Po ngarkohet…
Për një përvojë më të mirë, ju lutemi ndryshoni shfletuesin tuaj në CHROME, FIREFOX, OPERA ose Internet Explorer.

2012 Mercedes-Benz W166 ML 250 BlueTEC 4MATIC (Automatik / 7 Marshe) 4×4 [2011-2015]

3 / 5

Përmbledhja e makinës

2012 Mercedes-Benz W166 ML 250 BlueTEC 4MATIC (Automatik / 7 Marshe) 4×4 [2011-2015]

Mercedes-Benz ML 250 BlueTEC i vitit 2012, i ofruar në Evropë nga nëntori 2011 deri në mars 2015 (Gjenerata W166), është një SUV me 5 dyer dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky model përdor motorin Daimler-Benz OM651 DE22, një motor Naftë 2143 cm3 me 4 cilindra në vijë (Line 4) me injeksion common rail. Motori është i pajisur me dy turbo (biturbo) dhe intercooler, duke prodhuar 204 KF / 201 HP / 150 kW në 4200 xhiro të motorrit dhe Fuqi rrotulluese 500 Nm në 1600 – 1800 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 7 marshe (7G-Tronic Plus), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 9.0 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 210 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit, sipas vlerësimit, është rreth 7.7 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4804 mm, një gjerësi prej 1926 mm, një lartësi prej 1796 mm dhe peshon 2075 kg, me një depozitë karburanti prej 70 litrash.

Modeli:W166 ML 250 BlueTEC 4MATIC
Viti i Prodhimit:2012
Transmisioni:Automatik me 7 marshe
Cmimi Fillestar:€16,900
Kapaciteti Motorrik:2.1 L
Terheqja:500 Nm
Cilindrata:L 4
Modaliteti:Naftë me dy turbo
Madhesia e Pistonit:2143 cm3
Fuqia:204 KF / 201 HP / 150 kW
Karburanti:Naftë
Konsumi i Karburantit:7.7 L/100km kombinuar
Konsumi në autostradë:5.9-7.1 L/100km
Konsumi në qytet:9-10.8 L/100km
Standarti i emetimeve:Euro 6
Tipi i Kabinës:SUV
0-80 km/h:6.2 s
0-100 km/h:9.0 s
0-160 km/h:28 s
0-200 km/h:1088.5 s
Shpejtësia maksimale:210 km/h
Pesha bosh:2075 kg
Pesha maksimale:2950 kg
Gjatësia:4804 mm
Gjerësia:1926 mm
Lartësia:1796 mm

Vlerësimi i ekspertëve

Konsumi
75%
Siguria
75%
Performanca
60%
Drejtimi
70%
Jetëgjatësia
60%
Mirëmbajtja
50%
Dizajni
65%
Përmbledhje

ML 250 BlueTEC 4MATIC shënoi kalimin në gjeneratën W166, duke sjellë për herë të parë një motor me 4 cilindra në serinë ML për të rritur efikasitetin e karburantit dhe për të përmbushur standardet Euro 6. Megjithëse ka vëllim më të vogël se paraardhësit V6, teknologjia biturbo siguron një fuqi rrotulluese të lartë (500 Nm) që është e mjaftueshme për peshën e mjetit. Konsideratat kryesore për mirëmbajtje përfshijnë sistemin e emetimeve BlueTEC (sensorët NOx dhe ngrohësi i AdBlue), si dhe vëmendjen ndaj zinxhirit të fazës që është karakteristikë e motorëve OM651 në kilometrazhe të larta.

Top