Me një stil të ngjashëm, Mercedes-Benz GLC i ri 2023 është më i madh se paraardhësi i tij.
Mercedes thotë se ndërfaqja e re e sistemit te operimit MBUX është më e shpejtë dhe më e zgjuar.
Një motorr turbocharged 2.0-litër katër pistona, me një sistem hibrid 48-volt do të jetë opsioni i vetëm i fuqisë amerikane si fillim.
Aty ku kryeson Mercedes C-class, pason modeli GLC. Duke pasur parasysh marrëdhënien e ngushtë midis dy makinave, të cilat qëndrojnë në të njëjtën platformë dhe ndajnë të njëjtin motor, nuk është për t’u habitur që GLC e re që shihni këtu përmban shumicën e të njëjtave novacione teknike si modeli C-Klass.
Jo se ne prisnim ndonjë gjë radikale. GLC i gjeneratës së mëparshme u shit mirë për pjesën më të madhe të kohëzgjatjes së tij në treg falë kombinimit të tij plotësisht të parashikueshëm të virtyteve tipike të Benz-it, të dizajnit të bukur dhe performancës plot energji. Dizajni i versionit krejtësisht të ri ka evoluar aq butësisht sa dyshojmë se shumë do të luftojnë për të dalluar ndryshimin e gjeneratave. Fenerët e riformuar kornizojnë një shirit të vetëm metalik horizontal në grilën e radiatorit, ku versioni i mëparshëm kishte dy, ndërsa dritat e pasme më të ngushta janë ndryshimi në pjesën e pasme.
Dimensionet janë zgjeruar pak. GLC i ri tani është 471 cm i gjatë, duke e bërë atë 6 cm më të gjatë se paraardhësi i tij. Baza e rrotave është zgjeruar gjithashtu me 1.5 cm. Akomodimi i pasagjerëve mezi është ndryshuar, me Mercedes që pretendon se hapësira e pasme e këmbëve është rritur me 2 cm. Rezultati më i dukshëm i rritjes është një rritje e dobishme në kapacitetin e bagazhit, me 22 metra kub të makinës së re, 3 metra kub më shumë se modeli i fundit.
Sistemi i ri info-argëtues MBUX i Mercedes. Do të përdor dy ekrane dixhitale, një ekran qendror me prekje 30 cm (me kënd pak drejt drejtuesit) dhe një grup instrumentesh dixhitale 31.2 cm. MBUX mbështet hyrjet zanore të nivelit të lartë plus opsionin e një sistemi navigimi me realitet të shtuar që mbivendos udhëzimet në një furnizim video live për t’ju treguar saktësisht se ku të shkoni. Jemi pak të zhgënjyer, megjithëse jo të befasuar, që GLC do të ndjekë klasën S dhe klasën C në heqjen e të dy kontrolleve fizike të HVAC për panelet e ndjeshme në prekje.
Funksione të tjera të teknologjisë së lartë përfshijnë sistemin e asistencës së shoferit të një Mercedes Level 2 Drive Pilot, fenerët standard LED dhe një sistem kamerash 360 gradë që përfshin atë që përshkruhet si një “kabinë transparente”, duke përdorur kamera për të ofruar një pamje nën pjesën e përparme të mjetit për të ndihmuar me manovrimin e lëvizjes së lehtë jashtë rrugës që mund të hasë një GLC300.
Nuk ka ende asnjë fjalë për çmimin, por ne parashikojmë se rritja e GLC-së së re në pajisjet standarde do të reflektohet nga një rritje ndaj makinës së vjetër.
Disi për t’u habitur, GLC merr shumë hua nga linja C-Class, duke ndarë mekanizmat e saj të fuqisë. Sidoqoftë, si zakonisht, cilët motorë ofrohen, do të varen nga tregu juaj. Në SHBA, kjo do të thotë vetëm versionet e motorëve 2.0-litërsh me katër cilindra, benzinë me turbo do të ofrohen. Mercedes-Benz ka publikuar vetëm një shifër për këtë turbo me katër cilindra, që është një prodhim maksimal – pa kontributin e AMG-së – prej 255 kuajfuqish me tërheqje 295 paund-feet çift rrotullues. Evropa dhe tregjet e tjera globale do të ofrojnë gjithashtu motorr turbodiesel 2.0 litra me fuqi të ndryshme.
Me Mercedes-Benz tashmë në rrugën e tij për elektrifikimin e përgjithshëm, çdo motor në linjën e re GLC do të jetë një ‘hibrid’, me të gjithë që paraqesin alternatorin e gjeneratës së dytë të Mercedes-it të integruar në sistemin e lëvizjes, i cili i jep një shtytje 22 kuaj fuqi dhe tërheqje 184 lb-ft grupit të lëvizjes në lidhje me sistemin e tij standard elektrik 48 volt në bord.
Nëse jeni pas elektrifikimit më të madh ndaj modeleve standarde, Mercedes do të ofrojë tre hibride plug-in. Dy modele me benzinë dhe një naftë dhe do të kenë asistencë elektrike gjithëpërfshirëse. Këto plug-in – duke kombinuar një motor elektrik 134 hp dhe tërheqje 325 lb-ft brenda transmisionit automatik 9G dhe një pakete baterie – u japin modeleve plug-in atë që Mercedes-Benz e përshkruan si milja elektrike.
Këto shtesa do të lejojnë që GLC të lëvizë me shpejtësi deri në 238 km/h.