Mercedes-Benz GLK 350 4MATIC i vitit 2010, i ofruar në Evropë nga korriku 2009 deri në prill 2011 (X204 Phase-I), është një model i SUV-it kompakt luksoz (Large D-Segment) me 5 dyere dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant shquhet për performancën e tij, duke përfshirë një motor Benzinë 3498 cm3 V6 (Daimler-Benz M272 E35) me injeksion indirekt. Motori prodhon 272 KF / 268 hp / 200 kW në 6000 xhiro të motorrit dhe 350 Nm forcë rrotulluese në 2400 – 5000 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 7 marshe (Daimler-Benz 7G-Tronic), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 6.8 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 229 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 13.4 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4525 mm, një gjerësi prej 1840 mm, një lartësi prej 1689 mm dhe peshon 1755 kg, me një depozitë karburanti prej 66 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | X204 GLK 350 4MATIC |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 2010 |
| Transmisioni: | Automatik me 7 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €47,000 |
| Kapaciteti Motorrik: | 3.5 L |
| Terheqja: | 350 Nm |
| Cilindrata: | V 6 |
| Modaliteti: | Benzinë (Aspirim Natyral) |
| Madhesia e Pistonit: | 3498 cm3 |
| Fuqia: | 272 KF / 268 hp / 200 kW |
| Karburanti: | Benzinë |
| Konsumi i Karburantit: | 13.4 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 9.6-11.5 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 16.5-19.8 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | Euro 5 |
| Tipi i Kabinës: | SUV |
| 0-80 km/h: | 4.5 s |
| 0-100 km/h: | 6.8 s |
| 0-160 km/h: | 17.2 s |
| 0-200 km/h: | 34.9 s |
| Shpejtësia maksimale: | 229 km/h |
| Pesha bosh: | 1755 kg |
| Pesha maksimale: | 2480 kg |
| Gjatësia: | 4525 mm |
| Gjerësia: | 1840 mm |
| Lartësia: | 1689 mm |
| Serbatori: | 66 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
80%
Siguria
75%
Performanca
90%
Drejtimi
85%
Jetëgjatësia
75%
Mirëmbajtja
60%
Dizajni
70%
Përmbledhje
Mercedes-Benz GLK 350 4MATIC (2010) vlerësohet nga ekspertët për performancën e shpejtë (6.8s 0-100 km/h) dhe motorin V6 M272 të fuqishëm dhe të qetë. Dallohet për cilësinë e lartë të ndërtimit, komoditetin e ngarjes dhe transmisionin e shpejtë 7G-Tronic. Dobësitë kryesore janë konsumi shumë i lartë i karburantit (13.4 L/100km), dizajni i brendshëm i datuar (para facelift), dhe hapësira e kufizuar e pasme. Probleme të zakonshme të raportuara me këtë motor M272 përfshijnë probleme me balance shaft (boshtin balancues) në modelet e hershme, defekte të kolektorit të aspirimit (intake manifold) dhe rrjedhje vaji nga ftohësi i vajit.