Mercedes-Benz GLS 500 4MATIC i vitit 2018, i ofruar në Evropë nga janari 2016 deri në tetor 2019 (X166), është një model i SUV-it luksoz të madh (Full-Size) (Executive E-Segment) me 7 ndenjëse, 5 dyere dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant shquhet për performancën e fuqishme, duke përfshirë një motor Benzinë 4663 cm3 V8 (Daimler-Benz M278 DE46) me dy turbochargers dhe injeksion direkt. Motori prodhon 456 KF / 449 hp / 335 kW në 5250 – 5500 xhiro të motorrit dhe 700 Nm forcë rrotulluese në 1800 – 4000 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 9 marshe (Daimler-Benz 9G-TRONIC), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 4.9 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 256 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 15.6 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 5130 mm, një gjerësi prej 1934 mm, një lartësi prej 1850 mm dhe peshon 2370 kg, me një depozitë karburanti prej 100 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | X166 GLS 500 4MATIC |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 2018 |
| Transmisioni: | Automatik me 9 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €99,000 |
| Kapaciteti Motorrik: | 4.7 L |
| Terheqja: | 700 Nm |
| Cilindrata: | V 8 |
| Modaliteti: | Benzinë me 2 turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 4663 cm3 |
| Fuqia: | 456 KF / 449 hp / 335 kW |
| Karburanti: | Benzinë |
| Konsumi i Karburantit: | 15.6 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 10.1-12.1 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 21.1-25.3 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | Euro 6d-TEMP |
| Tipi i Kabinës: | SUV Full-Size |
| 0-80 km/h: | 3.3 s |
| 0-100 km/h: | 4.9 s |
| 0-160 km/h: | 12.2 s |
| 0-200 km/h: | 22.1 s |
| Shpejtësia maksimale: | 256 km/h |
| Pesha bosh: | 2370 kg |
| Pesha maksimale: | 3250 kg |
| Gjatësia: | 5130 mm |
| Gjerësia: | 1934 mm |
| Lartësia: | 1850 mm |
| Serbatori: | 100 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
95%
Siguria
90%
Performanca
90%
Drejtimi
85%
Jetëgjatësia
80%
Mirëmbajtja
60%
Dizajni
85%
Përmbledhje
Mercedes-Benz GLS 500 4MATIC (2018) vlerësohet nga ekspertët për performancën e shkëlqyer (4.9s 0-100 km/h) falë motorit V8 biturbo M278, komoditetin e jashtëzakonshëm (7 ndenjëse) dhe cilësinë premium të ndërtimit. Dobësitë kryesore janë konsumi shumë i lartë i karburantit (15.6 L/100km), madhësia e vështirë për ngarje në qytet dhe problemet e vazhdueshme të besueshmërisë të lidhura me motorin M278. Probleme të zakonshme të raportuara me këtë motor përfshijnë rrjedhjet e vajit (veçanërisht nga ftohësi i vajit dhe kutia e zinxhirit të shpërndarjes), defekte të rregullatorit të boshtit me gunga dhe probleme me sistemin e amortizimit ajror AIRMATIC.