Po ngarkohet…
Për një përvojë më të mirë, ju lutemi ndryshoni shfletuesin tuaj në CHROME, FIREFOX, OPERA ose Internet Explorer.

2010 Mercedes-Benz GLK 350 4MATIC (Automatik / 7 Marshe) 4×4 [2008-2012]

3 / 5

Përmbledhja e makinës

Mercedes-Benz GLK 350 4MATIC i vitit 2010, i ofruar në Evropë nga korriku 2009 deri në prill 2011 (X204 Phase-I), është një model i SUV-it kompakt luksoz (Large D-Segment) me 5 dyere dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant shquhet për performancën e tij, duke përfshirë një motor Benzinë 3498 cm3 V6 (Daimler-Benz M272 E35) me injeksion indirekt. Motori prodhon 272 KF / 268 hp / 200 kW në 6000 xhiro të motorrit dhe 350 Nm forcë rrotulluese në 2400 – 5000 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 7 marshe (Daimler-Benz 7G-Tronic), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 6.8 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 229 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 13.4 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4525 mm, një gjerësi prej 1840 mm, një lartësi prej 1689 mm dhe peshon 1755 kg, me një depozitë karburanti prej 66 litrash.

Modeli:X204 GLK 350 4MATIC
Viti i Prodhimit:2010
Transmisioni:Automatik me 7 marshe
Cmimi Fillestar:€47,000
Kapaciteti Motorrik:3.5 L
Terheqja:350 Nm
Cilindrata:V 6
Modaliteti:Benzinë (Aspirim Natyral)
Madhesia e Pistonit:3498 cm3
Fuqia:272 KF / 268 hp / 200 kW
Karburanti:Benzinë
Konsumi i Karburantit:13.4 L/100km kombinuar
Konsumi në autostradë:9.6-11.5 L/100km
Konsumi në qytet:16.5-19.8 L/100km
Standarti i emetimeve:Euro 5
Tipi i Kabinës:SUV
0-80 km/h:4.5 s
0-100 km/h:6.8 s
0-160 km/h:17.2 s
0-200 km/h:34.9 s
Shpejtësia maksimale:229 km/h
Pesha bosh:1755 kg
Pesha maksimale:2480 kg
Gjatësia:4525 mm
Gjerësia:1840 mm
Lartësia:1689 mm
Serbatori:66 litra

Vlerësimi i ekspertëve

Konsumi
80%
Siguria
75%
Performanca
90%
Drejtimi
85%
Jetëgjatësia
75%
Mirëmbajtja
60%
Dizajni
70%
Përmbledhje

Mercedes-Benz GLK 350 4MATIC (2010) vlerësohet nga ekspertët për performancën e shpejtë (6.8s 0-100 km/h) dhe motorin V6 M272 të fuqishëm dhe të qetë. Dallohet për cilësinë e lartë të ndërtimit, komoditetin e ngarjes dhe transmisionin e shpejtë 7G-Tronic. Dobësitë kryesore janë konsumi shumë i lartë i karburantit (13.4 L/100km), dizajni i brendshëm i datuar (para facelift), dhe hapësira e kufizuar e pasme. Probleme të zakonshme të raportuara me këtë motor M272 përfshijnë probleme me balance shaft (boshtin balancues) në modelet e hershme, defekte të kolektorit të aspirimit (intake manifold) dhe rrjedhje vaji nga ftohësi i vajit.

Top