Po ngarkohet…
Për një përvojë më të mirë, ju lutemi ndryshoni shfletuesin tuaj në CHROME, FIREFOX, OPERA ose Internet Explorer.

2010 Mercedes-Benz GLK 300 4MATIC (Automatik / 7 Marshe) 4×4 [2008-2012]

3 / 5

Përmbledhja e makinës

Mercedes-Benz GLK 300 4MATIC i vitit 2010, i ofruar në Evropë nga korriku 2009 deri në prill 2011 (X204 Phase-I), është një model i SUV-it kompakt luksoz (Large D-Segment) me 5 dyere dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant shquhet për motorin e tij benzinë me aspirim natyral, duke përfshirë një motor Benzinë 2996 cm3 V6 (Daimler-Benz M272 E30) me injeksion indirekt. Motori prodhon 231 KF / 228 hp / 170 kW në 6000 xhiro të motorrit dhe 300 Nm forcë rrotulluese në 2500 – 5000 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 7 marshe (Daimler-Benz 7G-Tronic), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 7.8 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 215 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 13.0 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4525 mm, një gjerësi prej 1840 mm, një lartësi prej 1689 mm dhe peshon 1755 kg, me një depozitë karburanti prej 66 litrash.

Modeli:X204 GLK 300 4MATIC
Viti i Prodhimit:2010
Transmisioni:Automatik me 7 marshe
Cmimi Fillestar:€43,000
Kapaciteti Motorrik:3.0 L
Terheqja:300 Nm
Cilindrata:V 6
Modaliteti:Benzinë (Aspirim Natyral)
Madhesia e Pistonit:2996 cm3
Fuqia:231 KF / 228 hp / 170 kW
Karburanti:Benzinë
Konsumi i Karburantit:13.0 L/100km kombinuar
Konsumi në autostradë:9.5-11.4 L/100km
Konsumi në qytet:15.8-19 L/100km
Standarti i emetimeve:Euro 5
Tipi i Kabinës:SUV
0-80 km/h:5.4 s
0-100 km/h:7.8 s
0-160 km/h:21 s
0-200 km/h:48.3 s
Shpejtësia maksimale:215 km/h
Pesha bosh:1755 kg
Pesha maksimale:2480 kg
Gjatësia:4525 mm
Gjerësia:1840 mm
Lartësia:1689 mm
Serbatori:66 litra

Vlerësimi i ekspertëve

Konsumi
60%
Siguria
75%
Performanca
85%
Drejtimi
80%
Jetëgjatësia
75%
Mirëmbajtja
60%
Dizajni
70%
Përmbledhje

Mercedes-Benz GLK 300 4MATIC (2010) vlerësohet nga ekspertët për motorin V6 të qetë M272, komoditetin e shkëlqyer të ngarjes dhe cilësinë e lartë të ndërtimit. Dobësitë kryesore janë konsumi i lartë i karburantit (13.0 L/100km), dizajni i brendshëm i datuar (para facelift), dhe torku relativisht i ulët (300 Nm) i motorit benzinë V6 krahasuar me variantet diesel. Probleme të zakonshme të raportuara me këtë motor M272 përfshijnë probleme me balance shaft (boshtin balancues) në modelet e hershme, defekte të kolektorit të aspirimit (intake manifold) dhe rrjedhje vaji nga ftohësi i vajit.

Top