Mercedes-Benz GLK 350 4MATIC i vitit 2014, i ofruar në Evropë nga maji 2012 deri në gusht 2015 (X204 Phase-II facelift), është një model i SUV-it kompakt luksoz (Large D-Segment) me 5 dyere dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant shquhet për shasinë e përditësuar (facelift) dhe motorin e fuqishëm V6 me injeksion direkt, duke përfshirë një motor Benzinë 3498 cm3 V6 (Daimler-Benz M276 DE35) me aspirim natyral. Motori prodhon 306 KF / 302 hp / 225 kW në 6500 xhiro të motorrit dhe 370 Nm forcë rrotulluese në 3500 – 5250 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 7 marshe (Daimler-Benz 7G-Tronic), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 6.5 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 238 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 11.5 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4536 mm, një gjerësi prej 1840 mm, një lartësi prej 1669 mm dhe peshon 1770 kg, me një depozitë karburanti prej 66 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | X204 GLK 350 4MATIC |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 2014 |
| Transmisioni: | Automatik me 7 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €48,000 |
| Kapaciteti Motorrik: | 3.5 L |
| Terheqja: | 370 Nm |
| Cilindrata: | V 6 |
| Modaliteti: | Benzinë (Aspirim Natyral) |
| Madhesia e Pistonit: | 3498 cm3 |
| Fuqia: | 306 KF / 302 hp / 225 kW |
| Karburanti: | Benzinë |
| Konsumi i Karburantit: | 11.5 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 8.6-10.3 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 13.6-16.3 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | Euro 5 |
| Tipi i Kabinës: | SUV |
| 0-80 km/h: | 4.5 s |
| 0-100 km/h: | 6.5 s |
| 0-160 km/h: | 15.9 s |
| 0-200 km/h: | 28.5 s |
| Shpejtësia maksimale: | 238 km/h |
| Pesha bosh: | 1770 kg |
| Pesha maksimale: | 2420 kg |
| Gjatësia: | 4536 mm |
| Gjerësia: | 1840 mm |
| Lartësia: | 1669 mm |
| Serbatori: | 66 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
80%
Siguria
80%
Performanca
90%
Drejtimi
85%
Jetëgjatësia
80%
Mirëmbajtja
60%
Dizajni
70%
Përmbledhje
Mercedes-Benz GLK 350 4MATIC (2014) vlerësohet nga ekspertët për performancën e shpejtë (6.5s 0-100 km/h) dhe motorin V6 M276 të fuqishëm dhe të rafinuar. Përditësimi Phase-II solli një brendësi shumë më luksoze dhe tërheqëse me teknologji të përmirësuar. Dobësitë kryesore janë konsumi i lartë i karburantit (11.5 L/100km) dhe hapësira e kufizuar e pasme/bagazhit. Probleme të zakonshme të raportuara me këtë motor M276 përfshijnë rrjedhjet e vajit nga kapakët e sipërm të zinxhirit të shpërndarjes dhe defekte të rregullatorit të boshtit me gunga (Camshaft Adjuster).