Mercedes-Benz GLS 450 4MATIC i vitit 2018, i ofruar në Amerikën e Veriut nga pranvera 2016 deri në tetor 2019 (X166), është një model i SUV-it luksoz të madh (Full-Size) (Executive E-Segment) me 7 ndenjëse, 5 dyere dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant shquhet për motorin V6 benzinë biturbo, duke përfshirë një motor Benzinë 2996 cm3 V6 (Daimler-Benz M276 E30) me dy turbochargers dhe injeksion direkt. Motori prodhon 362 hp / 367 KF / 270 kW në 5250 – 6000 xhiro të motorrit dhe 500 Nm / 369 ft-lb forcë rrotulluese në 1800 – 4500 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 9 marshe (Daimler-Benz 9G-TRONIC), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 6.5 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale të kufizuar në 209 km/h (130 mph). Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 12.4 L/100km (19 MPG EPA). Makina ka një gjatësi prej 5130 mm, një gjerësi prej 1982 mm, një lartësi prej 1850 mm dhe peshon 2436 kg, me një depozitë karburanti prej 100 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | X166 GLS 450 4MATIC |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 2018 |
| Transmisioni: | Automatik me 9 marshe |
| Cmimi Fillestar: | $70,545 |
| Kapaciteti Motorrik: | 3.0 L |
| Terheqja: | 500 Nm / 369 ft-lb |
| Cilindrata: | V 6 |
| Modaliteti: | Benzinë me 2 turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 2996 cm3 |
| Fuqia: | 367 KF / 362 hp / 270 kW |
| Karburanti: | Benzinë |
| Konsumi i Karburantit: | 12.4 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 8.8-10.6 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 17.1-20.5 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | N/A |
| Tipi i Kabinës: | SUV Full-Size |
| 0-80 km/h: | 4.4 s |
| 0-100 km/h: | 6.5 s |
| 0-160 km/h: | 16.3 s |
| 0-200 km/h: | 31.6 s |
| Shpejtësia maksimale: | 209 km/h (e kufizuar) |
| Pesha bosh: | 2436 kg |
| Pesha maksimale: | N/A |
| Gjatësia: | 5130 mm |
| Gjerësia: | 1982 mm |
| Lartësia: | 1850 mm |
| Serbatori: | 100 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
85%
Siguria
90%
Performanca
90%
Drejtimi
85%
Jetëgjatësia
80%
Mirëmbajtja
60%
Dizajni
80%
Përmbledhje
Mercedes-Benz GLS 450 4MATIC (2018) vlerësohet nga ekspertët për motorin V6 biturbo i cili ofron një balancë të shkëlqyer fuqie dhe torku (500 Nm) për të lëvizur këtë SUV të madh. Dallohet për komoditetin e jashtëzakonshëm (7 ndenjëse), cilësinë premium të ndërtimit dhe transmisionin efikas 9G-TRONIC. Dobësitë kryesore janë konsumi i lartë i karburantit (19 MPG EPA kombinuar) dhe problemet e vazhdueshme të besueshmërisë të lidhura me motorin M276. Probleme të zakonshme të raportuara përfshijnë zhurma gjatë ndezjes për shkak të dështimit të rregullatorit të boshtit me gunga (Cam Adjuster), defekte të kolektorit të aspirimit (intake manifold) dhe probleme me sistemin e amortizimit ajror AIRMATIC.