Po ngarkohet…
Për një përvojë më të mirë, ju lutemi ndryshoni shfletuesin tuaj në CHROME, FIREFOX, OPERA ose Internet Explorer.

2014 Mercedes-Benz X204 GLK 250 (Automatik / 7 Marshe) RWD [2012-2015]

3 / 5

Përmbledhja e makinës


Mercedes-Benz GLK 250 i vitit 2014, i ofruar në Evropë nga tetori 2013 deri në gusht 2015 (X204 Phase-II facelift), është një model i SUV-it kompakt luksoz (Large D-Segment) me 5 dyere dhe me tërheqje me rrotat e pasme (RWD). Ky variant shquhet për shasinë e përditësuar (facelift) dhe motorin e ri benzinë me turbo, duke përfshirë një motor Benzinë 1991 cm3 Linjë 4 (Daimler-Benz M274 DE20) me turbocharger dhe injeksion direkt. Motori prodhon 211 KF / 208 hp / 155 kW në 5500 xhiro të motorrit dhe 350 Nm forcë rrotulluese në 1200 – 4000 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 7 marshe (Daimler-Benz 7G-Tronic), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 7.5 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 213 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 9.1 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4536 mm, një gjerësi prej 1840 mm, një lartësi prej 1669 mm dhe peshon 1690 kg, me një depozitë karburanti prej 66 litrash.

Modeli:X204 GLK 250
Viti i Prodhimit:2014
Transmisioni:Automatik me 7 marshe
Cmimi Fillestar:€41,000
Kapaciteti Motorrik:2.0 L
Terheqja:350 Nm
Cilindrata:Linjë 4
Modaliteti:Benzinë me turbo
Madhesia e Pistonit:1991 cm3
Fuqia:211 KF / 208 hp / 155 kW
Karburanti:Benzinë
Konsumi i Karburantit:9.1 L/100km kombinuar
Konsumi në autostradë:6.7-8 L/100km
Konsumi në qytet:11-13.2 L/100km
Standarti i emetimeve:Euro 6
Tipi i Kabinës:SUV
0-80 km/h:5 s
0-100 km/h:7.5 s
0-160 km/h:20.7 s
0-200 km/h:52.5 s
Shpejtësia maksimale:213 km/h
Pesha bosh:1690 kg
Pesha maksimale:2340 kg
Gjatësia:4536 mm
Gjerësia:1840 mm
Lartësia:1669 mm
Serbatori:66 litra

Vlerësimi i ekspertëve

Konsumi
80%
Siguria
80%
Performanca
90%
Drejtimi
85%
Jetëgjatësia
75%
Mirëmbajtja
60%
Dizajni
70%
Përmbledhje

Mercedes-Benz GLK 250 (2014) vlerësohet nga ekspertët për performancën e shpejtë (7.5s 0-100 km/h) dhe motorin e ri M274 turbo me injeksion direkt, i cili ofron tork të mirë (350 Nm) që në xhiro të ulëta. Dallohet për brendësinë e përditësuar (Phase-II facelift) dhe cilësinë e lartë të ndërtimit. Dobësitë kryesore janë konsumi relativisht i lartë i karburantit (9.1 L/100km) për një motor 4-cilindërsh dhe hapësira e kufizuar e pasme/bagazhit. Probleme të zakonshme të raportuara me këtë motor M274 përfshijnë probleme me rrjedhjet e vajit (veçanërisht nga ftohësi i vajit) dhe probleme me sistemin e karburantit (injektorët e karburantit). Për më tepër, modelet X204 kanë shfaqur defekte elektrike dhe probleme me transmisionin 7G-Tronic.

Top