Mercedes-Benz GLK 350 CDI 4MATIC i vitit 2010, i ofruar në Evropë nga korriku 2009 deri në janar 2010 (X204 Phase-I), është një model i SUV-it kompakt luksoz (Large D-Segment) me 5 dyere dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant shquhet për performancën e lartë, duke përfshirë një motor Naftë 2987 cm3 V6 (Daimler-Benz OM642 DE30) me turbocharger me gjeometri të ndryshueshme dhe Common Rail. Motori prodhon 224 KF / 221 hp / 165 kW në 3800 xhiro të motorrit dhe 510 Nm forcë rrotulluese në 1600 – 2400 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 7 marshe (Daimler-Benz 7G-Tronic), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 7.8 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 216 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 8.6 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4525 mm, një gjerësi prej 1840 mm, një lartësi prej 1689 mm dhe peshon 1805 kg, me një depozitë karburanti prej 66 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | X204 GLK 350 CDI 4MATIC |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 2010 |
| Transmisioni: | Automatik me 7 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €45,000 |
| Kapaciteti Motorrik: | 3.0 L |
| Terheqja: | 510 Nm |
| Cilindrata: | V 6 |
| Modaliteti: | Naftë me turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 2987 cm3 |
| Fuqia: | 224 KF / 221 hp / 165 kW |
| Karburanti: | Naftë |
| Konsumi i Karburantit: | 8.6 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 6.2-7.4 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 10.6-12.7 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | Euro 4 |
| Tipi i Kabinës: | SUV |
| 0-80 km/h: | 5.2 s |
| 0-100 km/h: | 7.8 s |
| 0-160 km/h: | 21.2 s |
| 0-200 km/h: | 49.2 s |
| Shpejtësia maksimale: | 216 km/h |
| Pesha bosh: | 1805 kg |
| Pesha maksimale: | 2500 kg |
| Gjatësia: | 4525 mm |
| Gjerësia: | 1840 mm |
| Lartësia: | 1689 mm |
| Serbatori: | 66 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
80%
Siguria
75%
Performanca
90%
Drejtimi
85%
Jetëgjatësia
75%
Mirëmbajtja
60%
Dizajni
70%
Përmbledhje
Mercedes-Benz GLK 350 CDI 4MATIC (2010) vlerësohet nga ekspertët si modeli diesel më i fuqishëm i serisë X204 Phase-I, i cili ofron performancë të fortë dhe tork shumë të lartë (510 Nm) falë motorit V6 OM642. Dallohet për cilësinë e lartë të ndërtimit, komoditetin e ngarjes dhe transmisionin e shpejtë 7G-Tronic. Dobësitë kryesore janë konsumi relativisht i lartë i karburantit (8.6 L/100km) dhe dizajni i brendshëm i datuar (para facelift). Probleme të zakonshme të raportuara me motorin V6 OM642 përfshijnë rrjedhjet e vajit nga ftohësi i vajit (Oil Cooler Leaks) që kërkojnë punë të shtrenjtë, defekte të valvulës EGR dhe probleme me turbocharger-in (veçanërisht aktuatorin e tij).