Po ngarkohet…
Për një përvojë më të mirë, ju lutemi ndryshoni shfletuesin tuaj në CHROME, FIREFOX, OPERA ose Internet Explorer.

2021 Mercedes-Benz GLC 300 e 4MATIC SUV X253 (Automatik / 9 Marshe) 4×4 [2019-2022]

4 / 5

Përmbledhja e makinës

Mercedes-Benz GLC 300 e 4MATIC i vitit 2021, i ofruar në Evropë nga nëntori 2019 deri në mes të vitit 2022 (Phase-II), është një model Plug-in Hybrid Benzinë (PHEV) i SUV-it/crossover me 5 dyer dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant shquhet për performancën sportive dhe torkun masiv, duke përfshirë një motor Benzinë 1991 cm3 Linjë 4 (Daimler-Benz M274 DE20) me turbocharger dhe motor elektrik. Fuqia totale e kombinuar është 320 KF / 315 hp / 235 kW në 5500 xhiro të motorrit dhe 700 Nm forcë rrotulluese në 1200 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 9 marshe (Daimler-Benz 9G-TRONIC), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 5.6 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 244 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 8.3 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4658 mm, një gjerësi prej 1890 mm, një lartësi prej 1644 mm dhe peshon 1955 kg, me një depozitë karburanti prej 50 litrash.

Modeli:X253 GLC 300 e 4MATIC SUV
Viti i Prodhimit:2021
Transmisioni:Automatik me 9 marshe
Cmimi Fillestar:€39,900
Kapaciteti Motorrik:2.0 L
Terheqja:700 Nm
Cilindrata:Linjë 4
Modaliteti:Benzinë/Hibrid me turbo
Madhesia e Pistonit:1991 cm3
Fuqia:320 KF / 315 hp / 235 kW
Karburanti:Benzinë/Elektrik (PHEV)
Konsumi i Karburantit:8.3 L/100km kombinuar
Konsumi në autostradë:5.4-6.5 L/100km
Konsumi në qytet:11.2-13.4 L/100km
Standarti i emetimeve:Euro 6d-ISC-FCM
Tipi i Kabinës:SUV
0-80 km/h:3.9 s
0-100 km/h:5.6 s
0-160 km/h:14.7 s
0-200 km/h:26.9 s
Shpejtësia maksimale:244 km/h
Pesha bosh:1955 kg
Pesha maksimale:2615 kg
Gjatësia:4658 mm
Gjerësia:1890 mm
Lartësia:1644 mm
Serbatori:50 litra

Vlerësimi i ekspertëve

Konsumi
80%
Siguria
90%
Performanca
95%
Drejtimi
90%
Jetëgjatësia
70%
Mirëmbajtja
50%
Dizajni
85%
Përmbledhje

Mercedes-Benz GLC 300 e 4MATIC (2021) vlerësohet për performancën shpërthyese (5.6s 0-100 km/h) dhe torkun masiv (700 Nm) të sistemit Plug-in Hybrid. Ai ofron efikasitet të lartë të karburantit (8.3 L/100km), cilësi të lartë të brendshme (Phase-II me MBUX) dhe tërheqje 4x4. Dobësitë kryesore janë kostoja shumë e lartë e mirëmbajtjes së sistemit hibrid, pesha e madhe (1955 kg), bagazhi i zvogëluar për shkak të baterisë, dhe problemet e zakonshme të raportuara me modelet GLC X253, si goditjet e transmisionit 9G-TRONIC në shpejtësi të ulëta, konsumimi i parakohshëm i frena-pedaleve dhe defekte të valvulave të motorit (të raportuara në ankimet e NHTSA, burimi 2.4).

Top