Mercedes-Benz G 290 GD Turbodiesel Station Wagon swb i vitit 1999, i ofruar në Evropë nga qershori 1997 deri në maj 2001, është një model i off-road wagon me 3 dyer dhe me tërheqje me 4 rrotat (4×4 part-time) me kuti transferimi 2.14/1. Ai përfshin një motor Naftë 2874 cm3 Linjë 5 (Daimler-Benz OM602 D29) me turbocharger dhe intercooler, me SOHC, që prodhon 118 KF / 118 hp / 88 kW në 3800 xhiro të motorrit dhe 280 Nm forcë rrotulluese në 1900 – 2300 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik 4-shpejtësi (Daimler-Benz W4A028), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 18 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 141 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 11.2 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4015 mm, një gjerësi prej 1700 mm, një lartësi prej 1940 mm dhe peshon 2060 kg, me një depozitë karburanti prej 96 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | W461 290 GD Turbodiesel Station Wagon swb |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 1999 |
| Transmisioni: | Automatik me 4 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €36,000 |
| Kapaciteti Motorrik: | 2.9 L |
| Terheqja: | 280 Nm |
| Cilindrata: | Linjë 5 |
| Modaliteti: | Naftë me turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 2874 cm3 |
| Fuqia: | 118 KF / 118 hp / 88 kW |
| Karburanti: | Naftë |
| Konsumi i Karburantit: | 11.2 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 9.3-11.2 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 11.8-14.2 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | N/A |
| Tipi i Kabinës: | SUV |
| 0-80 km/h: | 11.3 s |
| 0-100 km/h: | 18 s |
| 0-160 km/h: | N/A |
| 0-200 km/h: | N/A |
| Shpejtësia maksimale: | 141 km/h |
| Pesha bosh: | 2060 kg |
| Pesha maksimale: | 2600 kg |
| Gjatësia: | 4015 mm |
| Gjerësia: | 1700 mm |
| Lartësia: | 1940 mm |
| Serbatori: | 96 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
70%
Siguria
75%
Performanca
55%
Drejtimi
75%
Jetëgjatësia
90%
Mirëmbajtja
90%
Dizajni
70%
Përmbledhje
Mercedes-Benz G 290 GD Turbodiesel Station Wagon swb (1999) është një off-road i vlerësuar për qëndrueshmërinë, efikasitetin e karburantit dhe aftësitë e shkëlqyera në terrene të vështira. Ky model, me një motor turbodiesel, ofronte një ndjesi të fortë dhe një pamje ikonike. Megjithatë, për shkak të fokusit në funksionalitetin ushtarak, përvoja e drejtimit në rrugë mund të ishte spartane, me komoditet të kufizuar dhe zhurmë të ndjeshme.