Mercedes-Benz GLC 220 d 4MATIC i vitit 2021, i ofruar në Evropë nga korriku 2019 deri në mes të vitit 2022 (Phase-II), është një model i SUV-it/crossover me 5 dyer dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant shquhet për efikasitetin e lartë dhe torkun e fortë, duke përfshirë një motor Naftë 1950 cm3 Linjë 4 (Daimler-Benz OM654 DE20) me turbocharger, me Common-Rail dhe DOHC, që prodhon 194 KF / 192 hp / 143 kW në 3800 xhiro të motorrit dhe 400 Nm forcë rrotulluese në 1600 – 2800 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 9 marshe (Daimler-Benz 9G-TRONIC), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 8.1 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 212 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 6.8 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4658 mm, një gjerësi prej 1890 mm, një lartësi prej 1644 mm dhe peshon 1760 kg, me një depozitë karburanti prej 50 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | X253 GLC 220 d 4MATIC SUV |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 2021 |
| Transmisioni: | Automatik me 9 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €39,900 |
| Kapaciteti Motorrik: | 2.0 L |
| Terheqja: | 400 Nm |
| Cilindrata: | Linjë 4 |
| Modaliteti: | Naftë me turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 1950 cm3 |
| Fuqia: | 194 KF / 192 hp / 143 kW |
| Karburanti: | Naftë |
| Konsumi i Karburantit: | 6.8 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 5-6 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 8.2-9.8 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | Euro 6d-ISC-FCM |
| Tipi i Kabinës: | SUV |
| 0-80 km/h: | 5.4 s |
| 0-100 km/h: | 8.1 s |
| 0-160 km/h: | 23.4 s |
| 0-200 km/h: | 59.2 s |
| Shpejtësia maksimale: | 212 km/h |
| Pesha bosh: | 1760 kg |
| Pesha maksimale: | 2500 kg |
| Gjatësia: | 4658 mm |
| Gjerësia: | 1890 mm |
| Lartësia: | 1644 mm |
| Serbatori: | 50 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
90%
Siguria
90%
Performanca
80%
Drejtimi
90%
Jetëgjatësia
80%
Mirëmbajtja
60%
Dizajni
85%
Përmbledhje
Mercedes-Benz GLC 220 d 4MATIC (2021) vlerësohet për efikasitetin e lartë të karburantit (6.8 L/100km) dhe torkun e fortë (400 Nm) të motorit modern OM654, si dhe për cilësinë e lartë të brendshme (Phase-II facelift me MBUX). Dobësitë kryesore janë kostot e larta të mirëmbajtjes së motorit diesel, dhe problemet e zakonshme të raportuara me modelet GLC X253, si goditjet e transmisionit 9G-TRONIC në shpejtësi të ulëta, konsumimi i parakohshëm i frena-pedaleve dhe defekte të valvulave të motorit (të raportuara në ankimet e NHTSA, burimi 2.4).