Mercedes-Benz GLE 580 4MATIC i vitit 2021, i ofruar në Evropë nga nëntori 2019 deri në shkurt 2023 (V167 Phase-I), është një model Mild Hybrid Benzinë (MHEV) i SUV-it luksoz të madh (Executive E-Segment) me 5 dyere dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant shquhet për performancën e lartë, duke përfshirë një motor Benzinë 3982 cm3 V8 (Daimler-Benz M176 DE40 AL) me dy turbochargers dhe EQ Boost 48V. Motori prodhon 490 KF / 483 hp / 360 kW në 5500 xhiro të motorrit dhe 700 Nm forcë rrotulluese në 1200 – 4000 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 9 marshe (Daimler-Benz 9G-TRONIC), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 4.6 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 263 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 12.2 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4924 mm, një gjerësi prej 1947 mm, një lartësi prej 1772 mm dhe peshon 2280 kg, me një depozitë karburanti prej 85 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | V167 GLE 580 4MATIC SUV |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 2021 |
| Transmisioni: | Automatik me 9 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €79,900 |
| Kapaciteti Motorrik: | 4.0 L |
| Terheqja: | 700 Nm |
| Cilindrata: | V 8 |
| Modaliteti: | Benzinë MHEV me 2 turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 3982 cm3 |
| Fuqia: | 490 KF / 483 hp / 360 kW |
| Karburanti: | Benzinë (MHEV) |
| Konsumi i Karburantit: | 12.2 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 8.1-9.7 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 16.2-19.4 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | Euro 6d-ISC-FCM |
| Tipi i Kabinës: | SUV |
| 0-80 km/h: | 3.1 s |
| 0-100 km/h: | 4.6 s |
| 0-160 km/h: | 11 s |
| 0-200 km/h: | 19.3 s |
| Shpejtësia maksimale: | 263 km/h |
| Pesha bosh: | 2280 kg |
| Pesha maksimale: | 3100 kg |
| Gjatësia: | 4924 mm |
| Gjerësia: | 1947 mm |
| Lartësia: | 1772 mm |
| Serbatori: | 85 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Përmbledhje
Mercedes-Benz GLE 580 4MATIC (2021) vlerësohet nga ekspertët si një SUV luksoz me performancë superiore (483 hp dhe 700 Nm tork) dhe motorin V8 biturbo M176, i cili ofron fuqi të shpejtë dhe të butë falë sistemit MHEV. Dallohet për cilësinë premium të ndërtimit, teknologjinë MBUX dhe komoditetin e shkëlqyer të ngarjes (sidomos me amortizimin E-Active Body Control). Dobësitë kryesore janë konsumi i lartë i karburantit (12.2 L/100km), kostot shumë të larta të mirëmbajtjes, dhe problemet e zakonshme të raportuara me këtë motor V8 përfshijnë probleme me termostatin, ndarësin e vajit (oil separator) dhe rrjedhje të vajit nga kapakët e valvulave. Vërejtjet e përgjithshme përfshijnë probleme të hershme me software-in të sistemit MBUX dhe defekte të sistemit AIRMATIC.