Mercedes-Benz 250 GD Station Wagon swb i vitit 1987, i ofruar në Evropë nga mesi i vitit 1987 deri në mesin e vitit 1992, është një model i off-road wagon me 3 dyer dhe me tërheqje me 4 rrotat (4×4 part-time) me kuti transferimi 2.14/1. Ai përfshin një motor Naftë 2497 cm3 Linjë 5 (Daimler-Benz OM602 D25) pa turbocharger, me Bosch dhe SOHC, që prodhon 83 KF / 83 hp / 62 kW në 4600 xhiro të motorrit dhe 154 Nm forcë rrotulluese në 2200 – 2800 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision manual 5-shpejtësi (Getrag), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 24.9 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 128 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 11.1 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 3955 mm, një gjerësi prej 1700 mm, një lartësi prej 1925 mm dhe peshon 1930 kg, me një depozitë karburanti prej 82 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | W460 250 GD Station Wagon swb |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 1987 |
| Transmisioni: | Manual me 5 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €26,000 |
| Kapaciteti Motorrik: | 2.5 L |
| Terheqja: | 154 Nm |
| Cilindrata: | Linjë 5 |
| Modaliteti: | Naftë pa turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 2497 cm3 |
| Fuqia: | 83 KF / 83 hp / 62 kW |
| Karburanti: | Naftë |
| Konsumi i Karburantit: | 11.1 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 9.6-11.5 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 11-13.2 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | N/A |
| Tipi i Kabinës: | SUV |
| 0-80 km/h: | 14.3 s |
| 0-100 km/h: | 24.9 s |
| 0-160 km/h: | N/A |
| 0-200 km/h: | N/A |
| Shpejtësia maksimale: | 128 km/h |
| Pesha bosh: | 1930 kg |
| Pesha maksimale: | 2600 kg |
| Gjatësia: | 3955 mm |
| Gjerësia: | 1700 mm |
| Lartësia: | 1925 mm |
| Serbatori: | 82 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
70%
Siguria
75%
Performanca
50%
Drejtimi
75%
Jetëgjatësia
90%
Mirëmbajtja
90%
Dizajni
65%
Përmbledhje
Mercedes-Benz G 250 GD Station Wagon swb (1987) është një off-road i vlerësuar për qëndrueshmërinë, efikasitetin e karburantit dhe aftësitë e shkëlqyera në terrene të vështira. Ky model, me një motor diesel të besueshëm, ishte i njohur për natyrën e tij utilitare dhe aftësinë për të përballuar kushte të vështira. Megjithatë, si një automjet i projektuar kryesisht për përdorim ushtarak, përvoja e drejtimit në rrugë mund të ishte spartane, me komoditet të kufizuar dhe zhurmë të ndjeshme.