Po ngarkohet…
Për një përvojë më të mirë, ju lutemi ndryshoni shfletuesin tuaj në CHROME, FIREFOX, OPERA ose Internet Explorer.

2010 Mercedes-Benz GLK 250 CDI 4MATIC BlueEfficiency (Automatik / 7 Marshe) 4×4 [2008-2012]

3 / 5

Përmbledhja e makinës

Mercedes-Benz GLK 250 CDI 4MATIC i vitit 2010, i ofruar në Evropë nga dhjetori 2009 deri në prill 2011 (X204 Phase-I), është një model i SUV-it kompakt luksoz (Large D-Segment) me 5 dyere dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant shquhet për performancën e lartë të motorit diesel (OM651), duke përfshirë një motor Naftë 2143 cm3 Linjë 4 (Daimler-Benz OM651 DE22) me dy turbochargers dhe Common Rail të gjeneratës së 4-të. Motori prodhon 204 KF / 201 hp / 150 kW në 4200 xhiro të motorrit dhe 500 Nm forcë rrotulluese në 1600 – 1800 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 7 marshe (Daimler-Benz 7G-Tronic), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 8.1 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 210 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 8.3 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4525 mm, një gjerësi prej 1840 mm, një lartësi prej 1689 mm dhe peshon 1770 kg, me një depozitë karburanti prej 66 litrash.

Modeli:X204 GLK 250 CDI 4MATIC
Viti i Prodhimit:2010
Transmisioni:Automatik me 7 marshe
Cmimi Fillestar:€42,000
Kapaciteti Motorrik:2.1 L
Terheqja:500 Nm
Cilindrata:Linjë 4
Modaliteti:Naftë me 2 turbo
Madhesia e Pistonit:2143 cm3
Fuqia:204 KF / 201 hp / 150 kW
Karburanti:Naftë
Konsumi i Karburantit:8.3 L/100km kombinuar
Konsumi në autostradë:6-7.2 L/100km
Konsumi në qytet:10.2-12.2 L/100km
Standarti i emetimeve:Euro 5
Tipi i Kabinës:SUV
0-80 km/h:5.3 s
0-100 km/h:8.1 s
0-160 km/h:22.8 s
0-200 km/h:60.3 s
Shpejtësia maksimale:210 km/h
Pesha bosh:1770 kg
Pesha maksimale:2440 kg
Gjatësia:4525 mm
Gjerësia:1840 mm
Lartësia:1689 mm
Serbatori:66 litra

Vlerësimi i ekspertëve

Konsumi
80%
Siguria
75%
Performanca
85%
Drejtimi
85%
Jetëgjatësia
75%
Mirëmbajtja
60%
Dizajni
70%
Përmbledhje

Mercedes-Benz GLK 250 CDI 4MATIC (2010) vlerësohet nga ekspertët për komoditetin e shkëlqyer të ngarjes, cilësinë e lartë të ndërtimit dhe motorin diesel OM651, i cili ofron tork shumë të mirë (500 Nm) dhe fuqi të mirë (204 KF) për këtë shasi. Dobësitë kryesore janë dizajni i brendshëm i datuar (para facelift) dhe hapësira e kufizuar e bagazhit dhe sediljes së pasme. Probleme të zakonshme të raportuara me motorin OM651 në këtë gjeneratë përfshijnë defekte të injektorëve të karburantit piezoelektrik (veçanërisht në modelet e hershme), rrjedhje vaji dhe probleme me zinxhirin e shpërndarjes (timing chain).

Top