Mercedes-Benz GLC 200 4MATIC i vitit 2021, i ofruar në Evropë nga korriku 2019 deri në mes të vitit 2022 (Phase-II), është një model Mild Hybrid (MHEV) i SUV-it/crossover me 5 dyer dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant shquhet për performancën e mirë dhe sistemin MHEV, duke përfshirë një motor Benzinë 1991 cm3 Linjë 4 (Daimler-Benz M264 DE20) me turbocharger dhe EQ Boost 48V, që prodhon 197 KF / 194 hp / 145 kW në 5500 – 6100 xhiro të motorrit dhe 320 Nm forcë rrotulluese në 1650 – 4000 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 9 marshe (Daimler-Benz 9G-TRONIC), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 7.8 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 213 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 9.0 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4658 mm, një gjerësi prej 1890 mm, një lartësi prej 1644 mm dhe peshon 1725 kg, me një depozitë karburanti prej 66 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | X253 GLC 200 4MATIC SUV |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 2021 |
| Transmisioni: | Automatik me 9 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €39,000 |
| Kapaciteti Motorrik: | 2.0 L |
| Terheqja: | 320 Nm |
| Cilindrata: | Linjë 4 |
| Modaliteti: | Benzinë MHEV me turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 1991 cm3 |
| Fuqia: | 197 KF / 194 hp / 145 kW |
| Karburanti: | Benzinë (MHEV) |
| Konsumi i Karburantit: | 9.0 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 6.3-7.6 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 11.3-13.6 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | Euro 6d-ISC-FCM |
| Tipi i Kabinës: | SUV |
| 0-80 km/h: | 5.1 s |
| 0-100 km/h: | 7.8 s |
| 0-160 km/h: | 22.4 s |
| 0-200 km/h: | 57.6 s |
| Shpejtësia maksimale: | 213 km/h |
| Pesha bosh: | 1725 kg |
| Pesha maksimale: | 2400 kg |
| Gjatësia: | 4658 mm |
| Gjerësia: | 1890 mm |
| Lartësia: | 1644 mm |
| Serbatori: | 66 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
70%
Siguria
90%
Performanca
75%
Drejtimi
90%
Jetëgjatësia
75%
Mirëmbajtja
60%
Dizajni
85%
Përmbledhje
Mercedes-Benz GLC 200 4MATIC (2021) vlerësohet për performancën e mirë (7.8s 0-100 km/h) falë motorit MHEV, tërheqjen 4x4 dhe cilësinë e lartë të brendshme (Phase-II facelift me MBUX). Dobësitë kryesore janë konsumi i lartë i karburantit (9.0 L/100km), kostot e larta të mirëmbajtjes, dhe problemet e zakonshme të raportuara me modelet GLC X253, si goditjet e transmisionit 9G-TRONIC në shpejtësi të ulëta, konsumimi i parakohshëm i frena-pedaleve dhe defekte të valvulave të motorit (të raportuara në ankimet e NHTSA, burimi 2.4).