Mercedes-Benz ML 350 i vitit 2010, i ofruar në Amerikën e Veriut (W164 Phase-II), është një SUV me 5 dyer dhe me tërheqje vetëm në rrotat e pasme (RWD). Ky variant me benzinë përdor motorin Daimler-Benz M272 E35 V6, një motor Benzinë 3498 cm3 V6 (90°) atmosferik me VVT. Motori prodhon 268 KF / 272 PS / 200 kW në 6000 xhiro të motorrit dhe Fuqi rrotulluese 350 Nm në 2400 – 5000 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 7 marshe (7G-Tronic), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 8.1 sekonda (sipas vlerësimit) dhe arrin një shpejtësi maksimale të kufizuar elektronikisht në 209 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit, sipas vlerësimit (EPA), është rreth 13.1 L/100km. Çmimi fillestar (MSRP) në SHBA ishte rreth $46,450, e konvertuar në rreth €33,800.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | W164 ML 350 RWD |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 2010 |
| Transmisioni: | Automatik me 7 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €33,800 |
| Kapaciteti Motorrik: | 3.5 L |
| Terheqja: | 350 Nm |
| Cilindrata: | V 6 |
| Modaliteti: | Benzinë pa turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 3498 cm3 |
| Fuqia: | 268 KF / 272 PS / 200 kW |
| Karburanti: | Benzinë |
| Konsumi i Karburantit: | 13.6 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 9.9-11.9 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 16.6-19.9 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | Pa standard evropian |
| Tipi i Kabinës: | SUV |
| 0-80 km/h: | 5.7 s |
| 0-100 km/h: | 8.1 s |
| 0-160 km/h: | 21.9 s |
| 0-200 km/h: | 44.6 s |
| Shpejtësia maksimale: | 209 km/h |
| Pesha bosh: | 2101 kg |
| Pesha maksimale: | 2830 kg |
| Gjatësia: | 4788 mm |
| Gjerësia: | 1911 mm |
| Lartësia: | 1815 mm |
| Serbatori: | 95 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
75%
Siguria
75%
Performanca
60%
Drejtimi
70%
Jetëgjatësia
60%
Mirëmbajtja
50%
Dizajni
65%
Përmbledhje
ML 350 ishte modeli bazë i serisë M-Class (W164) në Amerikën e Veriut dhe i vetmi i disponueshëm në versionin me tërheqje me dy rrota (RWD), që e bënte atë më të lehtë (2101 kg) dhe pak më ekonomik se modelet 4MATIC. Motori V6 M272, megjithëse i fuqishëm, ka pasur shqetësime të njohura të besueshmërisë, veçanërisht probleme të lidhura me balancuesin e boshtit (balance shaft) dhe me pllakën e përçuesit të transmisionit 7G-Tronic.