Mercedes-Benz GLK 300 4MATIC i vitit 2010, i ofruar në Evropë nga korriku 2009 deri në prill 2011 (X204 Phase-I), është një model i SUV-it kompakt luksoz (Large D-Segment) me 5 dyere dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant shquhet për motorin e tij benzinë me aspirim natyral, duke përfshirë një motor Benzinë 2996 cm3 V6 (Daimler-Benz M272 E30) me injeksion indirekt. Motori prodhon 231 KF / 228 hp / 170 kW në 6000 xhiro të motorrit dhe 300 Nm forcë rrotulluese në 2500 – 5000 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 7 marshe (Daimler-Benz 7G-Tronic), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 7.8 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 215 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 13.0 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4525 mm, një gjerësi prej 1840 mm, një lartësi prej 1689 mm dhe peshon 1755 kg, me një depozitë karburanti prej 66 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | X204 GLK 300 4MATIC |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 2010 |
| Transmisioni: | Automatik me 7 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €43,000 |
| Kapaciteti Motorrik: | 3.0 L |
| Terheqja: | 300 Nm |
| Cilindrata: | V 6 |
| Modaliteti: | Benzinë (Aspirim Natyral) |
| Madhesia e Pistonit: | 2996 cm3 |
| Fuqia: | 231 KF / 228 hp / 170 kW |
| Karburanti: | Benzinë |
| Konsumi i Karburantit: | 13.0 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 9.5-11.4 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 15.8-19 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | Euro 5 |
| Tipi i Kabinës: | SUV |
| 0-80 km/h: | 5.4 s |
| 0-100 km/h: | 7.8 s |
| 0-160 km/h: | 21 s |
| 0-200 km/h: | 48.3 s |
| Shpejtësia maksimale: | 215 km/h |
| Pesha bosh: | 1755 kg |
| Pesha maksimale: | 2480 kg |
| Gjatësia: | 4525 mm |
| Gjerësia: | 1840 mm |
| Lartësia: | 1689 mm |
| Serbatori: | 66 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
60%
Siguria
75%
Performanca
85%
Drejtimi
80%
Jetëgjatësia
75%
Mirëmbajtja
60%
Dizajni
70%
Përmbledhje
Mercedes-Benz GLK 300 4MATIC (2010) vlerësohet nga ekspertët për motorin V6 të qetë M272, komoditetin e shkëlqyer të ngarjes dhe cilësinë e lartë të ndërtimit. Dobësitë kryesore janë konsumi i lartë i karburantit (13.0 L/100km), dizajni i brendshëm i datuar (para facelift), dhe torku relativisht i ulët (300 Nm) i motorit benzinë V6 krahasuar me variantet diesel. Probleme të zakonshme të raportuara me këtë motor M272 përfshijnë probleme me balance shaft (boshtin balancues) në modelet e hershme, defekte të kolektorit të aspirimit (intake manifold) dhe rrjedhje vaji nga ftohësi i vajit.