Mercedes-Benz ML 300 CDI BlueEfficiency i vitit 2010, i ofruar në Evropë gjatë periudhës 2008-2011 (W164 Phase-II), është një SUV me 5 dyer dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant diesel përdor motorin Daimler-Benz OM642 DE30, një motor Naftë 2987 cm3 V6 (72°) me sistem Common-Rail. Motori është me turbo (me turbo me gjeometri të ndryshueshme dhe intercooler), duke prodhuar 201 KF / 204 PS / 150 kW në 3800 xhiro të motorrit dhe Fuqi rrotulluese 500 Nm në 1400 – 2400 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 7 marshe (7G-Tronic), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 9.5 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 204 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit, sipas vlerësimit, është rreth 9.0 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4781 mm, një gjerësi prej 1911 mm, një lartësi prej 1815 mm dhe peshon 2110 kg, me një depozitë karburanti prej 95 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | W164 ML 300 CDI BlueEfficiency 4MATIC |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 2010 |
| Transmisioni: | Automatik me 7 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €56,000 |
| Kapaciteti Motorrik: | 3.0 L |
| Terheqja: | 500 Nm |
| Cilindrata: | V 6 |
| Modaliteti: | Naftë me turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 2987 cm3 |
| Fuqia: | 201 KF / 204 PS / 150 kW |
| Karburanti: | Naftë |
| Konsumi i Karburantit: | 9.0 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 6.6-7.9 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 11-13.2 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | Euro 5 |
| Tipi i Kabinës: | SUV |
| 0-80 km/h: | 6.2 s |
| 0-100 km/h: | 9.5 s |
| 0-160 km/h: | 27.8 s |
| 0-200 km/h: | 134.8 s |
| Shpejtësia maksimale: | 204 km/h |
| Pesha bosh: | 2110 kg |
| Pesha maksimale: | 2910 kg |
| Gjatësia: | 4781 mm |
| Gjerësia: | 1911 mm |
| Lartësia: | 1815 mm |
| Serbatori: | 95 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
75%
Siguria
75%
Performanca
60%
Drejtimi
70%
Jetëgjatësia
60%
Mirëmbajtja
50%
Dizajni
65%
Përmbledhje
Mercedes-Benz ML 300 CDI BlueEfficiency (W164 Phase-II) përfaqëson një version të përmirësuar të motorit OM642 V6 diesel, duke rritur Fuqinë rrotulluese në 500 Nm dhe duke arritur standardin e emetimeve Euro 5. Ky model ofron një ekuilibër më të mirë midis performancës dhe efikasitetit të karburantit krahasuar me versionin e mëparshëm. Përkundër përfitimeve të BlueEfficiency, motori OM642 kërkon vëmendje ndaj ndotjes së kolektorit të marrjes, valvulës EGR dhe ndërprerësve të vajit (oil cooler seals).