Mercedes-Benz G 500 Station Wagon lwb i vitit 2006, i ofruar në Evropë nga mesi i vitit 2003 deri në gusht 2006, është një model i off-road wagon me 5 dyer dhe me tërheqje me 4 rrotat (4×4 permanent) me kuti transferimi 0.87/2.16. Ai përfshin një motor Benzinë 4966 cm3 V8 (Daimler-Benz M113 E50) pa turbocharger, me multi-point injection dhe SOHC, që prodhon 292 KF / 292 hp / 218 kW në 5500 xhiro të motorrit dhe 456 Nm forcë rrotulluese në 2800 – 4000 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik 5-shpejtësi (Daimler-Benz W5A330), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 8.3 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 198 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 19.2 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4662 mm, një gjerësi prej 1760 mm, një lartësi prej 1931 mm dhe peshon 2410 kg, me një depozitë karburanti prej 96 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | W463 G 500 Station Wagon lwb |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 2006 |
| Transmisioni: | Automatik me 5 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €100,000 |
| Kapaciteti Motorrik: | 5.0 L |
| Terheqja: | 456 Nm |
| Cilindrata: | V 8 |
| Modaliteti: | Benzinë pa turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 4966 cm3 |
| Fuqia: | 292 KF / 292 hp / 218 kW |
| Karburanti: | Benzinë |
| Konsumi i Karburantit: | 19.2 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 13.6-16.3 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 24.1-28.9 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | Euro 4 |
| Tipi i Kabinës: | SUV |
| 0-80 km/h: | 5.2 s |
| 0-100 km/h: | 8.3 s |
| 0-160 km/h: | 24.1 s |
| 0-200 km/h: | N/A |
| Shpejtësia maksimale: | 198 km/h |
| Pesha bosh: | 2410 kg |
| Pesha maksimale: | 3200 kg |
| Gjatësia: | 4662 mm |
| Gjerësia: | 1760 mm |
| Lartësia: | 1931 mm |
| Serbatori: | 96 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
50%
Siguria
85%
Performanca
85%
Drejtimi
80%
Jetëgjatësia
90%
Mirëmbajtja
90%
Dizajni
80%
Përmbledhje
Mercedes-Benz G 500 Station Wagon lwb (2006) është një off-road i vlerësuar për qëndrueshmërinë, performancën e fuqishme të motorit V8 dhe aftësitë e shkëlqyera në terrene të vështira. Ky model ofronte një ndjesi luksi të theksuar dhe performancë të mirë në autostradë, ndryshe nga modelet e mëparshme. Megjithatë, konsumi i lartë i karburantit ishte një pikë e dobët, dhe përvoja e drejtimit në qytet mund të ishte e vështirë për shkak të fokusit në funksionalitetin off-road.