Po ngarkohet…
Për një përvojë më të mirë, ju lutemi ndryshoni shfletuesin tuaj në CHROME, FIREFOX, OPERA ose Internet Explorer.

2012 Mercedes-Benz W166 ML 350 4MATIC (Automatik / 7 Marshe) 4×4 [2011-2015]

4 / 5

Përmbledhja e makinës

Mercedes-Benz ML 350 4MATIC i vitit 2012, i ofruar në Evropë nga nëntori 2011 deri në mesin e vitit 2014 (Gjenerata W166), është një SUV me 5 dyer dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky model përdor motorin Daimler-Benz M276 DE35, një motor Benzinë 3498 cm3 V6 (60°) me injeksion direkt të gjeneratës së tretë. Motori është pa turbo (atmosferik), duke prodhuar 306 KF / 302 HP / 225 kW në 6500 xhiro të motorrit dhe Fuqi rrotulluese 370 Nm në 3500 – 5250 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 7 marshe (7G-Tronic Plus), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 7.6 sekonda (sipas fabrikës) dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 235 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit, sipas vlerësimit, është rreth 12.9 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4804 mm, një gjerësi prej 1926 mm, një lartësi prej 1796 mm dhe peshon 2055 kg, me një depozitë karburanti prej 78 litrash.

Modeli:W166 ML 350 4MATIC
Viti i Prodhimit:2012
Transmisioni:Automatik me 7 marshe
Cmimi Fillestar:€17,800
Kapaciteti Motorrik:3.5 L
Terheqja:370 Nm
Cilindrata:V 6
Modaliteti:Benzinë pa turbo
Madhesia e Pistonit:3498 cm3
Fuqia:306 KF / 302 HP / 225 kW
Karburanti:Benzinë
Konsumi i Karburantit:12.9 L/100km kombinuar
Konsumi në autostradë:9.4-11.3 L/100km
Konsumi në qytet:15.6-18.7 L/100km
Standarti i emetimeve:Euro 5
Tipi i Kabinës:SUV
0-80 km/h:4.8 s
0-100 km/h:7.2 s
0-160 km/h:17.9 s
0-200 km/h:35.9 s
Shpejtësia maksimale:235 km/h
Pesha bosh:2055 kg
Pesha maksimale:2900 kg
Gjatësia:4804 mm
Gjerësia:1926 mm
Lartësia:1796 mm
Serbatori:78 litra

Vlerësimi i ekspertëve

Konsumi
75%
Siguria
75%
Performanca
60%
Drejtimi
70%
Jetëgjatësia
60%
Mirëmbajtja
50%
Dizajni
65%
Përmbledhje

ML 350 4MATIC (W166) me motorin M276 shënoi një përmirësim të madh në efikasitet dhe fuqi krahasuar me motorin e vjetër M272, falë sistemit të injeksionit direkt dhe eliminimit të problemeve me balancuesin e boshtit. Ky motor V6 është shumë i qetë dhe ofron performancë të lartë pa nevojën e turbinave. Konsideratat kryesore për mirëmbajtje përfshijnë akumulimin e karbonit në valvolat e thithjes (tipike për injeksionin direkt) dhe vëmendjen ndaj tendosësve të zinxhirit të fazës (chain tensioners), të cilët në modelet e para mund të shkaktonin zhurmë gjatë ndezjes në të ftohtë.

Top