Po ngarkohet…
Për një përvojë më të mirë, ju lutemi ndryshoni shfletuesin tuaj në CHROME, FIREFOX, OPERA ose Internet Explorer.

2017 Mercedes-Benz GLC 220 d 4MATIC SUV X253 (Automatik / 9 Marshe) 4×4 [2015-2019]

4 / 5

Përmbledhja e makinës

Mercedes-Benz GLC 220 d 4MATIC i vitit 2017, i ofruar në Evropë nga shtatori 2015 deri në qershor 2019 (Phase-I), është një model i SUV-it/crossover me 5 dyer dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant shquhet për efikasitetin dhe torkun e lartë, duke përfshirë një motor Naftë 2143 cm3 Linjë 4 (Daimler-Benz OM651 DE22) me dy turbochargers, me Common-Rail dhe DOHC, që prodhon 170 KF / 168 hp / 125 kW në 3000 – 4200 xhiro të motorrit dhe 400 Nm forcë rrotulluese në 1400 – 2800 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 9 marshe (Daimler-Benz 9G-TRONIC), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 9.4 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 204 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 7.0 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4656 mm, një gjerësi prej 1890 mm, një lartësi prej 1639 mm dhe peshon 1770 kg, me një depozitë karburanti prej 50 litrash.

Modeli:X253 GLC 220 d 4MATIC SUV
Viti i Prodhimit:2017
Transmisioni:Automatik me 9 marshe
Cmimi Fillestar:€37,500
Kapaciteti Motorrik:2.1 L
Terheqja:400 Nm
Cilindrata:Linjë 4
Modaliteti:Naftë me 2 turbo
Madhesia e Pistonit:2143 cm3
Fuqia:170 KF / 168 hp / 125 kW
Karburanti:Naftë
Konsumi i Karburantit:7.0 L/100km kombinuar
Konsumi në autostradë:5.1-6.1 L/100km
Konsumi në qytet:8.5-10.2 L/100km
Standarti i emetimeve:Euro 6c
Tipi i Kabinës:SUV
0-80 km/h:6.1 s
0-100 km/h:9.4 s
0-160 km/h:28.2 s
0-200 km/h:118 s
Shpejtësia maksimale:204 km/h
Pesha bosh:1770 kg
Pesha maksimale:2500 kg
Gjatësia:4656 mm
Gjerësia:1890 mm
Lartësia:1639 mm
Serbatori:50 litra

Vlerësimi i ekspertëve

Konsumi
85%
Siguria
90%
Performanca
70%
Drejtimi
90%
Jetëgjatësia
70%
Mirëmbajtja
60%
Dizajni
85%
Përmbledhje

Mercedes-Benz GLC 220 d 4MATIC (2017) vlerësohet për efikasitetin e mirë të karburantit (7.0 L/100km), torkun e fortë (400 Nm) dhe komoditetin e ngarjes (9G-TRONIC). Dobësitë kryesore janë performanca mesatare e akselerimit (9.4s 0-100 km/h) për shkak të motorit OM651, kostot e larta të mirëmbajtjes së motorit diesel (AdBlue/DPF) dhe problemet e raportuara me njësisë së kompresorit të ajrit (në modelet me amortizim ajri), manipulimi i vlerave të gazrave (për motorët OM651 deri në 2017, që kërkonin software update nga recall), dhe probleme me sigurinë si shpërthimi i paqëllimshëm i airbag të shoferit.

Top