Mercedes-Benz GLC 400 e 4MATIC Coupe i vitit 2025, i ofruar në Evropë nga prilli 2024 e në vazhdim (C254), është një model Plug-in Hybrid Benzinë (PHEV) i SUV-it/crossover Coupe me 5 dyer dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ai përfshin një motor Benzinë 1999 cm3 Linjë 4 (Daimler-Benz M254) me turbocharger dhe motor elektrik. Fuqia totale e kombinuar është 381 KF / 375 hp / 280 kW në 5800 xhiro të motorrit dhe 650 Nm forcë rrotulluese në 2000 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 9 marshe (Daimler-Benz 9G-TRONIC), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 5.7 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 270 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 8.5 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4769 mm, një gjerësi prej 1920 mm, një lartësi prej 1614 mm dhe peshon 2255 kg, me një depozitë karburanti prej 49 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | C254 GLC 400 e 4MATIC Coupe |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 2025 |
| Transmisioni: | Automatik me 9 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €67,660 |
| Kapaciteti Motorrik: | 2.0 L |
| Terheqja: | 650 Nm |
| Cilindrata: | Linjë 4 |
| Modaliteti: | Benzinë/Hibrid me turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 1999 cm3 |
| Fuqia: | 381 KF / 375 hp / 280 kW |
| Karburanti: | Benzinë/Elektrik (PHEV) |
| Konsumi i Karburantit: | 8.5 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 5.7-6.8 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 11.1-13.3 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | Euro 6e |
| Tipi i Kabinës: | SUV Coupe |
| 0-80 km/h: | 4.1 s |
| 0-100 km/h: | 5.7 s |
| 0-160 km/h: | 14 s |
| 0-200 km/h: | 23.6 s |
| Shpejtësia maksimale: | 270 km/h |
| Pesha bosh: | 2255 kg |
| Pesha maksimale: | 2830 kg |
| Gjatësia: | 4769 mm |
| Gjerësia: | 1920 mm |
| Lartësia: | 1614 mm |
| Serbatori: | 49 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
90%
Siguria
90%
Performanca
95%
Drejtimi
95%
Jetëgjatësia
70%
Mirëmbajtja
50%
Dizajni
85%
Përmbledhje
Mercedes-Benz GLC 400 e 4MATIC Coupe (2025) vlerësohet për performancën shpërthyese (5.7s 0-100 km/h), torkun e lartë (650 Nm) dhe rrezen elektrike të jashtëzakonshme (131 km WLTP). Modeli i ri (C254) ofron dizajn tërheqës dhe teknologji të lartë (MBUX). Dobësitë kryesore janë kostoja shumë e lartë e mirëmbajtjes së motorit Benzinë PHEV, pesha e madhe (2255 kg) dhe bagazhi i vogël për shkak të baterisë, si dhe problemet e raportuara me sistemin e amortizimit dhe bravat e dyerve.