Mercedes-Benz GLC 300 d 4MATIC i vitit 2024, i ofruar në Evropë nga prilli 2024 e në vazhdim (X254), është një model Mild Hybrid Diesel (MHEV) i SUV-it/crossover me 5 dyer dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant shquhet për performancën e lartë dhe torkun masiv, duke përfshirë një motor Naftë 1993 cm3 Linjë 4 (Daimler-Benz OM654 DE20) me turbocharger dhe EQ Boost 48V. Motori prodhon 269 KF / 266 hp / 198 kW në 4200 xhiro të motorrit dhe 550 Nm forcë rrotulluese në 1800 – 2200 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 9 marshe (Daimler-Benz 9G-TRONIC), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 6.4 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 238 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 6.8 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4716 mm, një gjerësi prej 1890 mm, një lartësi prej 1640 mm dhe peshon 1925 kg, me një depozitë karburanti prej 62 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | X254 GLC 300 d 4MATIC SUV |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 2024 |
| Transmisioni: | Automatik me 9 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €61,790 |
| Kapaciteti Motorrik: | 2.0 L |
| Terheqja: | 550 Nm |
| Cilindrata: | Linjë 4 |
| Modaliteti: | Naftë MHEV me turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 1993 cm3 |
| Fuqia: | 269 KF / 266 hp / 198 kW |
| Karburanti: | Naftë (MHEV) |
| Konsumi i Karburantit: | 6.8 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 4.9-5.9 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 8.5-10.2 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | Euro 6e |
| Tipi i Kabinës: | SUV |
| 0-80 km/h: | 4.4 s |
| 0-100 km/h: | 6.4 s |
| 0-160 km/h: | 17.1 s |
| 0-200 km/h: | 33.2 s |
| Shpejtësia maksimale: | 238 km/h |
| Pesha bosh: | 1925 kg |
| Pesha maksimale: | 2570 kg |
| Gjatësia: | 4716 mm |
| Gjerësia: | 1890 mm |
| Lartësia: | 1640 mm |
| Serbatori: | 62 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
80%
Siguria
90%
Performanca
90%
Drejtimi
95%
Jetëgjatësia
75%
Mirëmbajtja
60%
Dizajni
85%
Përmbledhje
Mercedes-Benz GLC 300 d 4MATIC (2024) vlerësohet nga ekspertët për performancën e shpejtë (6.4s 0-100 km/h) dhe torkun e jashtëzakonshëm (550 Nm) të motorit të ri OM654 MHEV. Dallohet për efikasitetin e mirë (6.8 L/100km) për këtë fuqi, dizajnin luksoz dhe kabinën e teknologjisë së lartë (MBUX). Dobësitë kryesore janë kostot e larta të mirëmbajtjes së motorit diesel, dhe problemet e zakonshme të raportuara me modelet X254 si goditjet e transmisionit 9G-TRONIC në shpejtësi të ulëta, probleme elektrike/software të sistemit MBUX dhe probleme me bllokimin e DPF-së nëse drejtohet kryesisht në qytet.