Mercedes-Benz ML 450 CDI i vitit 2010, i ofruar në Evropë deri në mesin e vitit 2010 (W164 Phase-II), është një SUV me 5 dyer dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant diesel përdor motorin Daimler-Benz OM629 DE40 V8, një motor Naftë 3996 cm3 V8 (75°) me sistem Common-Rail. Motori është me dy turbo (twin-turbochargers dhe intercooler), duke prodhuar 302 KF / 306 PS / 225 kW në 3600 xhiro të motorrit dhe një Fuqi rrotulluese masive prej 700 Nm në 2000 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 7 marshe (7G-Tronic), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 7 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 234 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit, sipas vlerësimit, është rreth 10.3 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4781 mm, një gjerësi prej 1911 mm, një lartësi prej 1815 mm dhe peshon 2240 kg, me një depozitë karburanti prej 95 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | W164 ML 450 CDI 4MATIC DPF |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 2010 |
| Transmisioni: | Automatik me 7 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €79,000 |
| Kapaciteti Motorrik: | 4.0 L |
| Terheqja: | 700 Nm |
| Cilindrata: | V 8 |
| Modaliteti: | Naftë me dy turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 3996 cm3 |
| Fuqia: | 302 KF / 306 PS / 225 kW |
| Karburanti: | Naftë |
| Konsumi i Karburantit: | 10.3 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 7.4-8.9 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 12.8-15.4 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | Euro 4 |
| Tipi i Kabinës: | SUV |
| 0-80 km/h: | 4.7 s |
| 0-100 km/h: | 7 s |
| 0-160 km/h: | 18 s |
| 0-200 km/h: | 35 s |
| Shpejtësia maksimale: | 234 km/h |
| Pesha bosh: | 2240 kg |
| Pesha maksimale: | 2950 kg |
| Gjatësia: | 4781 mm |
| Gjerësia: | 1911 mm |
| Lartësia: | 1815 mm |
| Serbatori: | 95 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
75%
Siguria
75%
Performanca
60%
Drejtimi
70%
Jetëgjatësia
60%
Mirëmbajtja
50%
Dizajni
65%
Përmbledhje
Mercedes-Benz ML 450 CDI ishte një nga SUV-të diesel më të Fuqishëm në treg në atë kohë, duke përdorur motorin legjendar V8 4.0L twin-turbo diesel (OM629). Me Fuqi rrotulluese prej 700 Nm, ai ofronte performancë të denjë për një makinë sportive (0-100 km/h në 7 sekonda) pavarësisht peshës. Megjithatë, motori OM629 njihet për problemet e tij të besueshmërisë, veçanërisht me Aktuatorët e turbos (Turbo Actuators) dhe rrjedhjet e vajit rreth ftohësit të vajit dhe injektorëve (nozzles). Ky ishte një model i nivelit të lartë, i certifikuar me standardin e emetimeve Euro 4.