Mercedes-Benz ML 350 i vitit 2010, i ofruar në Evropë gjatë periudhës 2008-2011 (W164 Phase-II), është një SUV me 5 dyer dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant me benzinë përdor motorin Daimler-Benz M272 E35, një motor Benzinë 3498 cm3 V6 (90°) me injeksion indirekt. Motori është pa turbo (atmosferik) me kohëzgjatje të ndryshueshme të valvulave (VVT), duke prodhuar 268 KF / 272 PS / 200 kW në 6000 xhiro të motorrit dhe Fuqi rrotulluese 350 Nm në 2400 – 5000 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 7 marshe (7G-Tronic), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 8.1 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 222 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit, sipas vlerësimit, është rreth 13.8 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4781 mm, një gjerësi prej 1911 mm, një lartësi prej 1815 mm dhe peshon 2060 kg, me një depozitë karburanti prej 95 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | W164 ML 350 4MATIC |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 2010 |
| Transmisioni: | Automatik me 7 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €55,000 |
| Kapaciteti Motorrik: | 3.5 L |
| Terheqja: | 350 Nm |
| Cilindrata: | V 6 |
| Modaliteti: | Benzinë pa turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 3498 cm3 |
| Fuqia: | 268 KF / 272 PS / 200 kW |
| Karburanti: | Benzinë |
| Konsumi i Karburantit: | 13.8 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 10-12 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 17-20.4 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | Euro 5 |
| Tipi i Kabinës: | SUV |
| 0-80 km/h: | 5.8 s |
| 0-100 km/h: | 8.1 s |
| 0-160 km/h: | 21.9 s |
| 0-200 km/h: | 43.8 s |
| Shpejtësia maksimale: | 222 km/h |
| Pesha bosh: | 2060 kg |
| Pesha maksimale: | 2830 kg |
| Gjatësia: | 4781 mm |
| Gjerësia: | 1911 mm |
| Lartësia: | 1815 mm |
| Serbatori: | 95 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
75%
Siguria
75%
Performanca
60%
Drejtimi
70%
Jetëgjatësia
60%
Mirëmbajtja
50%
Dizajni
65%
Përmbledhje
Mercedes-Benz ML 350 (M272 V6 Benzinë) ishte motori bazë me benzinë i ofruar në Evropë. Ky motor është i njohur për funksionimin e tij të qetë dhe të besueshëm, por ka një Fuqi rrotulluese më të ulët (350 Nm) dhe një konsum karburanti dukshëm më të lartë se homologët diesel të tij (rreth 13.8 L/100km). Probleme të zakonshme të M272 përfshijnë dështimin e balancuesit të boshtit (balance shaft) në modelet e prodhuara herët dhe problemet me manifoldin e marrjes (intake manifold).