Mercedes-Benz ML 350 CDI i vitit 2010 (versioni i përditësuar), i ofruar në Evropë gjatë periudhës nga mesi i vitit 2010 deri në qershor 2011 (W164 Phase-II), është një SUV me 5 dyer dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant diesel përdor motorin Daimler-Benz OM642 DE30, një motor Naftë 2987 cm3 V6 (72°) me sistem Common-Rail. Motori është me turbo (me turbocharger me gjeometri të ndryshueshme dhe intercooler), duke prodhuar 228 KF / 231 PS / 170 kW në 3800 xhiro të motorrit dhe Fuqi rrotulluese 540 Nm në 1600 – 2400 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 7 marshe (7G-Tronic), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 8.5 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 214 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit, sipas vlerësimit, është rreth 9.3 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4781 mm, një gjerësi prej 1911 mm, një lartësi prej 1815 mm dhe peshon 2110 kg, me një depozitë karburanti prej 95 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | W164 ML 350 CDI 4MATIC DPF |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 2010 |
| Transmisioni: | Automatik me 7 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €62,000 |
| Kapaciteti Motorrik: | 3.0 L |
| Terheqja: | 540 Nm |
| Cilindrata: | V 6 |
| Modaliteti: | Naftë me turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 2987 cm3 |
| Fuqia: | 228 KF / 231 PS / 170 kW |
| Karburanti: | Naftë |
| Konsumi i Karburantit: | 9.3 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 6.7-8 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 11.4-13.7 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | Euro 5 |
| Tipi i Kabinës: | SUV |
| 0-80 km/h: | 5.6 s |
| 0-100 km/h: | 8.5 s |
| 0-160 km/h: | 23.6 s |
| 0-200 km/h: | 60.6 s |
| Shpejtësia maksimale: | 214 km/h |
| Pesha bosh: | 2110 kg |
| Pesha maksimale: | 2910 kg |
| Gjatësia: | 4781 mm |
| Gjerësia: | 1911 mm |
| Lartësia: | 1815 mm |
| Serbatori: | 95 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
75%
Siguria
75%
Performanca
60%
Drejtimi
70%
Jetëgjatësia
60%
Mirëmbajtja
50%
Dizajni
65%
Përmbledhje
Ky version i përditësuar i ML 350 CDI DPF (me 231 KF dhe 540 Nm) zëvendësoi modelin e mëparshëm me 224 KF dhe ishte i paracaktuar të përmbushte standardin e emetimeve Euro 5 pa pasur nevojë për sistemin AdBlue. Për shkak të Fuqisë rrotulluese të lartë dhe përshpejtimit të shpejtë, ky ishte një variant shumë popullor në Evropë. Megjithatë, si të gjithë motorët OM642, ai është i prirur ndaj problemeve me rrjedhjet e vajit të ftohësit të vajit (oil cooler seals), defektet në valvulën EGR/EKAS dhe problemet me aktuatorin e turbos (Ladedrucksteller).