Mercedes-Benz GLE 400 e 4MATIC i vitit 2025, i ofruar në Evropë nga nëntori 2024 e në vazhdim (V167 Phase-II facelift), është një model Plug-in Hybrid Benzinë (PHEV) i SUV-it luksoz të madh (Executive E-Segment) me 5 dyere dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant shquhet për performancën sportive dhe rrezen e madhe elektrike (114 km WLTP), duke përfshirë një motor Benzinë 1999 cm3 Linjë 4 me turbocharger dhe motor elektrik. Fuqia totale e kombinuar është 381 KF / 375 hp / 280 kW në 5800 xhiro të motorrit dhe 650 Nm forcë rrotulluese në 1000 – 2000 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 9 marshe (Daimler-Benz 9G-TRONIC), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 6.5 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 245 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 8.4 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4924 mm, një gjerësi prej 2010 mm, një lartësi prej 1795 mm dhe peshon 2590 kg, me një depozitë karburanti prej 65 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | V167 GLE 400 e 4MATIC SUV |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 2025 |
| Transmisioni: | Automatik me 9 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €96,850 |
| Kapaciteti Motorrik: | 2.0 L |
| Terheqja: | 650 Nm |
| Cilindrata: | Linjë 4 |
| Modaliteti: | Benzinë/Hibrid me turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 1999 cm3 |
| Fuqia: | 381 KF / 375 hp / 280 kW |
| Karburanti: | Benzinë/Elektrik (PHEV) |
| Konsumi i Karburantit: | 8.4 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 5.6-6.7 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 11.1-13.3 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | Euro 6e |
| Tipi i Kabinës: | SUV |
| 0-80 km/h: | 4.4 s |
| 0-100 km/h: | 6.5 s |
| 0-160 km/h: | 16.4 s |
| 0-200 km/h: | 30.1 s |
| Shpejtësia maksimale: | 245 km/h |
| Pesha bosh: | 2590 kg |
| Pesha maksimale: | 3240 kg |
| Gjatësia: | 4924 mm |
| Gjerësia: | 2010 mm |
| Lartësia: | 1795 mm |
| Serbatori: | 65 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
95%
Siguria
95%
Performanca
95%
Drejtimi
95%
Jetëgjatësia
70%
Mirëmbajtja
50%
Dizajni
85%
Përmbledhje
Mercedes-Benz GLE 400 e 4MATIC (2025) vlerësohet nga ekspertët si një SUV PHEV me performancë të fuqishme (381 KF dhe 650 Nm tork) dhe rreze elektrike të shkëlqyer (114 km WLTP). Modeli i përditësuar (Phase-II facelift) ofron teknologjinë më të fundit MBUX dhe komoditet të lartë për udhëtime të gjata. Dobësitë kryesore janë pesha shumë e madhe (2590 kg) për shkak të sistemit hibrid, e cila kompromenton ndjesinë e drejtimit sportiv dhe shkakton konsum relativisht të lartë të karburantit kur bateria është e zbrazët. Kritikat e vazhdueshme përfshijnë kostot shumë të larta të mirëmbajtjes së sistemit hibrid, probleme me software-in të sistemit MBUX, dhe butonat me prekje në timon, të cilët janë të vështirë për t'u përdorur gjatë ngarjes.