Mercedes-Benz GLC 350 d 4MATIC i vitit 2017, i ofruar në Evropë nga dhjetori 2016 deri në gusht 2018 (Phase-I), është një model i SUV-it/crossover me 5 dyer dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant shquhet për performancën e lartë dhe torkun masiv, duke përfshirë një motor Naftë 2987 cm3 V6 (Daimler-Benz OM642 LS DE30) me turbocharger me gjeometri të ndryshueshme dhe DOHC, që prodhon 258 KF / 255 hp / 190 kW në 3400 xhiro të motorrit dhe 620 Nm forcë rrotulluese në 1600 – 2400 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 9 marshe (Daimler-Benz 9G-TRONIC), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 6.4 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 230 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 8.3 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4656 mm, një gjerësi prej 1890 mm, një lartësi prej 1639 mm dhe peshon 1815 kg, me një depozitë karburanti prej 50 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | X253 GLC 350 d 4MATIC SUV |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 2017 |
| Transmisioni: | Automatik me 9 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €55,000 |
| Kapaciteti Motorrik: | 3.0 L |
| Terheqja: | 620 Nm |
| Cilindrata: | V 6 |
| Modaliteti: | Naftë me turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 2987 cm3 |
| Fuqia: | 258 KF / 255 hp / 190 kW |
| Karburanti: | Naftë |
| Konsumi i Karburantit: | 8.3 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 5.9-7.1 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 10.4-12.5 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | Euro 6 |
| Tipi i Kabinës: | SUV |
| 0-80 km/h: | 4.3 s |
| 0-100 km/h: | 6.4 s |
| 0-160 km/h: | 17.1 s |
| 0-200 km/h: | 35 s |
| Shpejtësia maksimale: | 230 km/h |
| Pesha bosh: | 1815 kg |
| Pesha maksimale: | 2500 kg |
| Gjatësia: | 4656 mm |
| Gjerësia: | 1890 mm |
| Lartësia: | 1639 mm |
| Serbatori: | 50 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
75%
Siguria
90%
Performanca
95%
Drejtimi
90%
Jetëgjatësia
70%
Mirëmbajtja
55%
Dizajni
85%
Përmbledhje
Mercedes-Benz GLC 350 d 4MATIC (2017) vlerësohet për performancën e shpejtë (6.4s 0-100 km/h) dhe torkun e jashtëzakonshëm (620 Nm) të motorit V6, si dhe për cilësinë e lartë të materialeve të brendshme dhe ngarjen e qetë. Dobësitë kryesore janë konsumi i lartë i karburantit (8.3 L/100km), kostot shumë të larta të mirëmbajtjes (përfshirë motorin V6 dhe sistemin SCR/AdBlue), dhe problemet e raportuara me njësinë e kompresorit të ajrit (në modelet me amortizim ajri) dhe manipulimi i vlerave të gazrave (për motorët diesel deri në 2017).