Mercedes-Benz GLC 300 de 4MATIC i vitit 2021, i ofruar në Evropë nga maji 2020 deri në mes të vitit 2022 (Phase-II), është një model Plug-in Hybrid Diesel (PHEV) i SUV-it/crossover me 5 dyer dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant shquhet për performancën e lartë dhe efikasitetin në modalitetin elektrik, duke përfshirë një motor Naftë 1950 cm3 Linjë 4 (Daimler-Benz OM654 DE20) me turbocharger dhe motor elektrik. Fuqia totale e kombinuar është 306 KF / 302 hp / 225 kW në 3800 xhiro të motorrit dhe 700 Nm forcë rrotulluese në 1400 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 9 marshe (Daimler-Benz 9G-TRONIC), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 6.7 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 244 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 5.9 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4658 mm, një gjerësi prej 1890 mm, një lartësi prej 1644 mm dhe peshon 2050 kg, me një depozitë karburanti prej 50 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | X253 GLC 300 de 4MATIC SUV |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 2021 |
| Transmisioni: | Automatik me 9 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €55,900 |
| Kapaciteti Motorrik: | 2.0 L |
| Terheqja: | 700 Nm |
| Cilindrata: | Linjë 4 |
| Modaliteti: | Diesel/Hibrid me turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 1950 cm3 |
| Fuqia: | 306 KF / 302 hp / 225 kW |
| Karburanti: | Naftë/Elektrik (PHEV) |
| Konsumi i Karburantit: | 5.9 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 4.1-4.9 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 7.5-9 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | Euro 6d-ISC-FCM |
| Tipi i Kabinës: | SUV |
| 0-80 km/h: | 4.6 s |
| 0-100 km/h: | 6.7 s |
| 0-160 km/h: | 16.7 s |
| 0-200 km/h: | 30.6 s |
| Shpejtësia maksimale: | 244 km/h |
| Pesha bosh: | 2050 kg |
| Pesha maksimale: | 2650 kg |
| Gjatësia: | 4658 mm |
| Gjerësia: | 1890 mm |
| Lartësia: | 1644 mm |
| Serbatori: | 50 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
90%
Siguria
90%
Performanca
90%
Drejtimi
90%
Jetëgjatësia
70%
Mirëmbajtja
50%
Dizajni
85%
Përmbledhje
Mercedes-Benz GLC 300 de 4MATIC (2021) vlerësohet për performancën e shpejtë (6.7s 0-100 km/h) dhe torkun masiv (700 Nm) të sistemit Plug-in Hybrid Diesel. Ai ofron efikasitet të lartë të karburantit (5.9 L/100km) dhe cilësi të lartë të brendshme (Phase-II me MBUX). Dobësitë kryesore janë kostoja shumë e lartë e mirëmbajtjes së sistemit hibrid dhe motorit diesel, pesha e madhe (2050 kg), bagazhi i zvogëluar për shkak të baterisë, dhe problemet e zakonshme të raportuara me modelet GLC X253, si goditjet e transmisionit 9G-TRONIC dhe defekte të valvulave të motorit (të raportuara në ankimet e NHTSA, burimi 2.4).