Mercedes-Benz ML 350 4MATIC i vitit 2012, i ofruar në Evropë nga nëntori 2011 deri në mesin e vitit 2014 (Gjenerata W166), është një SUV me 5 dyer dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky model përdor motorin Daimler-Benz M276 DE35, një motor Benzinë 3498 cm3 V6 (60°) me injeksion direkt të gjeneratës së tretë. Motori është pa turbo (atmosferik), duke prodhuar 306 KF / 302 HP / 225 kW në 6500 xhiro të motorrit dhe Fuqi rrotulluese 370 Nm në 3500 – 5250 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 7 marshe (7G-Tronic Plus), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 7.6 sekonda (sipas fabrikës) dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 235 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit, sipas vlerësimit, është rreth 12.9 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4804 mm, një gjerësi prej 1926 mm, një lartësi prej 1796 mm dhe peshon 2055 kg, me një depozitë karburanti prej 78 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | W166 ML 350 4MATIC |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 2012 |
| Transmisioni: | Automatik me 7 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €17,800 |
| Kapaciteti Motorrik: | 3.5 L |
| Terheqja: | 370 Nm |
| Cilindrata: | V 6 |
| Modaliteti: | Benzinë pa turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 3498 cm3 |
| Fuqia: | 306 KF / 302 HP / 225 kW |
| Karburanti: | Benzinë |
| Konsumi i Karburantit: | 12.9 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 9.4-11.3 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 15.6-18.7 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | Euro 5 |
| Tipi i Kabinës: | SUV |
| 0-80 km/h: | 4.8 s |
| 0-100 km/h: | 7.2 s |
| 0-160 km/h: | 17.9 s |
| 0-200 km/h: | 35.9 s |
| Shpejtësia maksimale: | 235 km/h |
| Pesha bosh: | 2055 kg |
| Pesha maksimale: | 2900 kg |
| Gjatësia: | 4804 mm |
| Gjerësia: | 1926 mm |
| Lartësia: | 1796 mm |
| Serbatori: | 78 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
75%
Siguria
75%
Performanca
60%
Drejtimi
70%
Jetëgjatësia
60%
Mirëmbajtja
50%
Dizajni
65%
Përmbledhje
ML 350 4MATIC (W166) me motorin M276 shënoi një përmirësim të madh në efikasitet dhe fuqi krahasuar me motorin e vjetër M272, falë sistemit të injeksionit direkt dhe eliminimit të problemeve me balancuesin e boshtit. Ky motor V6 është shumë i qetë dhe ofron performancë të lartë pa nevojën e turbinave. Konsideratat kryesore për mirëmbajtje përfshijnë akumulimin e karbonit në valvolat e thithjes (tipike për injeksionin direkt) dhe vëmendjen ndaj tendosësve të zinxhirit të fazës (chain tensioners), të cilët në modelet e para mund të shkaktonin zhurmë gjatë ndezjes në të ftohtë.