Mercedes-Benz GLS 400 d 4MATIC i vitit 2022, i ofruar në Evropë nga tetori 2019 deri në prill 2023 (X167 Phase-I), është një model i SUV-it luksoz të madh (Full-Size) (Executive E-Segment) me 7 ndenjëse, 5 dyere dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant shquhet për motorin e tij të fuqishëm diesel, duke përfshirë një motor Naftë 2927 cm3 Linjë 6 (Daimler-Benz OM656 DE30LA) me turbocharger dhe Common Rail. Motori prodhon 330 KF / 326 hp / 243 kW në 3600 – 4000 xhiro të motorrit dhe 700 Nm forcë rrotulluese në 1200 – 3000 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 9 marshe (Daimler-Benz 9G-TRONIC), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 6.6 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 237 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 9.4 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 5207 mm, një gjerësi prej 1956 mm, një lartësi prej 1823 mm dhe peshon 2425 kg, me një depozitë karburanti prej 90 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | X167 GLS 400 d 4MATIC |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 2022 |
| Transmisioni: | Automatik me 9 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €90,386 |
| Kapaciteti Motorrik: | 2.9 L |
| Terheqja: | 700 Nm |
| Cilindrata: | Linjë 6 |
| Modaliteti: | Naftë me turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 2927 cm3 |
| Fuqia: | 330 KF / 326 hp / 243 kW |
| Karburanti: | Naftë |
| Konsumi i Karburantit: | 9.4 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 6.6-7.9 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 11.8-14.2 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | Euro 6d-ISC-FCM |
| Tipi i Kabinës: | SUV Full-Size |
| 0-80 km/h: | 4.3 s |
| 0-100 km/h: | 6.6 s |
| 0-160 km/h: | 17.7 s |
| 0-200 km/h: | 34.4 s |
| Shpejtësia maksimale: | 237 km/h |
| Pesha bosh: | 2425 kg |
| Pesha maksimale: | 3250 kg |
| Gjatësia: | 5207 mm |
| Gjerësia: | 1956 mm |
| Lartësia: | 1823 mm |
| Serbatori: | 90 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
85%
Siguria
95%
Performanca
95%
Drejtimi
85%
Jetëgjatësia
80%
Mirëmbajtja
65%
Dizajni
85%
Përmbledhje
Mercedes-Benz GLS 400 d 4MATIC (2022) vlerësohet nga ekspertët për performancën e shpejtë (6.6s 0-100 km/h) dhe komoditetin e jashtëzakonshëm në rrugë, duke e bërë atë "S-Class të SUV-ve". Motori diesel me 6 cilindra (OM656) është shumë i rafinuar dhe ofron tork masiv (700 Nm) për të lëvizur SUV-in e madh. Dobësitë kryesore janë madhësia e vështirë për parkim, ndërlikueshmëria e lartë e sistemeve elektrike/AdBlue (SCR) dhe problemet e mundshme të amortizimit ajror (AIRMATIC). Kritikat drejtohen te problemet me software-in të MBUX dhe defekte elektrike të ndryshme, si dhe disa elemente plastike të brendshme që duken të lira për këtë segment çmimi.