Mercedes-Benz ML 500 i vitit 2010, i ofruar në Evropë gjatë periudhës 2008-2011 (W164 Phase-II), është një SUV me 5 dyer dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant me benzinë përdor motorin Daimler-Benz M273 E55 V8, një motor Benzinë 5461 cm3 V8 (90°) me injeksion indirekt. Motori është pa turbo (atmosferik), duke prodhuar 382 KF / 388 PS / 285 kW në 6000 xhiro të motorrit dhe Fuqi rrotulluese 530 Nm në 2800 – 4800 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 7 marshe (7G-Tronic), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 5.4 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 250 km/h (e kufizuar elektronikisht). Konsumi i tij i kombinuar i karburantit, sipas vlerësimit, është rreth 18.5 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4781 mm, një gjerësi prej 1911 mm, një lartësi prej 1815 mm dhe peshon 2110 kg, me një depozitë karburanti prej 95 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | W164 ML 500 4MATIC |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 2010 |
| Transmisioni: | Automatik me 7 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €85,000 |
| Kapaciteti Motorrik: | 5.5 L |
| Terheqja: | 530 Nm |
| Cilindrata: | V 8 |
| Modaliteti: | Benzinë pa turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 5461 cm3 |
| Fuqia: | 382 KF / 388 PS / 285 kW |
| Karburanti: | Benzinë |
| Konsumi i Karburantit: | 18.5 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 13-15.6 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 23.3-28 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | Euro 5 |
| Tipi i Kabinës: | SUV |
| 0-80 km/h: | 3.9 s |
| 0-100 km/h: | 5.4 s |
| 0-160 km/h: | 13.3 s |
| 0-200 km/h: | 23.6 s |
| Shpejtësia maksimale: | 250 km/h |
| Pesha bosh: | 2110 kg |
| Pesha maksimale: | 2830 kg |
| Gjatësia: | 4781 mm |
| Gjerësia: | 1911 mm |
| Lartësia: | 1815 mm |
| Serbatori: | 95 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
75%
Siguria
75%
Performanca
60%
Drejtimi
70%
Jetëgjatësia
60%
Mirëmbajtja
50%
Dizajni
65%
Përmbledhje
Mercedes-Benz ML 500 (V8 5.5L M273 Benzinë) ishte versioni i fundit më i fuqishëm i serisë ML W164 përpara modeleve AMG, i destinuar kryesisht për tregun Evropian. Ky motor i madh atmosferik prodhon Fuqi dhe shpejtësi të shkëlqyer (0-100 km/h në 5.4 sekonda), i shoqëruar nga një tingull klasik V8. Megjithatë, kostoja e funksionimit është jashtëzakonisht e lartë, me një konsum mesatar prej rreth 18.5 L/100km. Si motori M272, edhe M273 mund të vuajë nga dështimi i balancuesit të boshtit (balance shaft) (në modelet e prodhuara herët) dhe problemet me manifoldin e marrjes (intake manifold).