Mercedes-Benz GLC 300 de 4MATIC Coupe i vitit 2025, i ofruar në Evropë nga prilli 2024 e në vazhdim (C254), është një model Plug-in Hybrid Diesel (PHEV) i SUV-it/crossover Coupe me 5 dyer dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ai përfshin një motor Naftë 1993 cm3 Linjë 4 (Daimler-Benz OM654 DE20) me turbocharger dhe motor elektrik. Fuqia totale e kombinuar është 333 KF / 329 hp / 245 kW në 3600 xhiro të motorrit dhe 750 Nm forcë rrotulluese në 1400 – 2800 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 9 marshe (Daimler-Benz 9G-TRONIC), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 6.5 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 256 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 6.1 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4769 mm, një gjerësi prej 1920 mm, një lartësi prej 1614 mm dhe peshon 2325 kg, me një depozitë karburanti prej 62 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | C254 GLC 300 de 4MATIC Coupe |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 2025 |
| Transmisioni: | Automatik me 9 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €64,500 |
| Kapaciteti Motorrik: | 2.0 L |
| Terheqja: | 750 Nm |
| Cilindrata: | Linjë 4 |
| Modaliteti: | Diesel/Hibrid me turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 1993 cm3 |
| Fuqia: | 333 KF / 329 hp / 245 kW |
| Karburanti: | Naftë/Elektrik (PHEV) |
| Konsumi i Karburantit: | 6.1 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 4.2-5 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 7.8-9.4 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | Euro 6e |
| Tipi i Kabinës: | SUV Coupe |
| 0-80 km/h: | 4.4 s |
| 0-100 km/h: | 6.5 s |
| 0-160 km/h: | 16.3 s |
| 0-200 km/h: | 29 s |
| Shpejtësia maksimale: | 256 km/h |
| Pesha bosh: | 2325 kg |
| Pesha maksimale: | 2875 kg |
| Gjatësia: | 4769 mm |
| Gjerësia: | 1920 mm |
| Lartësia: | 1614 mm |
| Serbatori: | 62 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
95%
Siguria
90%
Performanca
95%
Drejtimi
95%
Jetëgjatësia
70%
Mirëmbajtja
50%
Dizajni
85%
Përmbledhje
Mercedes-Benz GLC 300 de 4MATIC Coupe (2025) vlerësohet për performancën shpërthyese (750 Nm tork, 6.5s 0-100 km/h) dhe efikasitetin e jashtëzakonshëm falë sistemit PHEV dhe baterisë së madhe (124 km rreze elektrike). Dallohet për cilësinë premium të brendshme (C254) dhe tërheqjen 4x4. Dobësitë kryesore janë kostoja shumë e lartë e mirëmbajtjes së motorit Diesel PHEV, pesha e madhe (2325 kg) dhe bagazhi i vogël për shkak të baterisë, si dhe problemet e raportuara me transmetimin dhe ekranin (si në modelet e ngjashme).