Mercedes-Benz GLC 300 de 4MATIC i vitit 2024, i ofruar në Evropë nga fillimi i vitit 2023 deri në prill 2024 (X254), është një model Plug-in Hybrid Diesel (PHEV) i SUV-it/crossover me 5 dyer dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant shquhet për performancën sportive dhe rrezen e madhe elektrike, duke përfshirë një motor Naftë 1993 cm3 Linjë 4 (Daimler-Benz OM654 DE20) me turbocharger dhe motor elektrik. Fuqia totale e kombinuar është 333 KF / 329 hp / 245 kW në 3600 xhiro të motorrit dhe 750 Nm forcë rrotulluese në 1400 – 2800 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 9 marshe (Daimler-Benz 9G-TRONIC), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 6.6 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 254 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 6.1 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4716 mm, një gjerësi prej 1890 mm, një lartësi prej 1648 mm dhe peshon 2340 kg, me një depozitë karburanti prej 62 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | X254 GLC 300 de 4MATIC SUV |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 2024 |
| Transmisioni: | Automatik me 9 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €62,900 |
| Kapaciteti Motorrik: | 2.0 L |
| Terheqja: | 750 Nm |
| Cilindrata: | Linjë 4 |
| Modaliteti: | Diesel/Hibrid me turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 1993 cm3 |
| Fuqia: | 333 KF / 329 hp / 245 kW |
| Karburanti: | Naftë/Elektrik (PHEV) |
| Konsumi i Karburantit: | 6.1 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 4.3-5.2 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 7.8-9.4 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | Euro 6d-ISC-FCM |
| Tipi i Kabinës: | SUV |
| 0-80 km/h: | 4.4 s |
| 0-100 km/h: | 6.6 s |
| 0-160 km/h: | 16.5 s |
| 0-200 km/h: | 29.5 s |
| Shpejtësia maksimale: | 254 km/h |
| Pesha bosh: | 2340 kg |
| Pesha maksimale: | 2885 kg |
| Gjatësia: | 4716 mm |
| Gjerësia: | 1890 mm |
| Lartësia: | 1648 mm |
| Serbatori: | 62 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
95%
Siguria
90%
Performanca
95%
Drejtimi
95%
Jetëgjatësia
70%
Mirëmbajtja
50%
Dizajni
85%
Përmbledhje
Mercedes-Benz GLC 300 de 4MATIC (2024) vlerësohet nga ekspertët për performancën shpërthyese (750 Nm tork) dhe rrezen elektrike të jashtëzakonshme (117 km WLTP) për një diesel PHEV. Modeli i ri (X254) ofron cilësi premium dhe një kabinë tërësisht të fokusuar te teknologjia (MBUX). Dobësitë kryesore janë pesha e madhe e makinës (2340 kg) për shkak të baterisë, kostot shumë të larta të mirëmbajtjes së sistemit hibrid, dhe problemet e zakonshme të raportuara me modelet X254 si goditjet e transmisionit 9G-TRONIC në shpejtësi të ulëta, probleme elektrike/software të sistemit MBUX dhe probleme me bllokimin e DPF-së nëse drejtohet kryesisht në qytet.