Po ngarkohet…
Për një përvojë më të mirë, ju lutemi ndryshoni shfletuesin tuaj në CHROME, FIREFOX, OPERA ose Internet Explorer.

2010 Mercedes-Benz GLK 350 CDI 4MATIC (Automatik / 7 Marshe) 4×4 [2008-2012]

3 / 5

Përmbledhja e makinës

Mercedes-Benz GLK 350 CDI 4MATIC i vitit 2010, i ofruar në Evropë nga korriku 2009 deri në janar 2010 (X204 Phase-I), është një model i SUV-it kompakt luksoz (Large D-Segment) me 5 dyere dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant shquhet për performancën e lartë, duke përfshirë një motor Naftë 2987 cm3 V6 (Daimler-Benz OM642 DE30) me turbocharger me gjeometri të ndryshueshme dhe Common Rail. Motori prodhon 224 KF / 221 hp / 165 kW në 3800 xhiro të motorrit dhe 510 Nm forcë rrotulluese në 1600 – 2400 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 7 marshe (Daimler-Benz 7G-Tronic), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 7.8 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 216 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 8.6 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4525 mm, një gjerësi prej 1840 mm, një lartësi prej 1689 mm dhe peshon 1805 kg, me një depozitë karburanti prej 66 litrash.

Modeli:X204 GLK 350 CDI 4MATIC
Viti i Prodhimit:2010
Transmisioni:Automatik me 7 marshe
Cmimi Fillestar:€45,000
Kapaciteti Motorrik:3.0 L
Terheqja:510 Nm
Cilindrata:V 6
Modaliteti:Naftë me turbo
Madhesia e Pistonit:2987 cm3
Fuqia:224 KF / 221 hp / 165 kW
Karburanti:Naftë
Konsumi i Karburantit:8.6 L/100km kombinuar
Konsumi në autostradë:6.2-7.4 L/100km
Konsumi në qytet:10.6-12.7 L/100km
Standarti i emetimeve:Euro 4
Tipi i Kabinës:SUV
0-80 km/h:5.2 s
0-100 km/h:7.8 s
0-160 km/h:21.2 s
0-200 km/h:49.2 s
Shpejtësia maksimale:216 km/h
Pesha bosh:1805 kg
Pesha maksimale:2500 kg
Gjatësia:4525 mm
Gjerësia:1840 mm
Lartësia:1689 mm
Serbatori:66 litra

Vlerësimi i ekspertëve

Konsumi
80%
Siguria
75%
Performanca
90%
Drejtimi
85%
Jetëgjatësia
75%
Mirëmbajtja
60%
Dizajni
70%
Përmbledhje

Mercedes-Benz GLK 350 CDI 4MATIC (2010) vlerësohet nga ekspertët si modeli diesel më i fuqishëm i serisë X204 Phase-I, i cili ofron performancë të fortë dhe tork shumë të lartë (510 Nm) falë motorit V6 OM642. Dallohet për cilësinë e lartë të ndërtimit, komoditetin e ngarjes dhe transmisionin e shpejtë 7G-Tronic. Dobësitë kryesore janë konsumi relativisht i lartë i karburantit (8.6 L/100km) dhe dizajni i brendshëm i datuar (para facelift). Probleme të zakonshme të raportuara me motorin V6 OM642 përfshijnë rrjedhjet e vajit nga ftohësi i vajit (Oil Cooler Leaks) që kërkojnë punë të shtrenjtë, defekte të valvulës EGR dhe probleme me turbocharger-in (veçanërisht aktuatorin e tij).

Top