Po ngarkohet…
Për një përvojë më të mirë, ju lutemi ndryshoni shfletuesin tuaj në CHROME, FIREFOX, OPERA ose Internet Explorer.

2010 Mercedes-Benz W164 ML 500 4MATIC (Automatik / 7 Marshe) 4×4 [2008-2011]

3 / 5

Përmbledhja e makinës

Mercedes-Benz ML 500 i vitit 2010, i ofruar në Evropë gjatë periudhës 2008-2011 (W164 Phase-II), është një SUV me 5 dyer dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant me benzinë përdor motorin Daimler-Benz M273 E55 V8, një motor Benzinë 5461 cm3 V8 (90°) me injeksion indirekt. Motori është pa turbo (atmosferik), duke prodhuar 382 KF / 388 PS / 285 kW në 6000 xhiro të motorrit dhe Fuqi rrotulluese 530 Nm në 2800 – 4800 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 7 marshe (7G-Tronic), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 5.4 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 250 km/h (e kufizuar elektronikisht). Konsumi i tij i kombinuar i karburantit, sipas vlerësimit, është rreth 18.5 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4781 mm, një gjerësi prej 1911 mm, një lartësi prej 1815 mm dhe peshon 2110 kg, me një depozitë karburanti prej 95 litrash.

Modeli:W164 ML 500 4MATIC
Viti i Prodhimit:2010
Transmisioni:Automatik me 7 marshe
Cmimi Fillestar:€85,000
Kapaciteti Motorrik:5.5 L
Terheqja:530 Nm
Cilindrata:V 8
Modaliteti:Benzinë pa turbo
Madhesia e Pistonit:5461 cm3
Fuqia:382 KF / 388 PS / 285 kW
Karburanti:Benzinë
Konsumi i Karburantit:18.5 L/100km kombinuar
Konsumi në autostradë:13-15.6 L/100km
Konsumi në qytet:23.3-28 L/100km
Standarti i emetimeve:Euro 5
Tipi i Kabinës:SUV
0-80 km/h:3.9 s
0-100 km/h:5.4 s
0-160 km/h:13.3 s
0-200 km/h:23.6 s
Shpejtësia maksimale:250 km/h
Pesha bosh:2110 kg
Pesha maksimale:2830 kg
Gjatësia:4781 mm
Gjerësia:1911 mm
Lartësia:1815 mm
Serbatori:95 litra

Vlerësimi i ekspertëve

Konsumi
75%
Siguria
75%
Performanca
60%
Drejtimi
70%
Jetëgjatësia
60%
Mirëmbajtja
50%
Dizajni
65%
Përmbledhje

Mercedes-Benz ML 500 (V8 5.5L M273 Benzinë) ishte versioni i fundit më i fuqishëm i serisë ML W164 përpara modeleve AMG, i destinuar kryesisht për tregun Evropian. Ky motor i madh atmosferik prodhon Fuqi dhe shpejtësi të shkëlqyer (0-100 km/h në 5.4 sekonda), i shoqëruar nga një tingull klasik V8. Megjithatë, kostoja e funksionimit është jashtëzakonisht e lartë, me një konsum mesatar prej rreth 18.5 L/100km. Si motori M272, edhe M273 mund të vuajë nga dështimi i balancuesit të boshtit (balance shaft) (në modelet e prodhuara herët) dhe problemet me manifoldin e marrjes (intake manifold).

Top