Mercedes-Benz G 400 CDI Station Wagon lwb i vitit 2006, i ofruar në Evropë nga mesi i vitit 2003 deri në gusht 2006, është një model i off-road wagon me 5 dyer dhe me tërheqje me 4 rrotat (4×4 permanent) me kuti transferimi 0.87/2.16. Ai përfshin një motor Naftë 3996 cm3 V8 (Daimler-Benz OM628 DE40) me dy turbochargers dhe intercooler, me DOHC, V-75deg, që prodhon 247 KF / 247 hp / 184 kW në 4000 xhiro të motorrit dhe 560 Nm forcë rrotulluese në 1700 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik 5-shpejtësi (Daimler-Benz W5A580), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 10 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 188 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 10.7 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4662 mm, një gjerësi prej 1760 mm, një lartësi prej 1931 mm dhe peshon 2510 kg, me një depozitë karburanti prej 96 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | W463 G 400 CDI Station Wagon lwb |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 2006 |
| Transmisioni: | Automatik me 5 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €88,000 |
| Kapaciteti Motorrik: | 4.0 L |
| Terheqja: | 560 Nm |
| Cilindrata: | V 8 |
| Modaliteti: | Naftë me dy turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 3996 cm3 |
| Fuqia: | 247 KF / 247 hp / 184 kW |
| Karburanti: | Naftë |
| Konsumi i Karburantit: | 10.7 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 7.9-9.5 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 12.8-15.4 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | Euro 3 |
| Tipi i Kabinës: | SUV |
| 0-80 km/h: | 6.4 s |
| 0-100 km/h: | 10 s |
| 0-160 km/h: | 31.7 s |
| 0-200 km/h: | N/A |
| Shpejtësia maksimale: | 188 km/h |
| Pesha bosh: | 2510 kg |
| Pesha maksimale: | 3200 kg |
| Gjatësia: | 4662 mm |
| Gjerësia: | 1760 mm |
| Lartësia: | 1931 mm |
| Serbatori: | 96 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
70%
Siguria
85%
Performanca
80%
Drejtimi
85%
Jetëgjatësia
90%
Mirëmbajtja
90%
Dizajni
75%
Përmbledhje
Mercedes-Benz G 400 CDI Station Wagon lwb (2006) është një off-road i vlerësuar për performancën e fuqishme të motorit V8 diesel me dy turbo, luksin e theksuar dhe aftësitë e shkëlqyera në terrene të vështira. Ky model ofronte një ndjesi të fortë dhe performancë të mirë në autostradë, ndonëse konsumi i karburantit ishte i lartë. Për shkak të fokusit në funksionalitetin ushtarak, përvoja e drejtimit në qytet mund të ishte sfiduese, me komoditet të kufizuar dhe zhurmë të ndjeshme.