Po ngarkohet…
Për një përvojë më të mirë, ju lutemi ndryshoni shfletuesin tuaj në CHROME, FIREFOX, OPERA ose Internet Explorer.

2010 Mercedes-Benz W164 ML 300 CDI BlueEfficiency 4MATIC (Automatik / 7 Marshe) 4×4 [2008-2011]

3 / 5

Përmbledhja e makinës

Mercedes-Benz ML 300 CDI BlueEfficiency i vitit 2010, i ofruar në Evropë gjatë periudhës 2008-2011 (W164 Phase-II), është një SUV me 5 dyer dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant diesel përdor motorin Daimler-Benz OM642 DE30, një motor Naftë 2987 cm3 V6 (72°) me sistem Common-Rail. Motori është me turbo (me turbo me gjeometri të ndryshueshme dhe intercooler), duke prodhuar 201 KF / 204 PS / 150 kW në 3800 xhiro të motorrit dhe Fuqi rrotulluese 500 Nm në 1400 – 2400 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 7 marshe (7G-Tronic), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 9.5 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 204 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit, sipas vlerësimit, është rreth 9.0 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4781 mm, një gjerësi prej 1911 mm, një lartësi prej 1815 mm dhe peshon 2110 kg, me një depozitë karburanti prej 95 litrash.

Modeli:W164 ML 300 CDI BlueEfficiency 4MATIC
Viti i Prodhimit:2010
Transmisioni:Automatik me 7 marshe
Cmimi Fillestar:€56,000
Kapaciteti Motorrik:3.0 L
Terheqja:500 Nm
Cilindrata:V 6
Modaliteti:Naftë me turbo
Madhesia e Pistonit:2987 cm3
Fuqia:201 KF / 204 PS / 150 kW
Karburanti:Naftë
Konsumi i Karburantit:9.0 L/100km kombinuar
Konsumi në autostradë:6.6-7.9 L/100km
Konsumi në qytet:11-13.2 L/100km
Standarti i emetimeve:Euro 5
Tipi i Kabinës:SUV
0-80 km/h:6.2 s
0-100 km/h:9.5 s
0-160 km/h:27.8 s
0-200 km/h:134.8 s
Shpejtësia maksimale:204 km/h
Pesha bosh:2110 kg
Pesha maksimale:2910 kg
Gjatësia:4781 mm
Gjerësia:1911 mm
Lartësia:1815 mm
Serbatori:95 litra

Vlerësimi i ekspertëve

Konsumi
75%
Siguria
75%
Performanca
60%
Drejtimi
70%
Jetëgjatësia
60%
Mirëmbajtja
50%
Dizajni
65%
Përmbledhje

Mercedes-Benz ML 300 CDI BlueEfficiency (W164 Phase-II) përfaqëson një version të përmirësuar të motorit OM642 V6 diesel, duke rritur Fuqinë rrotulluese në 500 Nm dhe duke arritur standardin e emetimeve Euro 5. Ky model ofron një ekuilibër më të mirë midis performancës dhe efikasitetit të karburantit krahasuar me versionin e mëparshëm. Përkundër përfitimeve të BlueEfficiency, motori OM642 kërkon vëmendje ndaj ndotjes së kolektorit të marrjes, valvulës EGR dhe ndërprerësve të vajit (oil cooler seals).

Top