Mercedes-Benz GLK 250 CDI 4MATIC i vitit 2010, i ofruar në Evropë nga dhjetori 2009 deri në prill 2011 (X204 Phase-I), është një model i SUV-it kompakt luksoz (Large D-Segment) me 5 dyere dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant shquhet për performancën e lartë të motorit diesel (OM651), duke përfshirë një motor Naftë 2143 cm3 Linjë 4 (Daimler-Benz OM651 DE22) me dy turbochargers dhe Common Rail të gjeneratës së 4-të. Motori prodhon 204 KF / 201 hp / 150 kW në 4200 xhiro të motorrit dhe 500 Nm forcë rrotulluese në 1600 – 1800 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 7 marshe (Daimler-Benz 7G-Tronic), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 8.1 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 210 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 8.3 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4525 mm, një gjerësi prej 1840 mm, një lartësi prej 1689 mm dhe peshon 1770 kg, me një depozitë karburanti prej 66 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | X204 GLK 250 CDI 4MATIC |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 2010 |
| Transmisioni: | Automatik me 7 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €42,000 |
| Kapaciteti Motorrik: | 2.1 L |
| Terheqja: | 500 Nm |
| Cilindrata: | Linjë 4 |
| Modaliteti: | Naftë me 2 turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 2143 cm3 |
| Fuqia: | 204 KF / 201 hp / 150 kW |
| Karburanti: | Naftë |
| Konsumi i Karburantit: | 8.3 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 6-7.2 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 10.2-12.2 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | Euro 5 |
| Tipi i Kabinës: | SUV |
| 0-80 km/h: | 5.3 s |
| 0-100 km/h: | 8.1 s |
| 0-160 km/h: | 22.8 s |
| 0-200 km/h: | 60.3 s |
| Shpejtësia maksimale: | 210 km/h |
| Pesha bosh: | 1770 kg |
| Pesha maksimale: | 2440 kg |
| Gjatësia: | 4525 mm |
| Gjerësia: | 1840 mm |
| Lartësia: | 1689 mm |
| Serbatori: | 66 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
80%
Siguria
75%
Performanca
85%
Drejtimi
85%
Jetëgjatësia
75%
Mirëmbajtja
60%
Dizajni
70%
Përmbledhje
Mercedes-Benz GLK 250 CDI 4MATIC (2010) vlerësohet nga ekspertët për komoditetin e shkëlqyer të ngarjes, cilësinë e lartë të ndërtimit dhe motorin diesel OM651, i cili ofron tork shumë të mirë (500 Nm) dhe fuqi të mirë (204 KF) për këtë shasi. Dobësitë kryesore janë dizajni i brendshëm i datuar (para facelift) dhe hapësira e kufizuar e bagazhit dhe sediljes së pasme. Probleme të zakonshme të raportuara me motorin OM651 në këtë gjeneratë përfshijnë defekte të injektorëve të karburantit piezoelektrik (veçanërisht në modelet e hershme), rrjedhje vaji dhe probleme me zinxhirin e shpërndarjes (timing chain).