Mercedes-Benz GLC 300 e 4MATIC i vitit 2024, i ofruar në Evropë nga shtatori 2022 deri në prill 2024 (X254), është një model Plug-in Hybrid Benzinë (PHEV) i SUV-it/crossover me 5 dyer dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant shquhet për performancën sportive dhe rrezen elektrike më të madhe në klasë (130 km WLTP), duke përfshirë një motor Benzinë 1999 cm3 Linjë 4 (Daimler-Benz M254) me turbocharger dhe motor elektrik. Fuqia totale e kombinuar është 313 KF / 308 hp / 230 kW në 6100 xhiro të motorrit dhe 550 Nm forcë rrotulluese në 2000 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 9 marshe (Daimler-Benz 9G-TRONIC), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 6.8 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 249 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 8.0 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4716 mm, një gjerësi prej 1890 mm, një lartësi prej 1648 mm dhe peshon 2280 kg, me një depozitë karburanti prej 49 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | X254 GLC 300 e 4MATIC SUV |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 2024 |
| Transmisioni: | Automatik me 9 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €60,500 |
| Kapaciteti Motorrik: | 2.0 L |
| Terheqja: | 550 Nm |
| Cilindrata: | Linjë 4 |
| Modaliteti: | Benzinë/Hibrid me turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 1999 cm3 |
| Fuqia: | 313 KF / 308 hp / 230 kW |
| Karburanti: | Benzinë/Elektrik (PHEV) |
| Konsumi i Karburantit: | 8.0 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 5.5-6.6 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 10.4-12.5 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | Euro 6d-ISC-FCM |
| Tipi i Kabinës: | SUV |
| 0-80 km/h: | 4.6 s |
| 0-100 km/h: | 6.8 s |
| 0-160 km/h: | 17.1 s |
| 0-200 km/h: | 31.3 s |
| Shpejtësia maksimale: | 249 km/h |
| Pesha bosh: | 2280 kg |
| Pesha maksimale: | 2840 kg |
| Gjatësia: | 4716 mm |
| Gjerësia: | 1890 mm |
| Lartësia: | 1648 mm |
| Serbatori: | 49 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
90%
Siguria
90%
Performanca
90%
Drejtimi
95%
Jetëgjatësia
70%
Mirëmbajtja
50%
Dizajni
85%
Përmbledhje
Mercedes-Benz GLC 300 e 4MATIC (2024) vlerësohet nga ekspertët si një model PHEV që vendos standarde të reja, falë rrezes elektrike të jashtëzakonshme (130 km WLTP) dhe performancës së shpejtë (6.8s 0-100 km/h). Makina ofron tork të lartë (550 Nm), ngarje të rehatshme dhe një kabinë tërësisht të fokusuar te teknologjia (MBUX). Dobësitë kryesore janë pesha shumë e madhe (2280 kg) për shkak të baterisë, kostot shumë të larta të mirëmbajtjes së sistemit hibrid dhe problemet e zakonshme të raportuara me modelet X254 si goditjet e transmisionit në shpejtësi të ulëta dhe probleme elektrike/software të sistemit MBUX.