Po ngarkohet…
Për një përvojë më të mirë, ju lutemi ndryshoni shfletuesin tuaj në CHROME, FIREFOX, OPERA ose Internet Explorer.

2010 Mercedes-Benz W164 ML 450 CDI 4MATIC DPF (Automatik / 7 Marshe) 4×4 [2008-2011]

3 / 5

Përmbledhja e makinës

Mercedes-Benz ML 450 CDI i vitit 2010, i ofruar në Evropë deri në mesin e vitit 2010 (W164 Phase-II), është një SUV me 5 dyer dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant diesel përdor motorin Daimler-Benz OM629 DE40 V8, një motor Naftë 3996 cm3 V8 (75°) me sistem Common-Rail. Motori është me dy turbo (twin-turbochargers dhe intercooler), duke prodhuar 302 KF / 306 PS / 225 kW në 3600 xhiro të motorrit dhe një Fuqi rrotulluese masive prej 700 Nm në 2000 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 7 marshe (7G-Tronic), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 7 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 234 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit, sipas vlerësimit, është rreth 10.3 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4781 mm, një gjerësi prej 1911 mm, një lartësi prej 1815 mm dhe peshon 2240 kg, me një depozitë karburanti prej 95 litrash.

Modeli:W164 ML 450 CDI 4MATIC DPF
Viti i Prodhimit:2010
Transmisioni:Automatik me 7 marshe
Cmimi Fillestar:€79,000
Kapaciteti Motorrik:4.0 L
Terheqja:700 Nm
Cilindrata:V 8
Modaliteti:Naftë me dy turbo
Madhesia e Pistonit:3996 cm3
Fuqia:302 KF / 306 PS / 225 kW
Karburanti:Naftë
Konsumi i Karburantit:10.3 L/100km kombinuar
Konsumi në autostradë:7.4-8.9 L/100km
Konsumi në qytet:12.8-15.4 L/100km
Standarti i emetimeve:Euro 4
Tipi i Kabinës:SUV
0-80 km/h:4.7 s
0-100 km/h:7 s
0-160 km/h:18 s
0-200 km/h:35 s
Shpejtësia maksimale:234 km/h
Pesha bosh:2240 kg
Pesha maksimale:2950 kg
Gjatësia:4781 mm
Gjerësia:1911 mm
Lartësia:1815 mm
Serbatori:95 litra

Vlerësimi i ekspertëve

Konsumi
75%
Siguria
75%
Performanca
60%
Drejtimi
70%
Jetëgjatësia
60%
Mirëmbajtja
50%
Dizajni
65%
Përmbledhje

Mercedes-Benz ML 450 CDI ishte një nga SUV-të diesel më të Fuqishëm në treg në atë kohë, duke përdorur motorin legjendar V8 4.0L twin-turbo diesel (OM629). Me Fuqi rrotulluese prej 700 Nm, ai ofronte performancë të denjë për një makinë sportive (0-100 km/h në 7 sekonda) pavarësisht peshës. Megjithatë, motori OM629 njihet për problemet e tij të besueshmërisë, veçanërisht me Aktuatorët e turbos (Turbo Actuators) dhe rrjedhjet e vajit rreth ftohësit të vajit dhe injektorëve (nozzles). Ky ishte një model i nivelit të lartë, i certifikuar me standardin e emetimeve Euro 4.

Top