Po ngarkohet…
Për një përvojë më të mirë, ju lutemi ndryshoni shfletuesin tuaj në CHROME, FIREFOX, OPERA ose Internet Explorer.

2014 Mercedes-Benz X204 GLK 350 4MATIC (Automatik / 7 Marshe) 4×4 [2012-2015]

3 / 5

Përmbledhja e makinës

Mercedes-Benz GLK 350 4MATIC i vitit 2014, i ofruar në Evropë nga maji 2012 deri në gusht 2015 (X204 Phase-II facelift), është një model i SUV-it kompakt luksoz (Large D-Segment) me 5 dyere dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant shquhet për shasinë e përditësuar (facelift) dhe motorin e fuqishëm V6 me injeksion direkt, duke përfshirë një motor Benzinë 3498 cm3 V6 (Daimler-Benz M276 DE35) me aspirim natyral. Motori prodhon 306 KF / 302 hp / 225 kW në 6500 xhiro të motorrit dhe 370 Nm forcë rrotulluese në 3500 – 5250 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 7 marshe (Daimler-Benz 7G-Tronic), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 6.5 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 238 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 11.5 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4536 mm, një gjerësi prej 1840 mm, një lartësi prej 1669 mm dhe peshon 1770 kg, me një depozitë karburanti prej 66 litrash.

Modeli:X204 GLK 350 4MATIC
Viti i Prodhimit:2014
Transmisioni:Automatik me 7 marshe
Cmimi Fillestar:€48,000
Kapaciteti Motorrik:3.5 L
Terheqja:370 Nm
Cilindrata:V 6
Modaliteti:Benzinë (Aspirim Natyral)
Madhesia e Pistonit:3498 cm3
Fuqia:306 KF / 302 hp / 225 kW
Karburanti:Benzinë
Konsumi i Karburantit:11.5 L/100km kombinuar
Konsumi në autostradë:8.6-10.3 L/100km
Konsumi në qytet:13.6-16.3 L/100km
Standarti i emetimeve:Euro 5
Tipi i Kabinës:SUV
0-80 km/h:4.5 s
0-100 km/h:6.5 s
0-160 km/h:15.9 s
0-200 km/h:28.5 s
Shpejtësia maksimale:238 km/h
Pesha bosh:1770 kg
Pesha maksimale:2420 kg
Gjatësia:4536 mm
Gjerësia:1840 mm
Lartësia:1669 mm
Serbatori:66 litra

Vlerësimi i ekspertëve

Konsumi
80%
Siguria
80%
Performanca
90%
Drejtimi
85%
Jetëgjatësia
80%
Mirëmbajtja
60%
Dizajni
70%
Përmbledhje

Mercedes-Benz GLK 350 4MATIC (2014) vlerësohet nga ekspertët për performancën e shpejtë (6.5s 0-100 km/h) dhe motorin V6 M276 të fuqishëm dhe të rafinuar. Përditësimi Phase-II solli një brendësi shumë më luksoze dhe tërheqëse me teknologji të përmirësuar. Dobësitë kryesore janë konsumi i lartë i karburantit (11.5 L/100km) dhe hapësira e kufizuar e pasme/bagazhit. Probleme të zakonshme të raportuara me këtë motor M276 përfshijnë rrjedhjet e vajit nga kapakët e sipërm të zinxhirit të shpërndarjes dhe defekte të rregullatorit të boshtit me gunga (Camshaft Adjuster).

Top