Mercedes-Benz GLC 250 d 4MATIC i vitit 2017, i ofruar në Evropë nga shtatori 2015 deri në qershor 2019 (Phase-I), është një model i SUV-it/crossover me 5 dyer dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant diesel i fuqishëm dhe ekonomik përfshin një motor Naftë 2143 cm3 Linjë 4 (Daimler-Benz OM651 DE22) me dy turbochargers, me Common-Rail dhe DOHC, që prodhon 204 KF / 201 hp / 150 kW në 3800 xhiro të motorrit dhe 500 Nm forcë rrotulluese në 1600 – 1800 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 9 marshe (Daimler-Benz 9G-TRONIC), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 7.8 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 217 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 7.4 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4656 mm, një gjerësi prej 1890 mm, një lartësi prej 1639 mm dhe peshon 1770 kg, me një depozitë karburanti prej 50 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | X253 GLC 250 d 4MATIC SUV |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 2017 |
| Transmisioni: | Automatik me 9 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €41,500 |
| Kapaciteti Motorrik: | 2.1 L |
| Terheqja: | 500 Nm |
| Cilindrata: | Linjë 4 |
| Modaliteti: | Naftë me 2 turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 2143 cm3 |
| Fuqia: | 204 KF / 201 hp / 150 kW |
| Karburanti: | Naftë |
| Konsumi i Karburantit: | 7.4 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 5.3-6.4 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 9.3-11.2 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | Euro 6c |
| Tipi i Kabinës: | SUV |
| 0-80 km/h: | 5.1 s |
| 0-100 km/h: | 7.8 s |
| 0-160 km/h: | 21.9 s |
| 0-200 km/h: | 52.3 s |
| Shpejtësia maksimale: | 217 km/h |
| Pesha bosh: | 1770 kg |
| Pesha maksimale: | 2500 kg |
| Gjatësia: | 4656 mm |
| Gjerësia: | 1890 mm |
| Lartësia: | 1639 mm |
| Serbatori: | 50 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
80%
Siguria
90%
Performanca
80%
Drejtimi
90%
Jetëgjatësia
70%
Mirëmbajtja
60%
Dizajni
85%
Përmbledhje
Mercedes-Benz GLC 250 d 4MATIC (2017) vlerësohet për torkun e lartë (500 Nm) dhe performancën e fortë me motorin diesel, si dhe për efikasitetin e mirë të karburantit (7.4 L/100km) dhe komoditetin e ngarjes. Dobësitë kryesore janë kostot e larta të mirëmbajtjes së motorit diesel (AdBlue/DPF), transmisioni 9G-TRONIC i cili mund të jetë i ngadaltë ose i pavendosur në shpejtësi të ulëta, dhe problemet e raportuara me njësinë e kompresorit të ajrit (në modelet me amortizim ajri) dhe manipulimi i vlerave të gazrave (për motorët OM651 deri në 2017).