Po ngarkohet…
Për një përvojë më të mirë, ju lutemi ndryshoni shfletuesin tuaj në CHROME, FIREFOX, OPERA ose Internet Explorer.

2025 Mercedes-Benz GLC 300 de 4MATIC Coupe C254 (Automatik / 9 Marshe) 4×4 [2023-2027]

4 / 5

Përmbledhja e makinës

Mercedes-Benz GLC 300 de 4MATIC Coupe i vitit 2025, i ofruar në Evropë nga prilli 2024 e në vazhdim (C254), është një model Plug-in Hybrid Diesel (PHEV) i SUV-it/crossover Coupe me 5 dyer dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ai përfshin një motor Naftë 1993 cm3 Linjë 4 (Daimler-Benz OM654 DE20) me turbocharger dhe motor elektrik. Fuqia totale e kombinuar është 333 KF / 329 hp / 245 kW në 3600 xhiro të motorrit dhe 750 Nm forcë rrotulluese në 1400 – 2800 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 9 marshe (Daimler-Benz 9G-TRONIC), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 6.5 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 256 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 6.1 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4769 mm, një gjerësi prej 1920 mm, një lartësi prej 1614 mm dhe peshon 2325 kg, me një depozitë karburanti prej 62 litrash.

Modeli:C254 GLC 300 de 4MATIC Coupe
Viti i Prodhimit:2025
Transmisioni:Automatik me 9 marshe
Cmimi Fillestar:€64,500
Kapaciteti Motorrik:2.0 L
Terheqja:750 Nm
Cilindrata:Linjë 4
Modaliteti:Diesel/Hibrid me turbo
Madhesia e Pistonit:1993 cm3
Fuqia:333 KF / 329 hp / 245 kW
Karburanti:Naftë/Elektrik (PHEV)
Konsumi i Karburantit:6.1 L/100km kombinuar
Konsumi në autostradë:4.2-5 L/100km
Konsumi në qytet:7.8-9.4 L/100km
Standarti i emetimeve:Euro 6e
Tipi i Kabinës:SUV Coupe
0-80 km/h:4.4 s
0-100 km/h:6.5 s
0-160 km/h:16.3 s
0-200 km/h:29 s
Shpejtësia maksimale:256 km/h
Pesha bosh:2325 kg
Pesha maksimale:2875 kg
Gjatësia:4769 mm
Gjerësia:1920 mm
Lartësia:1614 mm
Serbatori:62 litra

Vlerësimi i ekspertëve

Konsumi
95%
Siguria
90%
Performanca
95%
Drejtimi
95%
Jetëgjatësia
70%
Mirëmbajtja
50%
Dizajni
85%
Përmbledhje

Mercedes-Benz GLC 300 de 4MATIC Coupe (2025) vlerësohet për performancën shpërthyese (750 Nm tork, 6.5s 0-100 km/h) dhe efikasitetin e jashtëzakonshëm falë sistemit PHEV dhe baterisë së madhe (124 km rreze elektrike). Dallohet për cilësinë premium të brendshme (C254) dhe tërheqjen 4x4. Dobësitë kryesore janë kostoja shumë e lartë e mirëmbajtjes së motorit Diesel PHEV, pesha e madhe (2325 kg) dhe bagazhi i vogël për shkak të baterisë, si dhe problemet e raportuara me transmetimin dhe ekranin (si në modelet e ngjashme).

Top