Po ngarkohet…
Për një përvojë më të mirë, ju lutemi ndryshoni shfletuesin tuaj në CHROME, FIREFOX, OPERA ose Internet Explorer.

2010 Mercedes-Benz W164 ML 350 CDI 4MATIC DPF (Automatik / 7 Marshe) 4×4 [2008-2011]

3 / 5

Përmbledhja e makinës

Mercedes-Benz ML 350 CDI i vitit 2010 (versioni i përditësuar), i ofruar në Evropë gjatë periudhës nga mesi i vitit 2010 deri në qershor 2011 (W164 Phase-II), është një SUV me 5 dyer dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant diesel përdor motorin Daimler-Benz OM642 DE30, një motor Naftë 2987 cm3 V6 (72°) me sistem Common-Rail. Motori është me turbo (me turbocharger me gjeometri të ndryshueshme dhe intercooler), duke prodhuar 228 KF / 231 PS / 170 kW në 3800 xhiro të motorrit dhe Fuqi rrotulluese 540 Nm në 1600 – 2400 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 7 marshe (7G-Tronic), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 8.5 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 214 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit, sipas vlerësimit, është rreth 9.3 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4781 mm, një gjerësi prej 1911 mm, një lartësi prej 1815 mm dhe peshon 2110 kg, me një depozitë karburanti prej 95 litrash.

Modeli:W164 ML 350 CDI 4MATIC DPF
Viti i Prodhimit:2010
Transmisioni:Automatik me 7 marshe
Cmimi Fillestar:€62,000
Kapaciteti Motorrik:3.0 L
Terheqja:540 Nm
Cilindrata:V 6
Modaliteti:Naftë me turbo
Madhesia e Pistonit:2987 cm3
Fuqia:228 KF / 231 PS / 170 kW
Karburanti:Naftë
Konsumi i Karburantit:9.3 L/100km kombinuar
Konsumi në autostradë:6.7-8 L/100km
Konsumi në qytet:11.4-13.7 L/100km
Standarti i emetimeve:Euro 5
Tipi i Kabinës:SUV
0-80 km/h:5.6 s
0-100 km/h:8.5 s
0-160 km/h:23.6 s
0-200 km/h:60.6 s
Shpejtësia maksimale:214 km/h
Pesha bosh:2110 kg
Pesha maksimale:2910 kg
Gjatësia:4781 mm
Gjerësia:1911 mm
Lartësia:1815 mm
Serbatori:95 litra

Vlerësimi i ekspertëve

Konsumi
75%
Siguria
75%
Performanca
60%
Drejtimi
70%
Jetëgjatësia
60%
Mirëmbajtja
50%
Dizajni
65%
Përmbledhje

Ky version i përditësuar i ML 350 CDI DPF (me 231 KF dhe 540 Nm) zëvendësoi modelin e mëparshëm me 224 KF dhe ishte i paracaktuar të përmbushte standardin e emetimeve Euro 5 pa pasur nevojë për sistemin AdBlue. Për shkak të Fuqisë rrotulluese të lartë dhe përshpejtimit të shpejtë, ky ishte një variant shumë popullor në Evropë. Megjithatë, si të gjithë motorët OM642, ai është i prirur ndaj problemeve me rrjedhjet e vajit të ftohësit të vajit (oil cooler seals), defektet në valvulën EGR/EKAS dhe problemet me aktuatorin e turbos (Ladedrucksteller).

Top