Po ngarkohet…
Për një përvojë më të mirë, ju lutemi ndryshoni shfletuesin tuaj në CHROME, FIREFOX, OPERA ose Internet Explorer.

2010 Mercedes-Benz W164 ML 350 CDI 4MATIC DPF (Automatik / 7 Marshe) 4×4 [2008-2011]

3 / 5

Përmbledhja e makinës

Mercedes-Benz ML 350 CDI i vitit 2010, i ofruar në Evropë gjatë periudhës 2008-2011 (W164 Phase-II), është një SUV me 5 dyer dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant diesel përdor motorin Daimler-Benz OM642 DE30, një motor Naftë 2987 cm3 V6 (72°) me sistem Common-Rail. Motori është me turbo (me turbocharger dhe intercooler), duke prodhuar 221 KF / 224 PS / 165 kW në 3800 xhiro të motorrit dhe Fuqi rrotulluese 510 Nm në 1600 – 2800 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 7 marshe (7G-Tronic), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 8.7 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 212 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit, sipas vlerësimit, është rreth 9.2 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4781 mm, një gjerësi prej 1911 mm, një lartësi prej 1815 mm dhe peshon 2110 kg, me një depozitë karburanti prej 95 litrash.

Modeli:W164 ML 350 CDI 4MATIC DPF
Viti i Prodhimit:2010
Transmisioni:Automatik me 7 marshe
Cmimi Fillestar:€10,900
Kapaciteti Motorrik:3.0 L
Terheqja:510 Nm
Cilindrata:V 6
Modaliteti:Naftë me turbo
Madhesia e Pistonit:2987 cm3
Fuqia:221 KF / 224 PS / 165 kW
Karburanti:Naftë
Konsumi i Karburantit:9.2 L/100km kombinuar
Konsumi në autostradë:6.7-8 L/100km
Konsumi në qytet:11.1-13.3 L/100km
Standarti i emetimeve:Euro 4
Tipi i Kabinës:SUV
0-80 km/h:5.7 s
0-100 km/h:8.7 s
0-160 km/h:24.5 s
0-200 km/h:67.5 s
Shpejtësia maksimale:212 km/h
Pesha bosh:2110 kg
Pesha maksimale:2830 kg
Gjatësia:4781 mm
Gjerësia:1911 mm
Lartësia:1815 mm
Serbatori:95 litra

Vlerësimi i ekspertëve

Konsumi
75%
Siguria
75%
Performanca
60%
Drejtimi
70%
Jetëgjatësia
60%
Mirëmbajtja
50%
Dizajni
65%
Përmbledhje

Mercedes-Benz ML 350 CDI (versioni 224 KF) ishte një nga modelet diesel më të kërkuar të W164 në Evropë. Ky motor V6 OM642 me 510 Nm Fuqi rrotulluese ofron performancë të mirë pa sistemin AdBlue të versionit BlueTEC, duke thjeshtuar mirëmbajtjen e sistemit të emetimeve (i cili është vetëm Euro 4). Problemet e zakonshme të motorit OM642 përfshijnë rrjedhjet e vajit nga foka e ftohësit të vajit (oil cooler seals), dëmtimin e guarnicioneve të hyrjes së turbos (turbo inlet gasket), dhe defektet në valvulën EGR, të cilat mund të shkaktojnë modalitetin "limp mode".

Top