Po ngarkohet…
Për një përvojë më të mirë, ju lutemi ndryshoni shfletuesin tuaj në CHROME, FIREFOX, OPERA ose Internet Explorer.

2025 Mercedes-Benz GLC 400 e 4MATIC Coupe C254 (Automatik / 9 Marshe) 4×4 [2023-2027]

1 / 5

Përmbledhja e makinës

Mercedes-Benz GLC 400 e 4MATIC Coupe i vitit 2025, i ofruar në Evropë nga prilli 2024 e në vazhdim (C254), është një model Plug-in Hybrid Benzinë (PHEV) i SUV-it/crossover Coupe me 5 dyer dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ai përfshin një motor Benzinë 1999 cm3 Linjë 4 (Daimler-Benz M254) me turbocharger dhe motor elektrik. Fuqia totale e kombinuar është 381 KF / 375 hp / 280 kW në 5800 xhiro të motorrit dhe 650 Nm forcë rrotulluese në 2000 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 9 marshe (Daimler-Benz 9G-TRONIC), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 5.7 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 270 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 8.5 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4769 mm, një gjerësi prej 1920 mm, një lartësi prej 1614 mm dhe peshon 2255 kg, me një depozitë karburanti prej 49 litrash.

Modeli:C254 GLC 400 e 4MATIC Coupe
Viti i Prodhimit:2025
Transmisioni:Automatik me 9 marshe
Cmimi Fillestar:€67,660
Kapaciteti Motorrik:2.0 L
Terheqja:650 Nm
Cilindrata:Linjë 4
Modaliteti:Benzinë/Hibrid me turbo
Madhesia e Pistonit:1999 cm3
Fuqia:381 KF / 375 hp / 280 kW
Karburanti:Benzinë/Elektrik (PHEV)
Konsumi i Karburantit:8.5 L/100km kombinuar
Konsumi në autostradë:5.7-6.8 L/100km
Konsumi në qytet:11.1-13.3 L/100km
Standarti i emetimeve:Euro 6e
Tipi i Kabinës:SUV Coupe
0-80 km/h:4.1 s
0-100 km/h:5.7 s
0-160 km/h:14 s
0-200 km/h:23.6 s
Shpejtësia maksimale:270 km/h
Pesha bosh:2255 kg
Pesha maksimale:2830 kg
Gjatësia:4769 mm
Gjerësia:1920 mm
Lartësia:1614 mm
Serbatori:49 litra

Vlerësimi i ekspertëve

Konsumi
90%
Siguria
90%
Performanca
95%
Drejtimi
95%
Jetëgjatësia
70%
Mirëmbajtja
50%
Dizajni
85%
Përmbledhje

Mercedes-Benz GLC 400 e 4MATIC Coupe (2025) vlerësohet për performancën shpërthyese (5.7s 0-100 km/h), torkun e lartë (650 Nm) dhe rrezen elektrike të jashtëzakonshme (131 km WLTP). Modeli i ri (C254) ofron dizajn tërheqës dhe teknologji të lartë (MBUX). Dobësitë kryesore janë kostoja shumë e lartë e mirëmbajtjes së motorit Benzinë PHEV, pesha e madhe (2255 kg) dhe bagazhi i vogël për shkak të baterisë, si dhe problemet e raportuara me sistemin e amortizimit dhe bravat e dyerve.

Top