Po ngarkohet…
Për një përvojë më të mirë, ju lutemi ndryshoni shfletuesin tuaj në CHROME, FIREFOX, OPERA ose Internet Explorer.

2017 Mercedes-Benz GLC 350 d 4MATIC SUV X253 (Automatik / 9 Marshe) 4×4 [2015-2019]

4 / 5

Përmbledhja e makinës

Mercedes-Benz GLC 350 d 4MATIC i vitit 2017, i ofruar në Evropë nga dhjetori 2016 deri në gusht 2018 (Phase-I), është një model i SUV-it/crossover me 5 dyer dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant shquhet për performancën e lartë dhe torkun masiv, duke përfshirë një motor Naftë 2987 cm3 V6 (Daimler-Benz OM642 LS DE30) me turbocharger me gjeometri të ndryshueshme dhe DOHC, që prodhon 258 KF / 255 hp / 190 kW në 3400 xhiro të motorrit dhe 620 Nm forcë rrotulluese në 1600 – 2400 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 9 marshe (Daimler-Benz 9G-TRONIC), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 6.4 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 230 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 8.3 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4656 mm, një gjerësi prej 1890 mm, një lartësi prej 1639 mm dhe peshon 1815 kg, me një depozitë karburanti prej 50 litrash.

Modeli:X253 GLC 350 d 4MATIC SUV
Viti i Prodhimit:2017
Transmisioni:Automatik me 9 marshe
Cmimi Fillestar:€55,000
Kapaciteti Motorrik:3.0 L
Terheqja:620 Nm
Cilindrata:V 6
Modaliteti:Naftë me turbo
Madhesia e Pistonit:2987 cm3
Fuqia:258 KF / 255 hp / 190 kW
Karburanti:Naftë
Konsumi i Karburantit:8.3 L/100km kombinuar
Konsumi në autostradë:5.9-7.1 L/100km
Konsumi në qytet:10.4-12.5 L/100km
Standarti i emetimeve:Euro 6
Tipi i Kabinës:SUV
0-80 km/h:4.3 s
0-100 km/h:6.4 s
0-160 km/h:17.1 s
0-200 km/h:35 s
Shpejtësia maksimale:230 km/h
Pesha bosh:1815 kg
Pesha maksimale:2500 kg
Gjatësia:4656 mm
Gjerësia:1890 mm
Lartësia:1639 mm
Serbatori:50 litra

Vlerësimi i ekspertëve

Konsumi
75%
Siguria
90%
Performanca
95%
Drejtimi
90%
Jetëgjatësia
70%
Mirëmbajtja
55%
Dizajni
85%
Përmbledhje

Mercedes-Benz GLC 350 d 4MATIC (2017) vlerësohet për performancën e shpejtë (6.4s 0-100 km/h) dhe torkun e jashtëzakonshëm (620 Nm) të motorit V6, si dhe për cilësinë e lartë të materialeve të brendshme dhe ngarjen e qetë. Dobësitë kryesore janë konsumi i lartë i karburantit (8.3 L/100km), kostot shumë të larta të mirëmbajtjes (përfshirë motorin V6 dhe sistemin SCR/AdBlue), dhe problemet e raportuara me njësinë e kompresorit të ajrit (në modelet me amortizim ajri) dhe manipulimi i vlerave të gazrave (për motorët diesel deri në 2017).

Top