Po ngarkohet…
Për një përvojë më të mirë, ju lutemi ndryshoni shfletuesin tuaj në CHROME, FIREFOX, OPERA ose Internet Explorer.

2024 Mercedes-Benz GLC 300 de 4MATIC SUV X254 (Automatik / 9 Marshe) 4×4 [2022-2026]

4 / 5

Përmbledhja e makinës

Mercedes-Benz GLC 300 de 4MATIC i vitit 2024, i ofruar në Evropë nga fillimi i vitit 2023 deri në prill 2024 (X254), është një model Plug-in Hybrid Diesel (PHEV) i SUV-it/crossover me 5 dyer dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant shquhet për performancën sportive dhe rrezen e madhe elektrike, duke përfshirë një motor Naftë 1993 cm3 Linjë 4 (Daimler-Benz OM654 DE20) me turbocharger dhe motor elektrik. Fuqia totale e kombinuar është 333 KF / 329 hp / 245 kW në 3600 xhiro të motorrit dhe 750 Nm forcë rrotulluese në 1400 – 2800 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 9 marshe (Daimler-Benz 9G-TRONIC), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 6.6 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 254 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 6.1 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4716 mm, një gjerësi prej 1890 mm, një lartësi prej 1648 mm dhe peshon 2340 kg, me një depozitë karburanti prej 62 litrash.

Modeli:X254 GLC 300 de 4MATIC SUV
Viti i Prodhimit:2024
Transmisioni:Automatik me 9 marshe
Cmimi Fillestar:€62,900
Kapaciteti Motorrik:2.0 L
Terheqja:750 Nm
Cilindrata:Linjë 4
Modaliteti:Diesel/Hibrid me turbo
Madhesia e Pistonit:1993 cm3
Fuqia:333 KF / 329 hp / 245 kW
Karburanti:Naftë/Elektrik (PHEV)
Konsumi i Karburantit:6.1 L/100km kombinuar
Konsumi në autostradë:4.3-5.2 L/100km
Konsumi në qytet:7.8-9.4 L/100km
Standarti i emetimeve:Euro 6d-ISC-FCM
Tipi i Kabinës:SUV
0-80 km/h:4.4 s
0-100 km/h:6.6 s
0-160 km/h:16.5 s
0-200 km/h:29.5 s
Shpejtësia maksimale:254 km/h
Pesha bosh:2340 kg
Pesha maksimale:2885 kg
Gjatësia:4716 mm
Gjerësia:1890 mm
Lartësia:1648 mm
Serbatori:62 litra

Vlerësimi i ekspertëve

Konsumi
95%
Siguria
90%
Performanca
95%
Drejtimi
95%
Jetëgjatësia
70%
Mirëmbajtja
50%
Dizajni
85%
Përmbledhje

Mercedes-Benz GLC 300 de 4MATIC (2024) vlerësohet nga ekspertët për performancën shpërthyese (750 Nm tork) dhe rrezen elektrike të jashtëzakonshme (117 km WLTP) për një diesel PHEV. Modeli i ri (X254) ofron cilësi premium dhe një kabinë tërësisht të fokusuar te teknologjia (MBUX). Dobësitë kryesore janë pesha e madhe e makinës (2340 kg) për shkak të baterisë, kostot shumë të larta të mirëmbajtjes së sistemit hibrid, dhe problemet e zakonshme të raportuara me modelet X254 si goditjet e transmisionit 9G-TRONIC në shpejtësi të ulëta, probleme elektrike/software të sistemit MBUX dhe probleme me bllokimin e DPF-së nëse drejtohet kryesisht në qytet.

Top