Mercedes-Benz 280 GE Station Wagon swb i vitit 1987, i ofruar në Evropë nga mesi i vitit 1987 deri në mesin e vitit 1991, është një model i off-road wagon me 3 dyer dhe me tërheqje me 4 rrotat (4×4 part-time) me kuti transferimi 2.14/1. Ai përfshin një motor Benzinë 2746 cm3 Linjë 6 (Daimler-Benz M110) pa turbocharger, me Bosch K-Jetronic dhe DOHC, që prodhon 148 KF / 148 hp / 110 kW në 5250 xhiro të motorrit dhe 226 Nm forcë rrotulluese në 4250 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision manual 4-shpejtësi, ai përshpejton nga 0-100 km/h në 13.2 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 156 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 14.8 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 3955 mm, një gjerësi prej 1700 mm, një lartësi prej 1925 mm dhe peshon 1945 kg, me një depozitë karburanti prej 82 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | W460 280 GE Station Wagon swb |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 1987 |
| Transmisioni: | Manual me 4 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €26,000 |
| Kapaciteti Motorrik: | 2.7 L |
| Terheqja: | 226 Nm |
| Cilindrata: | Linjë 6 |
| Modaliteti: | Benzinë pa turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 2746 cm3 |
| Fuqia: | 148 KF / 148 hp / 110 kW |
| Karburanti: | Benzinë |
| Konsumi i Karburantit: | 14.8 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 12.2-14.6 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 15.5-18.6 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | N/A |
| Tipi i Kabinës: | SUV |
| 0-80 km/h: | 8.7 s |
| 0-100 km/h: | 13.2 s |
| 0-160 km/h: | N/A |
| 0-200 km/h: | N/A |
| Shpejtësia maksimale: | 156 km/h |
| Pesha bosh: | 1945 kg |
| Pesha maksimale: | 2600 kg |
| Gjatësia: | 3955 mm |
| Gjerësia: | 1700 mm |
| Lartësia: | 1925 mm |
| Serbatori: | 82 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
60%
Siguria
80%
Performanca
65%
Drejtimi
80%
Jetëgjatësia
90%
Mirëmbajtja
90%
Dizajni
70%
Përmbledhje
Mercedes-Benz G 280 GE Station Wagon swb (1987) është një off-road i vlerësuar për qëndrueshmërinë, aftësitë e shkëlqyera në terrene të vështira dhe dizajnin funksional. Ky model, me një motor benzinë me gjashtë cilindra, ofronte një ndjesi të fortë dhe një pamje ikonike. Megjithatë, motori M110 ishte i njohur për konsum të lartë karburanti dhe zhurmë, dhe përvoja e drejtimit në qytet mund të ishte sfiduese.