Po ngarkohet…
Për një përvojë më të mirë, ju lutemi ndryshoni shfletuesin tuaj në CHROME, FIREFOX, OPERA ose Internet Explorer.

2007 Mercedes-Benz W164 ML 320 CDI 4MATIC (Automatik / 7 Marshe) 4×4 [2005-2008]

3 / 5

Përmbledhja e makinës

Mercedes-Benz ML 320 CDI i vitit 2007, i ofruar gjatë periudhës 2005-2008 (W164 Phase-I), është një SUV me 5 dyere dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant dizel përdor motorin Daimler-Benz OM642 DE30, një motor Naftë 2987 cm3 V6 (72°) me sistem Common-Rail. Motori është me turbo (me një turbocharger dhe intercooler), duke prodhuar 215 KF / 218 PS / 160.5 kW në 3800 xhiro të motorrit dhe fuqi rrotulluese 540 Nm në 1600 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 7 marshe (7G-Tronic), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 9.3 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 207 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit, sipas vlerësimit, është rreth 9.3 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4788 mm, një gjerësi prej 1911 mm, një lartësi prej 1815 mm dhe peshon 2185 kg, me një depozitë karburanti prej 95 litrash.

Modeli:W164 ML 320 CDI 4MATIC
Viti i Prodhimit:2007
Transmisioni:Automatik me 7 marshe
Cmimi Fillestar:€58,000
Kapaciteti Motorrik:3.0 L
Terheqja:540 Nm
Cilindrata:V 6
Modaliteti:Naftë me turbo
Madhesia e Pistonit:2987 cm3
Fuqia:215 KF / 218 PS / 160.5 kW
Karburanti:Naftë
Konsumi i Karburantit:9.3 L/100km kombinuar
Konsumi në autostradë:6.8-8.2 L/100km
Konsumi në qytet:11.4-13.7 L/100km
Standarti i emetimeve:N/A
Tipi i Kabinës:Euro 4
0-80 km/h:6.1 s
0-100 km/h:9.3 s
0-160 km/h:26.6 s
0-200 km/h:90.4 s
Shpejtësia maksimale:207 km/h
Pesha bosh:2185 kg
Pesha maksimale:2830 kg
Gjatësia:4788 mm
Gjerësia:1911 mm
Lartësia:1815 mm
Serbatori:95 litra

Vlerësimi i ekspertëve

Konsumi
75%
Siguria
75%
Performanca
60%
Drejtimi
70%
Jetëgjatësia
60%
Mirëmbajtja
50%
Dizajni
65%
Përmbledhje

Mercedes-Benz ML 320 CDI (W164) ishte modeli i naftës i destinuar për Amerikën e Veriut, i njohur për fuqinë dhe efikasitetin e mirë për madhësinë e tij, duke e bërë atë një SUV shumë tërheqës. Motori V6 Diesel OM642 ofron çift rrotullues të shkëlqyer 540 Nm, i përshtatur mirë me transmisionin automatik 7G-Tronic. Problemet e zakonshme të raportuara për motorin OM642 përfshijnë rrjedhjet e vajit nga ftohësi i vajit (oil cooler), dështimin e motorëve të turbinës dhe mbledhjen e depozitave të karbonit në kolektorin e marrjes.

Top