Mercedes-Benz ML 350 BlueTEC i vitit 2012, i ofruar në Amerikën e Veriut (W166), është një SUV me 5 dyer dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant me naftë përdor motorin Daimler-Benz OM642 LS DE30, një motor Naftë 2987 cm3 V6 (72°) me turbocharger dhe intercooler. Motori prodhon 243 KF / 240 HP / 179 kW në 3600 xhiro të motorrit dhe Fuqi rrotulluese 617 Nm në 1600 – 2400 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 7 marshe (7G-Tronic), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 7.9 sekonda (sipas fabrikës) dhe arrin një shpejtësi maksimale të kufizuar elektronikisht në 209 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit, sipas vlerësimit (EPA), është rreth 10.7 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4804 mm, një gjerësi prej 1926 mm, një lartësi prej 1796 mm dhe peshon 2285 kg, me një depozitë karburanti prej 93 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | W166 ML 350 BlueTEC 4MATIC |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 2012 |
| Transmisioni: | Automatik me 7 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €19,900 |
| Kapaciteti Motorrik: | 3.0 L |
| Terheqja: | 617 Nm |
| Cilindrata: | V 6 |
| Modaliteti: | Naftë me turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 2987 cm3 |
| Fuqia: | 243 KF / 240 HP / 179 kW |
| Karburanti: | Naftë |
| Konsumi i Karburantit: | 10.7 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 6.9-8.3 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 11.7-14 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | Euro 6 (Ekuivalent) |
| Tipi i Kabinës: | SUV |
| 0-80 km/h: | 5.9 s |
| 0-100 km/h: | 8.8 s |
| 0-160 km/h: | 25.8 s |
| 0-200 km/h: | N/A |
| Shpejtësia maksimale: | 209 km/h |
| Pesha bosh: | 2285 kg |
| Pesha maksimale: | 3060 kg |
| Gjatësia: | 4804 mm |
| Gjerësia: | 1926 mm |
| Lartësia: | 1796 mm |
| Serbatori: | 93 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
75%
Siguria
75%
Performanca
60%
Drejtimi
70%
Jetëgjatësia
60%
Mirëmbajtja
50%
Dizajni
65%
Përmbledhje
ML 350 BlueTEC 4MATIC (W166) për tregun e Amerikës së Veriut ofroi një rritje të ndjeshme të fuqisë rrotulluese (617 Nm) krahasuar me gjeneratën e mëparshme. Ky motor V6 Diesel është i njohur për fuqinë e tij tërheqëse dhe komoditetin në udhëtime të gjata. Megjithatë, si të gjithë motorët OM642 BlueTEC, kërkon mirëmbajtje rigoroze të sistemit të emetimeve (AdBlue/NOx) dhe vëmendje ndaj rrjedhjeve të mundshme të vajit nga ftohësi i vajit (oil cooler), si dhe pastërtinë e karburantit për të shmangur bllokimin e injektorëve piezo-elektrikë.