Po ngarkohet…
Për një përvojë më të mirë, ju lutemi ndryshoni shfletuesin tuaj në CHROME, FIREFOX, OPERA ose Internet Explorer.

2024 Mercedes-Benz GLC 300 d 4MATIC SUV X254 (Automatik / 9 Marshe) 4×4 [2022-2026]

4 / 5

Përmbledhja e makinës

Mercedes-Benz GLC 300 d 4MATIC i vitit 2024, i ofruar në Evropë nga prilli 2024 e në vazhdim (X254), është një model Mild Hybrid Diesel (MHEV) i SUV-it/crossover me 5 dyer dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant shquhet për performancën e lartë dhe torkun masiv, duke përfshirë një motor Naftë 1993 cm3 Linjë 4 (Daimler-Benz OM654 DE20) me turbocharger dhe EQ Boost 48V. Motori prodhon 269 KF / 266 hp / 198 kW në 4200 xhiro të motorrit dhe 550 Nm forcë rrotulluese në 1800 – 2200 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 9 marshe (Daimler-Benz 9G-TRONIC), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 6.4 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 238 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 6.8 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4716 mm, një gjerësi prej 1890 mm, një lartësi prej 1640 mm dhe peshon 1925 kg, me një depozitë karburanti prej 62 litrash.

Modeli:X254 GLC 300 d 4MATIC SUV
Viti i Prodhimit:2024
Transmisioni:Automatik me 9 marshe
Cmimi Fillestar:€61,790
Kapaciteti Motorrik:2.0 L
Terheqja:550 Nm
Cilindrata:Linjë 4
Modaliteti:Naftë MHEV me turbo
Madhesia e Pistonit:1993 cm3
Fuqia:269 KF / 266 hp / 198 kW
Karburanti:Naftë (MHEV)
Konsumi i Karburantit:6.8 L/100km kombinuar
Konsumi në autostradë:4.9-5.9 L/100km
Konsumi në qytet:8.5-10.2 L/100km
Standarti i emetimeve:Euro 6e
Tipi i Kabinës:SUV
0-80 km/h:4.4 s
0-100 km/h:6.4 s
0-160 km/h:17.1 s
0-200 km/h:33.2 s
Shpejtësia maksimale:238 km/h
Pesha bosh:1925 kg
Pesha maksimale:2570 kg
Gjatësia:4716 mm
Gjerësia:1890 mm
Lartësia:1640 mm
Serbatori:62 litra

Vlerësimi i ekspertëve

Konsumi
80%
Siguria
90%
Performanca
90%
Drejtimi
95%
Jetëgjatësia
75%
Mirëmbajtja
60%
Dizajni
85%
Përmbledhje

Mercedes-Benz GLC 300 d 4MATIC (2024) vlerësohet nga ekspertët për performancën e shpejtë (6.4s 0-100 km/h) dhe torkun e jashtëzakonshëm (550 Nm) të motorit të ri OM654 MHEV. Dallohet për efikasitetin e mirë (6.8 L/100km) për këtë fuqi, dizajnin luksoz dhe kabinën e teknologjisë së lartë (MBUX). Dobësitë kryesore janë kostot e larta të mirëmbajtjes së motorit diesel, dhe problemet e zakonshme të raportuara me modelet X254 si goditjet e transmisionit 9G-TRONIC në shpejtësi të ulëta, probleme elektrike/software të sistemit MBUX dhe probleme me bllokimin e DPF-së nëse drejtohet kryesisht në qytet.

Top