Mercedes-Benz GLK 350 2WD i vitit 2010, i ofruar në Amerikën e Veriut (SHBA) nga janari 2009 deri në qershor 2010 (X204 Phase-I), është një model i SUV-it kompakt luksoz (Large D-Segment) me 5 dyere dhe me tërheqje me rrotat e pasme (RWD). Ky variant shquhet si modeli standard me benzinë në SHBA, duke përfshirë një motor Benzinë 3498 cm3 V6 (Daimler-Benz M272 E35) me injeksion indirekt. Motori prodhon 268 hp / 272 KF / 200 kW në 6000 xhiro të motorrit dhe 350 Nm / 258 ft-lb forcë rrotulluese në 2400 – 5000 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 7 marshe (Daimler-Benz 7G-Tronic), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 6.8 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 229 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 13.1 L/100km (18 MPG EPA). Makina ka një gjatësi prej 4528 mm, një gjerësi prej 1840 mm, një lartësi prej 1699 mm dhe peshon 1781 kg, me një depozitë karburanti prej 66 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | X204 GLK 350 2WD |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 2010 |
| Transmisioni: | Automatik me 7 marshe |
| Cmimi Fillestar: | $34,600 |
| Kapaciteti Motorrik: | 3.5 L |
| Terheqja: | 350 Nm / 258 ft-lb |
| Cilindrata: | V 6 |
| Modaliteti: | Benzinë (Aspirim Natyral) |
| Madhesia e Pistonit: | 3498 cm3 |
| Fuqia: | 272 KF / 268 hp / 200 kW |
| Karburanti: | Benzinë |
| Konsumi i Karburantit: | 13.1 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 9.4-11.3 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 16-19.2 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | N/A |
| Tipi i Kabinës: | SUV |
| 0-80 km/h: | 4.5 s |
| 0-100 km/h: | 6.8 s |
| 0-160 km/h: | 17 s |
| 0-200 km/h: | 34.8 s |
| Shpejtësia maksimale: | 229 km/h |
| Pesha bosh: | 1781 kg |
| Pesha maksimale: | 2480 kg |
| Gjatësia: | 4528 mm |
| Gjerësia: | 1840 mm |
| Lartësia: | 1699 mm |
| Serbatori: | 66 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
80%
Siguria
75%
Performanca
90%
Drejtimi
85%
Jetëgjatësia
75%
Mirëmbajtja
60%
Dizajni
70%
Përmbledhje
Mercedes-Benz GLK 350 2WD (2010) vlerësohet nga ekspertët për motorin V6 M272 të fuqishëm dhe të qetë, komoditetin e shkëlqyer të ngarjes dhe cilësinë e lartë të ndërtimit, veçanërisht në brendësi. Ky variant 2WD (RWD) ofron një shpejtësi pak më të madhe dhe një çmim bazë më të ulët se 4MATIC. Dobësitë kryesore janë konsumi i lartë i karburantit (18 MPG EPA) dhe dizajni i brendshëm i datuar (para facelift). Probleme të zakonshme të raportuara me këtë motor M272 përfshijnë probleme me balance shaft (boshtin balancues) në modelet e hershme, defekte të kolektorit të aspirimit (intake manifold) dhe rrjedhje vaji nga ftohësi i vajit.