Po ngarkohet…
Për një përvojë më të mirë, ju lutemi ndryshoni shfletuesin tuaj në CHROME, FIREFOX, OPERA ose Internet Explorer.

2017 Mercedes-Benz GLC 250 d 4MATIC SUV X253 (Automatik / 9 Marshe) 4×4 [2015-2019]

4 / 5

Përmbledhja e makinës

Mercedes-Benz GLC 250 d 4MATIC i vitit 2017, i ofruar në Evropë nga shtatori 2015 deri në qershor 2019 (Phase-I), është një model i SUV-it/crossover me 5 dyer dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant diesel i fuqishëm dhe ekonomik përfshin një motor Naftë 2143 cm3 Linjë 4 (Daimler-Benz OM651 DE22) me dy turbochargers, me Common-Rail dhe DOHC, që prodhon 204 KF / 201 hp / 150 kW në 3800 xhiro të motorrit dhe 500 Nm forcë rrotulluese në 1600 – 1800 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 9 marshe (Daimler-Benz 9G-TRONIC), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 7.8 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 217 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 7.4 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4656 mm, një gjerësi prej 1890 mm, një lartësi prej 1639 mm dhe peshon 1770 kg, me një depozitë karburanti prej 50 litrash.

Modeli:X253 GLC 250 d 4MATIC SUV
Viti i Prodhimit:2017
Transmisioni:Automatik me 9 marshe
Cmimi Fillestar:€41,500
Kapaciteti Motorrik:2.1 L
Terheqja:500 Nm
Cilindrata:Linjë 4
Modaliteti:Naftë me 2 turbo
Madhesia e Pistonit:2143 cm3
Fuqia:204 KF / 201 hp / 150 kW
Karburanti:Naftë
Konsumi i Karburantit:7.4 L/100km kombinuar
Konsumi në autostradë:5.3-6.4 L/100km
Konsumi në qytet:9.3-11.2 L/100km
Standarti i emetimeve:Euro 6c
Tipi i Kabinës:SUV
0-80 km/h:5.1 s
0-100 km/h:7.8 s
0-160 km/h:21.9 s
0-200 km/h:52.3 s
Shpejtësia maksimale:217 km/h
Pesha bosh:1770 kg
Pesha maksimale:2500 kg
Gjatësia:4656 mm
Gjerësia:1890 mm
Lartësia:1639 mm
Serbatori:50 litra

Vlerësimi i ekspertëve

Konsumi
80%
Siguria
90%
Performanca
80%
Drejtimi
90%
Jetëgjatësia
70%
Mirëmbajtja
60%
Dizajni
85%
Përmbledhje

Mercedes-Benz GLC 250 d 4MATIC (2017) vlerësohet për torkun e lartë (500 Nm) dhe performancën e fortë me motorin diesel, si dhe për efikasitetin e mirë të karburantit (7.4 L/100km) dhe komoditetin e ngarjes. Dobësitë kryesore janë kostot e larta të mirëmbajtjes së motorit diesel (AdBlue/DPF), transmisioni 9G-TRONIC i cili mund të jetë i ngadaltë ose i pavendosur në shpejtësi të ulëta, dhe problemet e raportuara me njësinë e kompresorit të ajrit (në modelet me amortizim ajri) dhe manipulimi i vlerave të gazrave (për motorët OM651 deri në 2017).

Top