Mercedes-Benz GLK 220 CDI 4MATIC i vitit 2014, i ofruar në Evropë nga maji 2012 deri në gusht 2015 (X204 Phase-II facelift), është një model i SUV-it kompakt luksoz (Large D-Segment) me 5 dyere dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant shquhet për shasinë e përditësuar (facelift) dhe motorin diesel, duke përfshirë një motor Naftë 2143 cm3 Linjë 4 (Daimler-Benz OM651 DE22) me dy turbochargers dhe Common Rail. Motori prodhon 170 KF / 168 hp / 125 kW në 3200 – 4200 xhiro të motorrit dhe 400 Nm forcë rrotulluese në 1400 – 2800 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 7 marshe (Daimler-Benz 7G-Tronic), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 9.8 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 199 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 7.0 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4536 mm, një gjerësi prej 1840 mm, një lartësi prej 1669 mm dhe peshon 1805 kg, me një depozitë karburanti prej 66 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | X204 GLK 220 CDI 4MATIC |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 2014 |
| Transmisioni: | Automatik me 7 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €42,500 |
| Kapaciteti Motorrik: | 2.1 L |
| Terheqja: | 400 Nm |
| Cilindrata: | Linjë 4 |
| Modaliteti: | Naftë me 2 turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 2143 cm3 |
| Fuqia: | 170 KF / 168 hp / 125 kW |
| Karburanti: | Naftë |
| Konsumi i Karburantit: | 7.0 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 5.3-6.4 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 8.1-9.7 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | Euro 5 |
| Tipi i Kabinës: | SUV |
| 0-80 km/h: | 6.6 s |
| 0-100 km/h: | 9.8 s |
| 0-160 km/h: | 31.2 s |
| 0-200 km/h: | N/A |
| Shpejtësia maksimale: | 199 km/h |
| Pesha bosh: | 1805 kg |
| Pesha maksimale: | 2455 kg |
| Gjatësia: | 4536 mm |
| Gjerësia: | 1840 mm |
| Lartësia: | 1669 mm |
| Serbatori: | 66 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
80%
Siguria
85%
Performanca
85%
Drejtimi
85%
Jetëgjatësia
75%
Mirëmbajtja
60%
Dizajni
70%
Përmbledhje
Mercedes-Benz GLK 220 CDI 4MATIC (2014) vlerësohet nga ekspertët për efikasitetin e shkëlqyer të karburantit (7.0 L/100km), torkun e fortë (400 Nm) dhe brendësinë luksoze të përditësuar (Phase-II facelift). Dallohet për komoditetin e lartë të ngarjes dhe sistemin 4MATIC. Dobësitë kryesore janë performanca e dobët (9.8s 0-100 km/h) për shkak të peshës dhe hapësira e kufizuar e pasme/bagazhit. Probleme të zakonshme të raportuara me këtë motor OM651 në këtë gjeneratë përfshijnë probleme me zinxhirin e shpërndarjes (timing chain), defekte të valvulës EGR dhe probleme me injektorët e karburantit (nëse ka mbetur ndonjë model me injektorë piezoelektrikë).