Mercedes-Benz GLS 450 d 4MATIC i vitit 2025, i ofruar në Evropë nga maji 2024 e në vazhdim (X167 Phase-II facelift), është një model i SUV-it luksoz të madh (Full-Size) (Executive E-Segment) me 7 ndenjëse, 5 dyere dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant shquhet për shasinë e përditësuar (facelift) dhe motorin diesel me Mild Hybrid (MHEV), duke përfshirë një motor Naftë 2989 cm3 Linjë 6 me turbocharger dhe sistem 48 volt EQ Boost. Motori prodhon 367 KF / 362 hp / 270 kW në 4000 xhiro të motorrit dhe 750 Nm forcë rrotulluese në 1350 – 2800 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 9 marshe (Daimler-Benz 9G-TRONIC), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 6.4 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale të kufizuar në 250 km/h (155 mph). Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 9.0 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 5209 mm, një gjerësi prej 1956 mm, një lartësi prej 1823 mm dhe peshon 2555 kg, me një depozitë karburanti prej 90 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | X167 GLS 450 d 4MATIC |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 2025 |
| Transmisioni: | Automatik me 9 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €102,000 |
| Kapaciteti Motorrik: | 3.0 L |
| Terheqja: | 750 Nm |
| Cilindrata: | Linjë 6 |
| Modaliteti: | Naftë MHEV me turbo (EQ Boost) |
| Madhesia e Pistonit: | 2989 cm3 |
| Fuqia: | 367 KF / 362 hp / 270 kW |
| Karburanti: | Naftë (MHEV) |
| Konsumi i Karburantit: | 9.0 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 6.3-7.6 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 11.3-13.6 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | Euro 6e |
| Tipi i Kabinës: | SUV Full-Size |
| 0-80 km/h: | 4.2 s |
| 0-100 km/h: | 6.4 s |
| 0-160 km/h: | 16.3 s |
| 0-200 km/h: | 30 s |
| Shpejtësia maksimale: | 250 km/h (e kufizuar) |
| Pesha bosh: | 2555 kg |
| Pesha maksimale: | 3300 kg |
| Gjatësia: | 5209 mm |
| Gjerësia: | 1956 mm |
| Lartësia: | 1823 mm |
| Serbatori: | 90 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
90%
Siguria
95%
Performanca
95%
Drejtimi
85%
Jetëgjatësia
80%
Mirëmbajtja
65%
Dizajni
85%
Përmbledhje
Mercedes-Benz GLS 450 d 4MATIC (2025) vlerësohet si një SUV me komoditet të jashtëzakonshëm dhe performancë të fortë (6.4s 0-100 km/h) falë torkut masiv (750 Nm) të motorit diesel MHEV. Përditësimi Phase-II ka sjellë një brendësi të përmirësuar dhe teknologji më të re MBUX. Dobësitë kryesore mbeten madhësia e madhe për ngarje/parkim në qytet dhe ndërlikueshmëria e lartë e sistemeve (sidomos amortizimi ajror AIRMATIC dhe sistemi 48V MHEV) që mund të ndikojnë në besueshmëri, si dhe problemet e mundshme të software-it të MBUX.