Mercedes-Benz G 350 BlueTEC Station Wagon i vitit 2012, i ofruar në Evropë nga korriku 2012 deri në gusht 2015, është një model i off-road wagon me 5 dyer dhe me tërheqje me 4 rrotat (4×4 permanent) me kuti transferimi 1/2.16. Ai përfshin një motor Naftë 2987 cm3 V6 (Daimler-Benz OM642 DE30) me turbocharger dhe intercooler, me DOHC, V-72deg dhe zinxhir, që prodhon 208 KF / 208 hp / 155 kW në 3400 xhiro të motorrit dhe 540 Nm forcë rrotulluese në 1600 – 2400 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 7 marshe (Daimler-Benz 7G-Tronic), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 10.9 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 177 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 10.8 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4672 mm, një gjerësi prej 1760 mm, një lartësi prej 1951 mm dhe peshon 2495 kg, me një depozitë karburanti prej 96 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | W463 G 350 BlueTEC Station Wagon |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 2012 |
| Transmisioni: | Automatik me 7 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €88,000 |
| Kapaciteti Motorrik: | 3.0 L |
| Terheqja: | 540 Nm |
| Cilindrata: | V 6 |
| Modaliteti: | Naftë me turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 2987 cm3 |
| Fuqia: | 208 KF / 208 hp / 155 kW |
| Karburanti: | Naftë |
| Konsumi i Karburantit: | 10.8 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 8.2-9.8 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 12.6-15.1 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | Euro 5 |
| Tipi i Kabinës: | SUV |
| 0-80 km/h: | 7.2 s |
| 0-100 km/h: | 10.9 s |
| 0-160 km/h: | 41.6 s |
| 0-200 km/h: | N/A |
| Shpejtësia maksimale: | 177 km/h |
| Pesha bosh: | 2495 kg |
| Pesha maksimale: | 3200 kg |
| Gjatësia: | 4672 mm |
| Gjerësia: | 1760 mm |
| Lartësia: | 1951 mm |
| Serbatori: | 96 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
70%
Siguria
85%
Performanca
75%
Drejtimi
85%
Jetëgjatësia
90%
Mirëmbajtja
90%
Dizajni
75%
Përmbledhje
Mercedes-Benz G 350 BlueTEC Station Wagon (2012) është një off-road i vlerësuar për performancën e fuqishme të motorit diesel V6, efikasitetin relativisht të mirë të karburantit dhe aftësitë e shkëlqyera në terrene të vështira. Ky model ofronte një ndjesi luksi të theksuar dhe performancë të mirë në autostradë, falë transmisionit modern me 7 marshe. Megjithatë, si një automjet i projektuar për funksionalitetin ushtarak, përvoja e drejtimit në rrugë mund të ishte spartane, me komoditet të kufizuar dhe zhurmë të ndjeshme.