| Kapaciteti Motorrik: | 4.0 L |
| Terheqja: | 610 Nm |
| Cilindrata: | V 8 |
| Modaliteti: | Benzinë me dy turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 3982 cm3 |
| Fuqia: | 416 KF / 416 hp / 310 kW |
| Karburanti: | Benzinë |
| Konsumi i Karburantit: | 14 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 10-12 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 17.5-21 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | Euro 6d-ISC-FCM |
| Tipi i Kabinës: | SUV |
| 0-80 km/h: | 3.6 s |
| 0-100 km/h: | 5.4 s |
| 0-160 km/h: | 14.4 s |
| 0-200 km/h: | 31.6 s |
| Shpejtësia maksimale: | 215 km/h |
| Pesha bosh: | 2354 kg |
| Pesha maksimale: | 3150 kg |
| Gjatësia: | 4825 mm |
| Gjerësia: | 1931 mm |
| Lartësia: | 1969 mm |
| Serbatori: | 100 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
60%
Siguria
90%
Performanca
90%
Drejtimi
85%
Jetëgjatësia
90%
Mirëmbajtja
90%
Dizajni
90%
Përmbledhje
Mercedes-Benz G 500 (2022) është një off-road i vlerësuar për performancën e fuqishme të motorit V8 biturbo, luksin e theksuar dhe aftësitë e shkëlqyera në terrene të vështira. Ky model ofronte një ndjesi luksi të theksuar dhe performancë të mirë në autostradë, ndryshe nga modelet e mëparshme. Megjithatë, konsumi i lartë i karburantit ishte një pikë e dobët, dhe përvoja e drejtimit në qytet mund të ishte e vështirë për shkak të fokusit në funksionalitetin off-road.