Mercedes-Benz GLE 450 e 4MATIC i vitit 2025, i ofruar në Amerikën e Veriut nga mesi i vitit 2023 e në vazhdim (V167 Phase-II facelift), është një model Plug-in Hybrid Benzinë (PHEV) i SUV-it luksoz të madh (Executive E-Segment) me 5 dyere dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant shquhet për shasinë e përditësuar, performancën e fortë dhe rrezen e madhe elektrike (50 milje EPA), duke përfshirë një motor Benzinë 1999 cm3 Linjë 4 me turbocharger dhe motor elektrik. Fuqia totale e kombinuar është 381 hp / 386 KF / 284 kW në 5800 xhiro të motorrit dhe 650 Nm / 479 ft-lb forcë rrotulluese e kombinuar. I kombinuar me një transmision automatik me 9 marshe (Daimler-Benz 9G-TRONIC), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 6.1 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 260 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 10.2 L/100km (23 MPG EPA). Makina ka një gjatësi prej 4935 mm, një gjerësi prej 1948 mm, një lartësi prej 1796 mm dhe peshon 2610 kg, me një depozitë karburanti prej 85 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | V167 GLE 450 e 4MATIC SUV |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 2025 |
| Transmisioni: | Automatik me 9 marshe |
| Cmimi Fillestar: | $72,250 |
| Kapaciteti Motorrik: | 2.0 L |
| Terheqja: | 650 Nm / 479 ft-lb |
| Cilindrata: | Linjë 4 |
| Modaliteti: | Benzinë/Hibrid me turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 1999 cm3 |
| Fuqia: | 386 KF / 381 hp / 284 kW |
| Karburanti: | Benzinë/Elektrik (PHEV) |
| Konsumi i Karburantit: | 10.2 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 5.7-6.8 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 11.5-13.8 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | N/A |
| Tipi i Kabinës: | SUV |
| 0-80 km/h: | 4.5 s |
| 0-100 km/h: | 6.3 s |
| 0-160 km/h: | 15.9 s |
| 0-200 km/h: | 27.8 s |
| Shpejtësia maksimale: | 260 km/h |
| Pesha bosh: | 2610 kg |
| Pesha maksimale: | N/A |
| Gjatësia: | 4935 mm |
| Gjerësia: | 1948 mm |
| Lartësia: | 1796 mm |
| Serbatori: | 85 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Përmbledhje
Mercedes-Benz GLE 450 e 4MATIC (2025) vlerësohet nga ekspertët si një SUV PHEV që vendos standarde në Amerikën e Veriut falë rrezes elektrike të lartë (50 milje EPA) dhe aftësisë për karikim të shpejtë DC (60kW). Fuqia totale e kombinuar (381 hp dhe 479 lb-ft tork) ofron performancë të fuqishme, ndërsa modeli i përditësuar (Phase-II facelift) ruan luksin dhe teknologjinë e lartë (MBUX). Dobësitë kryesore janë pesha shumë e madhe (2610 kg) për shkak të sistemit hibrid, e cila kompromenton ndjesinë e drejtimit sportiv dhe redukton ndjeshëm hapësirën e bagazhit. Kritikat e vazhdueshme përfshijnë kostot shumë të larta të mirëmbajtjes së sistemit hibrid dhe probleme të raportuara me software-in MBUX dhe defekte të sistemit AIRMATIC (nëse është opsional).