Mercedes-Benz ML 320 CDI i vitit 2007, i ofruar gjatë periudhës 2005-2008 (W164 Phase-I), është një SUV me 5 dyere dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant dizel përdor motorin Daimler-Benz OM642 DE30, një motor Naftë 2987 cm3 V6 (72°) me sistem Common-Rail. Motori është me turbo (me një turbocharger dhe intercooler), duke prodhuar 215 KF / 218 PS / 160.5 kW në 3800 xhiro të motorrit dhe fuqi rrotulluese 540 Nm në 1600 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 7 marshe (7G-Tronic), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 9.3 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 207 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit, sipas vlerësimit, është rreth 9.3 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4788 mm, një gjerësi prej 1911 mm, një lartësi prej 1815 mm dhe peshon 2185 kg, me një depozitë karburanti prej 95 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | W164 ML 320 CDI 4MATIC |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 2007 |
| Transmisioni: | Automatik me 7 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €58,000 |
| Kapaciteti Motorrik: | 3.0 L |
| Terheqja: | 540 Nm |
| Cilindrata: | V 6 |
| Modaliteti: | Naftë me turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 2987 cm3 |
| Fuqia: | 215 KF / 218 PS / 160.5 kW |
| Karburanti: | Naftë |
| Konsumi i Karburantit: | 9.3 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 6.8-8.2 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 11.4-13.7 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | N/A |
| Tipi i Kabinës: | Euro 4 |
| 0-80 km/h: | 6.1 s |
| 0-100 km/h: | 9.3 s |
| 0-160 km/h: | 26.6 s |
| 0-200 km/h: | 90.4 s |
| Shpejtësia maksimale: | 207 km/h |
| Pesha bosh: | 2185 kg |
| Pesha maksimale: | 2830 kg |
| Gjatësia: | 4788 mm |
| Gjerësia: | 1911 mm |
| Lartësia: | 1815 mm |
| Serbatori: | 95 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
75%
Siguria
75%
Performanca
60%
Drejtimi
70%
Jetëgjatësia
60%
Mirëmbajtja
50%
Dizajni
65%
Përmbledhje
Mercedes-Benz ML 320 CDI (W164) ishte modeli i naftës i destinuar për Amerikën e Veriut, i njohur për fuqinë dhe efikasitetin e mirë për madhësinë e tij, duke e bërë atë një SUV shumë tërheqës. Motori V6 Diesel OM642 ofron çift rrotullues të shkëlqyer 540 Nm, i përshtatur mirë me transmisionin automatik 7G-Tronic. Problemet e zakonshme të raportuara për motorin OM642 përfshijnë rrjedhjet e vajit nga ftohësi i vajit (oil cooler), dështimin e motorëve të turbinës dhe mbledhjen e depozitave të karbonit në kolektorin e marrjes.