Po ngarkohet…
Për një përvojë më të mirë, ju lutemi ndryshoni shfletuesin tuaj në CHROME, FIREFOX, OPERA ose Internet Explorer.

2007 Mercedes-Benz W164 ML 280 CDI 4MATIC Edition 10 (Automatik / 7 Marshe) 4×4 [2005-2008]

3 / 5

Përmbledhja e makinës

Mercedes-Benz ML 280 CDI Edition 10 i vitit 2007, i ofruar në Evropë gjatë periudhës 2005-2008 (W164 Phase-I), është një model i SUV-it luksoz (Executive E-Segment) me 5 dyere dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant dizel përdor motorin Daimler-Benz OM642 DE30, një motor Naftë 2987 cm3 V6 (72°) me sistem Common-Rail. Motori është me turbo (me një turbocharger dhe intercooler), duke prodhuar 188 KF / 190 PS / 140 kW në 4000 xhiro të motorrit dhe fuqi rrotulluese 440 Nm në 1400 – 2800 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 7 marshe (7G-Tronic), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 10.2 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 198 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit, sipas vlerësimit, është rreth 8.7 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4788 mm, një gjerësi prej 1911 mm, një lartësi prej 1815 mm dhe peshon 2110 kg, me një depozitë karburanti prej 95 litrash.

Modeli:W164 ML 280 CDI 4MATIC Edition 10
Viti i Prodhimit:2007
Transmisioni:Automatik me 7 marshe
Cmimi Fillestar:€57,000
Kapaciteti Motorrik:3.0 L
Terheqja:440 Nm
Cilindrata:V 6
Modaliteti:Naftë me turbo
Madhesia e Pistonit:2987 cm3
Fuqia:188 KF / 190 PS / 140 kW
Karburanti:Naftë
Konsumi i Karburantit:8.7 L/100km kombinuar
Konsumi në autostradë:6.4-7.7 L/100km
Konsumi në qytet:10.5-12.6 L/100km
Standarti i emetimeve:Euro 4
Tipi i Kabinës:SUV
0-80 km/h:6.6 s
0-100 km/h:10.2 s
0-160 km/h:30.7 s
0-200 km/h:N/A
Shpejtësia maksimale:198 km/h
Pesha bosh:2110 kg
Pesha maksimale:2830 kg
Gjatësia:4788 mm
Gjerësia:1911 mm
Lartësia:1815 mm
Serbatori:95 litra

Vlerësimi i ekspertëve

Konsumi
75%
Siguria
75%
Performanca
60%
Drejtimi
70%
Jetëgjatësia
60%
Mirëmbajtja
50%
Dizajni
65%
Përmbledhje

Mercedes-Benz ML 280 CDI Edition 10 (W164) është një version special i lëshuar për të shënuar 10-vjetorin e prodhimit të Klasës M. Motori V6 Diesel OM642, ndonëse ka fuqinë më të ulët në gamën e naftës, ofron efikasitet të mirë dhe çift rrotullues të lartë në xhiro të ulëta, i përshtatur me transmisionin automatik 7G-Tronic. Problemet e zakonshme të raportuara për motorin OM642 përfshijnë rrjedhjet e vajit nga ftohësi i vajit (oil cooler), dështimin e motorëve të turbinës dhe mbledhjen e depozitave të karbonit në kolektorin e marrjes. Ky version kishte përmirësime kryesisht estetike dhe pajisjesh.

Top