Po ngarkohet…
Për një përvojë më të mirë, ju lutemi ndryshoni shfletuesin tuaj në CHROME, FIREFOX, OPERA ose Internet Explorer.

2010 Mercedes-Benz W164 ML 350 (Automatik / 7 Marshe) (RWD) [2009-2011]

3 / 5

Përmbledhja e makinës

Mercedes-Benz ML 350 i vitit 2010, i ofruar në Amerikën e Veriut (W164 Phase-II), është një SUV me 5 dyer dhe me tërheqje vetëm në rrotat e pasme (RWD). Ky variant me benzinë përdor motorin Daimler-Benz M272 E35 V6, një motor Benzinë 3498 cm3 V6 (90°) atmosferik me VVT. Motori prodhon 268 KF / 272 PS / 200 kW në 6000 xhiro të motorrit dhe Fuqi rrotulluese 350 Nm në 2400 – 5000 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 7 marshe (7G-Tronic), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 8.1 sekonda (sipas vlerësimit) dhe arrin një shpejtësi maksimale të kufizuar elektronikisht në 209 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit, sipas vlerësimit (EPA), është rreth 13.1 L/100km. Çmimi fillestar (MSRP) në SHBA ishte rreth $46,450, e konvertuar në rreth €33,800.

Modeli:W164 ML 350 RWD
Viti i Prodhimit:2010
Transmisioni:Automatik me 7 marshe
Cmimi Fillestar:€33,800
Kapaciteti Motorrik:3.5 L
Terheqja:350 Nm
Cilindrata:V 6
Modaliteti:Benzinë pa turbo
Madhesia e Pistonit:3498 cm3
Fuqia:268 KF / 272 PS / 200 kW
Karburanti:Benzinë
Konsumi i Karburantit:13.6 L/100km kombinuar
Konsumi në autostradë:9.9-11.9 L/100km
Konsumi në qytet:16.6-19.9 L/100km
Standarti i emetimeve:Pa standard evropian
Tipi i Kabinës:SUV
0-80 km/h:5.7 s
0-100 km/h:8.1 s
0-160 km/h:21.9 s
0-200 km/h:44.6 s
Shpejtësia maksimale:209 km/h
Pesha bosh:2101 kg
Pesha maksimale:2830 kg
Gjatësia:4788 mm
Gjerësia:1911 mm
Lartësia:1815 mm
Serbatori:95 litra

Vlerësimi i ekspertëve

Konsumi
75%
Siguria
75%
Performanca
60%
Drejtimi
70%
Jetëgjatësia
60%
Mirëmbajtja
50%
Dizajni
65%
Përmbledhje

ML 350 ishte modeli bazë i serisë M-Class (W164) në Amerikën e Veriut dhe i vetmi i disponueshëm në versionin me tërheqje me dy rrota (RWD), që e bënte atë më të lehtë (2101 kg) dhe pak më ekonomik se modelet 4MATIC. Motori V6 M272, megjithëse i fuqishëm, ka pasur shqetësime të njohura të besueshmërisë, veçanërisht probleme të lidhura me balancuesin e boshtit (balance shaft) dhe me pllakën e përçuesit të transmisionit 7G-Tronic.

Top