Mercedes-Benz GLK 250 i vitit 2014, i ofruar në Evropë nga tetori 2013 deri në gusht 2015 (X204 Phase-II facelift), është një model i SUV-it kompakt luksoz (Large D-Segment) me 5 dyere dhe me tërheqje me rrotat e pasme (RWD). Ky variant shquhet për shasinë e përditësuar (facelift) dhe motorin e ri benzinë me turbo, duke përfshirë një motor Benzinë 1991 cm3 Linjë 4 (Daimler-Benz M274 DE20) me turbocharger dhe injeksion direkt. Motori prodhon 211 KF / 208 hp / 155 kW në 5500 xhiro të motorrit dhe 350 Nm forcë rrotulluese në 1200 – 4000 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 7 marshe (Daimler-Benz 7G-Tronic), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 7.5 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 213 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 9.1 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4536 mm, një gjerësi prej 1840 mm, një lartësi prej 1669 mm dhe peshon 1690 kg, me një depozitë karburanti prej 66 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | X204 GLK 250 |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 2014 |
| Transmisioni: | Automatik me 7 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €41,000 |
| Kapaciteti Motorrik: | 2.0 L |
| Terheqja: | 350 Nm |
| Cilindrata: | Linjë 4 |
| Modaliteti: | Benzinë me turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 1991 cm3 |
| Fuqia: | 211 KF / 208 hp / 155 kW |
| Karburanti: | Benzinë |
| Konsumi i Karburantit: | 9.1 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 6.7-8 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 11-13.2 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | Euro 6 |
| Tipi i Kabinës: | SUV |
| 0-80 km/h: | 5 s |
| 0-100 km/h: | 7.5 s |
| 0-160 km/h: | 20.7 s |
| 0-200 km/h: | 52.5 s |
| Shpejtësia maksimale: | 213 km/h |
| Pesha bosh: | 1690 kg |
| Pesha maksimale: | 2340 kg |
| Gjatësia: | 4536 mm |
| Gjerësia: | 1840 mm |
| Lartësia: | 1669 mm |
| Serbatori: | 66 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
80%
Siguria
80%
Performanca
90%
Drejtimi
85%
Jetëgjatësia
75%
Mirëmbajtja
60%
Dizajni
70%
Përmbledhje
Mercedes-Benz GLK 250 (2014) vlerësohet nga ekspertët për performancën e shpejtë (7.5s 0-100 km/h) dhe motorin e ri M274 turbo me injeksion direkt, i cili ofron tork të mirë (350 Nm) që në xhiro të ulëta. Dallohet për brendësinë e përditësuar (Phase-II facelift) dhe cilësinë e lartë të ndërtimit. Dobësitë kryesore janë konsumi relativisht i lartë i karburantit (9.1 L/100km) për një motor 4-cilindërsh dhe hapësira e kufizuar e pasme/bagazhit. Probleme të zakonshme të raportuara me këtë motor M274 përfshijnë probleme me rrjedhjet e vajit (veçanërisht nga ftohësi i vajit) dhe probleme me sistemin e karburantit (injektorët e karburantit). Për më tepër, modelet X204 kanë shfaqur defekte elektrike dhe probleme me transmisionin 7G-Tronic.