Mercedes-Benz ML 350 CDI i vitit 2010, i ofruar në Evropë gjatë periudhës 2008-2011 (W164 Phase-II), është një SUV me 5 dyer dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant diesel përdor motorin Daimler-Benz OM642 DE30, një motor Naftë 2987 cm3 V6 (72°) me sistem Common-Rail. Motori është me turbo (me turbocharger dhe intercooler), duke prodhuar 221 KF / 224 PS / 165 kW në 3800 xhiro të motorrit dhe Fuqi rrotulluese 510 Nm në 1600 – 2800 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 7 marshe (7G-Tronic), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 8.7 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 212 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit, sipas vlerësimit, është rreth 9.2 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4781 mm, një gjerësi prej 1911 mm, një lartësi prej 1815 mm dhe peshon 2110 kg, me një depozitë karburanti prej 95 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | W164 ML 350 CDI 4MATIC DPF |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 2010 |
| Transmisioni: | Automatik me 7 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €10,900 |
| Kapaciteti Motorrik: | 3.0 L |
| Terheqja: | 510 Nm |
| Cilindrata: | V 6 |
| Modaliteti: | Naftë me turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 2987 cm3 |
| Fuqia: | 221 KF / 224 PS / 165 kW |
| Karburanti: | Naftë |
| Konsumi i Karburantit: | 9.2 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 6.7-8 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 11.1-13.3 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | Euro 4 |
| Tipi i Kabinës: | SUV |
| 0-80 km/h: | 5.7 s |
| 0-100 km/h: | 8.7 s |
| 0-160 km/h: | 24.5 s |
| 0-200 km/h: | 67.5 s |
| Shpejtësia maksimale: | 212 km/h |
| Pesha bosh: | 2110 kg |
| Pesha maksimale: | 2830 kg |
| Gjatësia: | 4781 mm |
| Gjerësia: | 1911 mm |
| Lartësia: | 1815 mm |
| Serbatori: | 95 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
75%
Siguria
75%
Performanca
60%
Drejtimi
70%
Jetëgjatësia
60%
Mirëmbajtja
50%
Dizajni
65%
Përmbledhje
Mercedes-Benz ML 350 CDI (versioni 224 KF) ishte një nga modelet diesel më të kërkuar të W164 në Evropë. Ky motor V6 OM642 me 510 Nm Fuqi rrotulluese ofron performancë të mirë pa sistemin AdBlue të versionit BlueTEC, duke thjeshtuar mirëmbajtjen e sistemit të emetimeve (i cili është vetëm Euro 4). Problemet e zakonshme të motorit OM642 përfshijnë rrjedhjet e vajit nga foka e ftohësit të vajit (oil cooler seals), dëmtimin e guarnicioneve të hyrjes së turbos (turbo inlet gasket), dhe defektet në valvulën EGR, të cilat mund të shkaktojnë modalitetin "limp mode".